• KLIK



    You are a princess.
    Please don't talk shit to me.
    I mean it.


    © Veerleo
    - one direction doesn't exist.
    - a fairy tale.
    - based on anastasia but then different.






    Fynn is geboren als een koningsdochter, maar haar familie werd uitgegroeid toen ze klein was door een boze tovenaar. Alleen Fynn kon met haar grootmoeder ontsnappen. Tijdens hun ontsnappings actie raakte de kleine Fynn haar grootmoeder kwijt en sindsdien woont ze in een weeshuis, ze weet niets meer van haar verleden, waar ze op haar 18e verjaardag uit gaat. Fynn ontmoet op haar reis naar een nieuw leven Louis en Harry. Beide mannen zijn heel er geïnteresseerd in geld en aanverwanten. Harry is overigens zelf ook best rijk. Wanneer Louis erachter komt dat Fynn heel erg op de vermiste prinses lijkt, krijgt hij het idee om Fynn af te leveren bij haar grootmoeder voor veel geld. Louis en Harry gaan met hun rare en vreemde vrienden, Niall, Zayn, Liam en [..], Fynn opknappen tot een echte prinses, maar tijdens dat hele avontuur wordt Louis verliefd op Fynn.


    Oke. slechte samenvatting, maar zo gaat het ongeveer, zover ik het heb bedacht. Dus, ik heb nog rollen nodig, niet veel, maar toch.

    Nodig:
    - een goede vriendin van de jongens die mee helpt met Fynn opknappen en later haar beste vriendin wordt.
    - vriendinnetje van een van de jongens, behalve Louis he.
    - zusje van Harry of zayn
    - andere personages die je kunt bedenken, be crea! <3

    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk [foto verplicht]:
    Familie[geschiedenis]:
    Extra:
    Waarschuwen?:

    Het is een soort sprookje, dus de landen zijn zelf bedacht en de plaatsnamen ook. Ook zijn de jongens allemaal een beetje vreemd en ook een soort mensen die rond dwalen zonder doel. Als jullie begrijpen wat ik bedoel ;s X

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:48 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol:drieling zus vanh fyn
    Volledige naam:angel trang grey
    Roepnaam:angel
    Leeftijd:hoe oud fyn is
    Karakter:lief en aardig ze weet wel dat ze nog 2 tweelingzusjes ergen heeft die precies op haar lijken en ze zoekt ze al eeuwen
    Uiterlijk [foto verplicht]:[img ]http://beauty-in-wonderland.blogspot.com/2011/05/nerd-bril.html[img /]
    Familie[geschiedenis]: tweelingzusjes ergen heeft die precies op haar lijken en ze zoekt ze al eeuwen en verder weet ze niks over hun ze leeft in de stad en alleen de grootmoeder weet dat ze nog leeft
    Extra:woont ergens in de stad
    Waarschuwen?:ja


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    mensen. ik wil even zeggen dat ik wel genoeg rollen heb. ik moet nog even bedenken wanneer ik begin met het verhaal, want ik heb eigenlijk niet zo heel veel inspiratie meer, ik had vorige maand daar inspiratie voor, maar ik ben het een beetje vergeten, dus. maar ik meld het aan iedereen die een rol heeft ingevuld wanneer ik begin. maar ik kies nog nu op het moment nog geen rollen, ik kijk vanzelf welke het beste erin past, dus. en ik heb nogal weinig tijd, in verband met school dus.

    sorry dat ik jullie zo had laten wachten. ;s

    x veerle(o)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:57 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Dáaaaarom moet je het altijd opschrijven! Haha, succes in ieder geval (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''