• DarkSavior en ik wilde al een tijdje een meeting organiseren in Amsterdam, dus besloten we het nu ook echt te doen. =3

    Wanneer: Dinsdag 28 februari.
    Waar: Op Amsterdam Centraal bij de achterste lift (spoor 15) en de AH to GO.
    Hoelaat: Tussen 12 en 1 uur
    Wat gaan we doen: Als het lekker weer is kunnen we gewoon op de Dam zitten, beetje winkelen en lekker eten! Andere ideetjes zijn natuurlijk altijd welkom.

    Wie komen er:
    DarkSavior - Mitchell
    Assassin - Nikki
    PUKKELXDING - Annick
    Wazowski - Thirza + vriendin
    Nurgle - Kimberly
    Boggs - Lotte
    Genius - Jacqueline
    Glaedmir - Sander
    Joselyne - Ilse

    Misschien
    Eyes
    Voiceless - Geesje
    JDaniels - Jade

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 feb 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Hmm ik wil wel maar ik durf ook niet -dat klinkt stom- maar ik ken daar EN de weg niet en ik ken daar niemand hahaha :'P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    RainbowRoad schreef:
    Hmm ik wil wel maar ik durf ook niet -dat klinkt stom- maar ik ken daar EN de weg niet en ik ken daar niemand hahaha :'P


    Aah, ik weet de weg, en er zijn wel meer mensen die er niemand kennen. Het word juist heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.


    Your make-up is terrible

    Ik ken de weg wel hoor!


    Life is hard and then we die

    Hmm. Is maar 30 euro voor mij, Ik kom misschien wel, als ik geld heb.

    Assassin schreef:
    (...)

    Aah, ik weet de weg, en er zijn wel meer mensen die er niemand kennen. Het word juist heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.


    hmm okee, zet me maar bij misschien. Ik moet ff kijken of ik geld heb dan :'P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Als ik zo'n kaartje kan vinden bij de Kruidvat ga ik het zeker proberen of ik wél naar deze meeting mag :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ohja, en jullie hebben harde G. Ik ga dan echt de hele dag lachen om jullie stem :3

    Starkiller schreef:
    Ohja, en jullie hebben harde G. Ik ga dan echt de hele dag lachen om jullie stem :3
    En wij om de jouwe hihihi :3


    Life is hard and then we die

    *gaat de Duifmeneer nadoen*

    Zo me leermeester gesmst en gevraagd of ik die dag vrij kan hebben, een van de 2. Heb er al helemaal zin in. :D


    Some angels have no wings.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En wij om de jouwe hihihi :3


    Sssjjt! Dat mag niet! Verboden.

    RainbowRoad schreef:
    (...)

    hmm okee, zet me maar bij misschien. Ik moet ff kijken of ik geld heb dan :'P


    Yeah, gaaf!


    Your make-up is terrible

    Wandering schreef:
    Als ik zo'n kaartje kan vinden bij de Kruidvat ga ik het zeker proberen of ik wél naar deze meeting mag :')


    Jaa, dat zou echt leuk zijn!


    Your make-up is terrible

    Als ik tijd en geld heb kom ik ook wel. ^^ Kan ik Louisa weer eens zien. (:


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon zei op 30 jan 2012 - 19:10:

    Als ik tijd en geld heb kom ik ook wel. ^^ Kan ik Louisa weer eens zien. (: .




    Ik kan niet wachten man, moet je echt veeeelll vertellen. Maarja hopen dat Annick ook komt en dan word het een top middag met ze 3tjes. ^^


    Some angels have no wings.