• Geen idee of er al een topic is,
    maar ik werd net wakker met eindelijk een eerste uur vrij - ligt de hele straat onder wit spul, sneeuw! (cat)

Dit was niet wat ik wilde hebben, hoe staat het er bij jullie voor?

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Hier heeft het niet gesneeuwd, maar ik zou het wel willen! Ik hou van sneeuw :9~

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Te. Weinig. Sneeuw D:.

No growth of the heart is ever a waste

Bij ons sneeuwde het ieniemienie vlokjes.
    Maar ik heb liever dat het niet sneeuwt want elk jaar glijd ik uit.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

in mijn woonplaats lag bijna geen sneeuw, maar in Nijmegen stond iedereen te schaatsen (en te vallen).

Ligt and Darkness are both very different..

Ja gisteren lag er een dun laagje sneeuw buiten, maar dat is inmiddels al weer weg, yay :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Nog steeds geen sneeuw gezien

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Hier ligt best wel wat D: Ik schrok me te pletter vanochtend. Om een of andere rede heb ik dit jaar dus echt gewoon totaal geen zin in sneeuw (no_chears).
    Ik vrees dat het morgen wel weer glad zal worden. Ik ben uitermate goed in uitglijden, zelfs als het niet glad is. Vrijdag ging ik met mijn fiets echt plat op m'n bek, hilarisch! :'D

i put the fun in funeral

Helaas is Rotterdam sinds circa 10 minuten ook het slachtoffer geworden van werelds meest verraderlijke neerslag. Het ziet er zo lief uit, maar ondertussen...

*O* Bussum ligt sneeuw *O*

Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

IT'S SNOWING Xdxd

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Nog niets en ik hoop dat het zo blijft! (:

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Gisteravond toen ik thuis kwam lag er sneeuw :9~ Het is nu weg helaas.

-

Niets...

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Uneventful schreef:
    Helemaal niets. (cat)
    Oh how we love Bergen op Zoom (And some other places)

If you spread your wings, you can fly away with me.

Sneeuw! _O_

Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.