• Doordat er steeds meer vals gespeeld werd met het geven van kudo's (door bijvoorbeeld gebruik te maken van proxy servers), is het vanaf nu alleen nog maar mogelijk om kudo's te geven wanneer je ingelogd bent.

    Hopelijk zal het valsspelen hierdoor niet meer mogelijk zijn en heeft iedereen weer de kans om in de top 5 te staan (Y)


    Dit is mijn signature...

    Slim!


    ~Live your life!~

    nerveus schreef:
    Dat is wel fijn :D Misschien komen er nu eens andere stories in de top 5 te staan dan die belachelijk slechte dingen zonder inhoud....


    idd, want de meeste shit die daar staat is on-ge-lo-fe-lijk belachelijk en inhoudloos.

    Goed idee, miss zien we nu weer eens wat andere story's in de top 5...


    Talent is worthless unless exercised

    Slim. =)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hilarisch hoeveel minder kudo's topstories nu hebben.
    Of eigenlijk triest.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    top idee!

    Nocturn schreef:
    Oh, gebeurde dat dan?
    Nou, in ieder geval blij dat het opgelost is (:


    Fus Ro Dah!

    Eindelijk!
    Dankje Rutger ^^


    When nothing goes right, go left <3

    deden ze dat dan? dan vraag ik me wel af hoe.. ik kan geen manier verzinnen...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    goed idee


    Queer zijn is gewoon alles

    JustYouAndMe schreef:
    deden ze dat dan? dan vraag ik me wel af hoe.. ik kan geen manier verzinnen...


    Proxy.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik vind het trouwens best wel zielig als je vals speelt met kudo's.. Wat heb je daar nou aan? Ja, je líjkt goed, maar je bent sneu.


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    Hmm, eigenlijk best jammer want ik vroeg vrienden van buiten quizlet wel eens om me een kudo te geven.:X


    You were born original, don't die as a copy.

    Ibxe schreef:
    Hmm, eigenlijk best jammer want ik vroeg vrienden van buiten quizlet wel eens om me een kudo te geven.:X


    Dan kan je gewoon bij wijze van spreke net zo goed een link van je storie op facebook zetten zodat iedereen erop gaat stemmen, niet dat ik dat van jou denk ofzo maar sommigen doen dat, dus eigenlijk ben ik daar wel blij mee dat dat niet meer kan haha :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    het is wel eerlijk dan

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 18:45 ]


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.