• DarkSavior en ik wilde al een tijdje een meeting organiseren in Amsterdam, dus besloten we het nu ook echt te doen. =3

    Wanneer: Dinsdag 28 februari.
    Waar: Op Amsterdam Centraal bij de achterste lift (spoor 15) en de AH to GO.
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 uur
    Wat gaan we doen: Als het lekker weer is kunnen we gewoon op de Dam zitten, beetje winkelen en lekker eten! Andere ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom.

    Wie komen er:
    DarkSavior - Mitchell
    Assassin - Nikki
    PUKKELXDING - Annick
    Wazowski - Thirza + vriendin
    Nurgle - Kimberly
    Boggs - Lotte
    Genius - Jacqueline
    Glaedmir - Sander
    Joselyne - Ilse

    Misschien
    Eyes
    Voiceless - Geesje
    JDaniels - Jade

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 feb 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Het wordt vast heel erg leuk!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -steekt hand op-

    err ik wil best wel mee, kan ik iemand meenemen? 8D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    R0MANA schreef:
    -steekt hand op-

    err ik wil best wel mee, kan ik iemand meenemen? 8D


    Natuurlijk, dat is alleen maar leuk!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk, dat is alleen maar leuk!

    Great! dan zal ik eerst even overleggen en alles, want het is wel even.. 2 uren ofzo rijden, maar goed zet me maar op de lijst als die er is! ik neem wel iemand mee die niet op quizlet zit, but he's still awesome!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    En ik zat me vandaag toch af te vragen wanneer er nou eindelijk eens een meeting in Amsterdam geregeld zou worden. Maar ik weet niet zeker of ik wel durf te komen aangezien ik jullie toch niet ken


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    En ik zat me vandaag toch af te vragen wanneer er nou eindelijk eens een meeting in Amsterdam geregeld zou worden. Maar ik weet niet zeker of ik wel durf te komen aangezien ik jullie toch niet ken

    Maar da's toch leuk? ik ken ook niemand D: en zo kan je juist mensjes ontmoeten!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Als ik nog in Amsterdam had gewoond dan had ik ja gezegd ;D Nou is het nogal ver voor mij xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    R0MANA schreef:
    (...)
    Great! dan zal ik eerst even overleggen en alles, want het is wel even.. 2 uren ofzo rijden, maar goed zet me maar op de lijst als die er is! ik neem wel iemand mee die niet op quizlet zit, but he's still awesome!


    Een misschien lijst speciaal voor jou!


    Your make-up is terrible

    R0MANA schreef:
    (...)
    Maar da's toch leuk? ik ken ook niemand D: en zo kan je juist mensjes ontmoeten!


    Inderdaad, zo heb ik de meesten van Q ook leren kennen!


    Your make-up is terrible

    R0MANA schreef:
    (...)
    Maar da's toch leuk? ik ken ook niemand D: en zo kan je juist mensjes ontmoeten!


    Daar heb je wel gelijk in. Goed, ik doe mee maar er kan een kans zijn dat ik niet kan


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Een misschien lijst speciaal voor jou!

    I feel spesjul now. _O_


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Eyes schreef:
    (...)

    Daar heb je wel gelijk in. Goed, ik doe mee maar er kan een kans zijn dat ik niet kan

    Oke, leuk!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 0:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zet mij maar op de 'misschien' lijst. Ik woon vlakbij Amsterdam, dus ik kijk wel of ik kan (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Zet mij maar op de 'misschien' lijst. Ik woon vlakbij Amsterdam, dus ik kijk wel of ik kan :)

    Je staat erbij.


    Your make-up is terrible

    Wat Ilse zegt


    Life is hard and then we die