• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Amelia gaf me een Mojito aan. 'Laten we weer van voor af aan beginnen.' Riep ze vrolijk. En toen namen we beide een grote slok van onze drankjes. Ik keek even om me heen en ik zag dat Michael alweer weg was. 'Wat een gladjakkes is dat toch', zei ik lachend. Amelia knikte instemmend. 'Maarja, gratis drank kan je natuurlijk nooit afslaan!' Toen knikte ik instemmend. 'It's time to party like a freaking rockstar!'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 20:44 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    'Leggoo !' zei ik toen we onze cocktail op hadden. Dansend liepen we tussen de menigte door en eindelijk in het midden gingen we los. 'Yeah baby this is life !'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Yeah baby this is life!' Riep Amelia vrolijk uit! 'Hell yes!' Stemde ik vrolijk in terwijl we helemaal los gingen. Dit voelde zoveel beter dan alleen op het strand zitten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    Vrolijk danste we door. De alcohol was duidelijk al aangeslagen en ik was al aardig aangeschoten. Ik keek Eve aan met een grijns en ze snapte me. We liepen snel naar de bar en bestelde twee tequila´s. Ik telde af en we sloegen het naar achteren. Het goedje brandde in mijn keel maar het gaf me zo een goed gevoel. We gingen weer dansen en ik kon morgen wel een enorme kater verwachten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Mijn keel brandde door de alcohol, maar het maakte me niets uit, het was een heerlijk gevoel. We zouden morgen allemaal wel een verschrikkelijke kater hebben, of Amelia en ik in ieder geval. Maar dat maakte me niks uit, ik had graag een kater als dat betekende dat ik een geweldige nacht had gehad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    We danste erop los en we vonden het weer is tijd voor een shotje. Ik keek even op mijn horloge, 3 uur. 'Wat gaan we nu drinken?' vroeg ik aan haar toen we bij de bar stonden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Wat gaan we nu drinken?'vroeg Amelia aan mij. Ik dacht even na en als een soort computer kwamen bij het woordje drank alle dranken naar voren die ik maar kende. 'Hmm, wat dacht je van Malibu?' Stelde ik voor. Ze knikte instemmend en nu was het mijn beurt om een gratis drankje van Michael af te krijgen. Ik zag hoe Michael gebukt stond achter de bar. Ik floot even naar hem en toen hij op stond gaf ik onze bestelling door. 'Hi nice ass, two malibu's please' en ik schonk hem ook nog snel een verleidelijke knipoog.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mag ik een samenvatting, want ik had wat privé-problemen dus kon ik niet posten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez


    Ik grijnsde. 'Yeah baby,' Ik pakte het drankje aan en dronk een slokje, even keek ik rond als er nog wat jongens waren maar damn. 'Urgghh.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Gaan we nog posten? want deze RPG is een beetje dood gevallen]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Juah hoor, maar mag ik dan een samenvatting?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik post zo wat ik zal eerst even proberen om een goede samenvatting te maken van wat er tot nu toe gebeurt is]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik zag hoe Amelie om zich heen keek om de jongens in de club te keuren. 'Er zit niet veel leuks tussen hè?' Zei ze na een tijdje teleurgesteld. 'Inderdaad, er zit niks leuks tussen!' Stemde ik in, terwijl ik diep zuchtte. Wat ik zei meende ik natuurlijk niet. Er was wel een leuke jongen, Alex, maarja dat kon ik natuurlijk niet toegeven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey McCathy
    Het is zaterdag en ik zat me thuis te vervelen, dus ging ik maar naar een random club waarvan ik wist dat wat vrienden er zouden zijn. Ik had haastig een zwarte strapless dress aangetrokken en deed mijn versleten blauwe All-stars aan. Eenmaal bij de club aangekomen, keek ik om me heen en probeerde te kijken of ik iemand zag die ik kende, maar zover ik kon zien(en mijn ogen zijn superslecht, ik had toch maar lenzen in moeten doen of mijn bril opdoen) zag ik niet echt een bekend gezicht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Hey daar is Serena ook!' Riep ik enthousiast terwijl ik uitgebreid aan het zwaaien was naar Serena. Ik verwachtte niet dat ze het zou zien aangezien wij ergens aan de andere kant van de club stonden en Serena nogal blind was. Maar ze viel gewoon ontzettend op door die rode haren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.