• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    Alyson

    "Je bent zo lief" zeg ik. Ik druk een kusje op zijn mond, en leun dan weer tegen hem aan. Ik kijk naar de schalen met deksels. Wat zou eronder zitten?


    El Diablo.

    Jason
    "Haha, ja, ik heb niet zo veel honger maar er kan altijd wel iets bij" Zegt ze terwijl ze met haar duim rondjes op mijn been draaid. Ik glimlach en "kijk" ernaar. 'Waarom doe je dat? het kieteld.' Zeg ik grijnzend terwijl ik haar een kusje geef.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zendé ~ Lucht

    'Wat moet ik vragen?' vraag ik aan Brandon. Dan komt Aimee opeens naast me zitten. 'Hai,' zeg ik nogal kortaf terug als ze me begroet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ésme

    Ik zie ze ongemakkelijk kijken naar de jongen voor haar. "Is er iets ?" vraag ik zo stil dat alleen zij het kon horen.

    Alouette

    "Geen idee" zeg ik lachend als zijn kusje weer mijn lippen verlaat. "Als je wilt dat ik stop, dan stop ik hoor" zeg ik als ik mijn hand al weg neem.

    Celeste
    "Zolang je daarna maar weer zou lachen," glimlachte hij. "Zolang jij bij me bent, doe ik dat," Glimlachte ik voorzichtig terug. We kwamen hand in hand de eetzaal binnen en ik liet even mijn blik varen over iedereen, toen ik Brandon zag zitten keek ik even schuldig naar Fáilte. Ik ging ver bij hem vandaan zitten en keek daarna ook naar het eten. Wat zat er onder?

    Ryan
    Ik geef haar een kusje terug en kijk haar dan grijnzend aan. "Ja, dat heb ik vaker gehoord dame," Zeg ik tegen haar. "Wanneer komen ze nou?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madison
    "Is er iets ?" Vraagt ze stil aan me. Ik kij kahar aan en voel me agzaam rood worden. 'Ik hb een gesplitstepersoonlijkheid weetje wel nou "Ik" Heb rando bestuurd met mijn element. Water vloeistof bloed.' Leg ik uit. Ik zei het sti dat lleen zij het kon horen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Èsme

    "Daar kon je toch niets aan doen ? Je doet het toch niet expres, je doet dat toch alleen als je een bepaald gevoel krijgt ?" fluister ik weer vragend. Ja ik had wat dingetjes opgezocht. Haha.

    Brandon
    Ik wil net antwoord geven op Zendé als er ineens een meisje en een jongen aan zijn andere kant gaan zitten. Het zijn de jongen en meisje die aan het zoenen waren dus ik besluit dat ik beter maar even niks meer kan zeggen.

    Aimee
    'Hai,' zegt Zendé kortaf. 'Ik eh, heb spijt me van net,' zeg ik zo zodat alleen hij het kan horen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    'Geen idee.' Zegt ze lachent na het kusje. 'Als je wilt dat ik stop, dan stop ik hoor' Zegt ze terwijl ze ophoud. 'Nee hoor van mij mag je doorgaan. Als jij het wilt wil ik het ook.' Zeg ik terwijl ik mijn neus tegen haar neus wreef.

    Fay
    Ik ag dat bijna iedreen er was nog even wachten op het goede moment om het rooster te vertellen en dhet eten te laten zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    "Ik vertel alleen de waarheid" grijns ik. "Een een van hun zit al daar" zeg ik, terwijl ik naar Fay in de stoel wijs.


    El Diablo.

    Alouette

    "Je hebt net het meest schattige ooit gedaan" zei ik lachend na zijn eskimo kus. Mijn hand ging terug naar zijn bovenbeen waar mijn duim weer traag rondjes draaide. "Ik weet dat jongens niet graag horen dat ze schattig zijn maar je bent schattig" zei ik waarna mijn gezicht zich weer in zijn nekholte verstopte.

    [waar kan ik inspringen?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [In de eetzaal xp]

    Ryan
    "Ik vertel alleen de waarheid" grijnst ze. "Een een van hun zit al daar," zeg ze daarna, terwijl ze wijst.
    Ik kijk naar waar ze naartoe wijst, "Oh," Ik kijk weer naar Alyson. "Wist ik wel hoor,"


    Quiet the mind, and the soul will speak.