• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Serena Jailey McCathy
    "Wel als je nog weet wie mijn ex is, weet je wie hij is?" vroeg ik.
    Ja, ik had weer een relatie met mijn ex Sam. Ik had wat met hem, maar ik maakte het uit, want ik was zo stom om te denken dat hij me bedroog ook al was hij compleet onschuldig. Ik had al mijn kansen verkloot, maar gisteren belde hij me opeens en hij smeekte me terug, ja dat vond ik lief en nu hebben we weer wat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Sam?' Waagde ik een gok. 100 punten voor team Eve, want het was in één keer goed. 'Ik vind het een leuke jongen, jullie waren altijd al een leuk stel. Maar hoe zijn jullie weer bij elkaar gekomen dan, want hij had je toch bedrogen?' Ik was verbaasd, maar ik was blij voor Serena. Ze begon te vertellen over hoe hij haar smekend had opgebeld met de vraag of ze hem weer terug wou. En dat ze dat zo lief vond dat ze ja had gezegd, omdat ze er al een tijdje geleden achter was gekomen dat hij haar niet had bedrogen. 'Ik ben zo blij voor jou, naja voor jullie', verbeterde ik mezelf lachend, terwijl ik mijn vriendin stevig knuffelde.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey McCathy
    Ik glimlachte, het was zo fijn om het aan iemand verteld te hebben.
    "Zullen we weer naar binnen gaan?" vroeg ik.
    Ik ging dansen tot ik erbij neerviel en ik zou lol hebben, want ik wil genieten van mijn tienerjaren zolang ik maar kan. Het is gewoon de beste tijd van je leven, dus moet je er plezier van hebben zo lang als je kunt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Ja goed idee ik heb wel weer zin om te dansen! Ik zag Michelle nog in een hoekje zitten, dus die wil vast ook wel even dansen!' Samen stonden we op en liepen we weer naar binnen, maar we Michelle bij haar arm pakte en zo met z'n allen de dansvloer op gingen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey Mccathy
    Ik begon te dansen en kreeg het al snel warmer.
    "Eve ik ga even wat te drinken halen," zei ik.
    Ik liep naar de bar en ik keek naar de barkeeper, wiens naam ik de hele tijd vergat.
    "Wat ik altijd neem," zei ik.
    Hij gaf me wat wodka en ik dronk het snel op, het brandde in mijn keel maar dat boeide me niet, want het was een fijn gevoel. Er was een jongen naast me komen staan en ik herkende hem gelijk. Zijn glimlach, zijn ogen, het was Sam! Ik gaf hem een kus op zijn wang en zei snel: "Ik ga weer naar Eve en Michelle. Waag het niet om achter me aan te komen want dan weten ze het."
    Ik liep naar Eve toe en begon te dansen.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:06 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Na een tijdje kwam Serena weer terug ik had gezien hoe ze Sam snel had ontmoet bij de bar en ik zag dat ze straalde toen ze weer terug kwam. 'Jullie zijn zo leuk samen', fluisterde ik in haar oor. Ze hield haar vinger tegen haar lippen aan als teken dat ik stil moest zijn. Ik knikte en ik haakte mijn pink in die van haar. 'Pinky promise', zei ik lachend. En toen begon ik weer te dansen alsof mijn leven er vanaf hing.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey McCathy
    Ik glimlachte en begon te dansen, alsof ik een dodelijke schok kreeg wanneer ik ook maar even stil stond.
    "Dit is geweldig!" riep ik.
    Ik was lopend gekomen, dus ik hoef niet nuchter te blijven! En ik kan ook gewoon een taxi nemen. Ik ga mijn ouders bellen als ik thuis ben, ik moest ze ooit eens weer spreken.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:18 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ga TV kijken, later kom ik terug.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ OOHH wacht wat heb ik gemist ?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Ik kan gewoon niet stoppen met dansen', gaf ik vrolijk toe. 'Jammer genoeg zal je toch ooit een keer moeten stoppen', zei ze lachend. Ik knikte. 'Ja want het zou er natuurlijk nog al achterlijk uit zien als ik dansend over straat zou gaan', zei ik en ik grinnikte bij de gedachten.
    'Moeten we de anderen trouwens niet laten weten dat we morgen avond een feestje bij jou thuis hebben, ik kan ze sms'en', stelde ik voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [ Huh? Avignon? Ik snap het niet XD wat heb ik gemist?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Serena Jailey McCathy
    "Dat lijkt me handig, ik ga nu naar huis, wil je mee dan kunnen we een gastenlijst maken?" vroeg ik aan Eve.
    Ik glimlachte en verzon wat dingen die we ook konden doen.
    "En als je wilt kan je ook wel blijven slapen, want de logeerkamer is toch nog netjes en niet bezet," stelde ik voor.
    Ik had wel zin in een slaapfeestje, dan niet op die supergirly-manier maar gewoon een horrorfilm kijken, drinken en feesten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Hahahaha er is een nieuwe persoon bij gekomen dus en jouw persoon danst nu met Eve en Serena.]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [Ik reageer ook even langzaam want ik moet nog een geschiedenis opdracht maken.]
    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Ja leuk, ik had toch niet zo'n zin om thuis te zijn', gaf ik toe. 'Ja en het moet een top feest worden!' Zei Serena vrolijk. Ik knikte. 'Laten we eerst iedereen nog meer even gedag zeggen dan weten ze ook dat wij gaan.' Stelde ik voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey McCathy
    "Ja," zeg ik afwezig, mijn gedachten zaten al bij het geweldige feest.
    Het word vast geweldig, we zouden lol hebben en gewoon nog jong zijn. Ik wou eerlijk gezegd niet opgroeien en gaan studeren, ik wou gewoon voor altijd tiener zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.