• Geen idee of er al een topic is,
    maar ik werd net wakker met eindelijk een eerste uur vrij - ligt de hele straat onder wit spul, sneeuw! (cat)

    Dit was niet wat ik wilde hebben, hoe staat het er bij jullie voor?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jaaa, en het ligt er nog steeds, ook al is het maar een halve centimeter of zo :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sneeuw is leuk! Alleen niet vlak voor je verjaardag als er dan kans is dat er niemand komt, als er nog meer sneeuw komt te liggen -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Niet leuk, niet leuk, niet leuk. Vandaag ben ik alweer bijna gevallen, begint goed >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    het vriest, maar ik heb nog geen sneeuw.. achja. ik blijf toch lekker binnen. en als het sneeuwt blijf ik nog een dag thuis hoor. mijn klieren doen zeer --'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    gisteravond kwam me moeser boven met de melding dat er een beetje sneeuw lag en ik deed mijn raam open en zag dat de straat idd wit was! ik heb direct het fototoestel opgehaalt en er een foto van gemaakt!:) dat was om: 22.41 uur. vanochtend lag er bijna geen sneuuw meer, bijna niet meer zichtbaar. en nu.. zie je niks meer, oke... tussen spleten wel wat wit maar dat is alles.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    het sneeuwde hier ook, maar het bleef niet liggen

    Headbang schreef:
    Een heeeel klein laagje. Glad. Me no gusta. (cat)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hier heeft het ook gesneeuwd ^^ maar het is al aan het smelten..
    Hopen dat er vannacht nog wat valt !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gancanagh schreef:
    Bij ons sneeuwde het ieniemienie vlokjes.
    Maar ik heb liever dat het niet sneeuwt want elk jaar glijd ik uit.


    This


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Klein laagje, don't care.
    Normaal hou ik van sneeuw, maar nu heb ik zoiets van.. Te laat, gast. Ik wil geen kou en sneeuw wanneer het carnaval is :l Duurt nog 3 weken, zolang het dan maar wat warmer is en er geen sneeuw ligt.
    Al valt er nu een heel pak sneeuw, still don't care. Hoef maar 3 minuutjes te fietsen, dan ben ik op school.


    I live for the applause, you will die for it.

    Echt bij ons een heel klein laagje :Y)
    Heb er geen last van gehad, maar het was wel heel koud ):


    Not all those who wander are lost.

    Westwick schreef:
    Ook hier sneeuw...


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Jammer genoeg heeft het ook hier gesneeuwd, bah, ik hou helemaal niet van sneeuw. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik haat die kut sneeuw. Vooral nu hij vastgevroren is en ik morgen lekker via ijstrappen naar het perron kan -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    het heeft gesneeuwt. En we dansten er in. Fijne klas heb ik. :Y)


    Love is louder.