• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Haai, ben ik weer (:

    Waar zijn we?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ Waar we gebleven zijn denk ik?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Slaaplekker x ]

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ik kreeg een speelse twinkeling in mijn ogen. 'Oke.' zei ik toen maar.


    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Ik krulde mijn vingers om zijn pols, en liep daarna naar de bar. Daar liet ik zijn pols weer los, en streek mijn lange, donkere lokken uit mijn gezicht.
    'Wat wil je hebben?' vroeg ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    'Hmm, verras me maar joh.' Zei ik met een knipoog. Ik draaide me even om maar zag verder niks en focuste me daarna weer op Cherelle.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Ik bestelde twee baco's, die al snel op de bar stonden. Met een dubbelzinnig glimlachje gaf ik één van de glazen aan Alex, en nam daarna zelf ook een slokje.
    Om de één of andere reden had ik al bijna de hele avond zin in bacardi.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    'Lekker.' zei ik tegen haar toen ze me een baco gaf. Ik nam een slokje en keek haar aan. 'Alcohol gaat niet veel veranderen bij me denk ik.' knipoogde ik naar haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Soepel draaide ik me zijn richting op, mijn blik gleed onbeschaamd van zijn gezicht naar zijn lichaam en weer terug. Hetzelfde glimlachje speelde nog rond mijn lippen.
    'Are you sure?' vroeg ik met een zoete stem, nadat ik nog een slok had genomen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ik kwam dichterbij met mijn hoofd. 'for sure.' bevestigde ik haar terwijl ik begon te grijnzen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Jongens bij de regels staat dan je minstens 3 zinnen moet schrijven even een reminder]

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Langzaam tilde ik één van mijn handen op, liet mijn wijsvinger langs zijn borst naar beneden glijden. Mijn hand verdween weer toen ik zijn navel raakte, waarna ik vanonder mijn lange, donkere wimpers uitdagend naar hem opkeek.
    'I have my doubts.'


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ Woops sorry thankss ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ik keek haar bewegingen na en ging dichterbij staan.
    'Dit ga je niet lang volhouden.' grijnsde ik maar door.
    Ik trok haar iets dichter naar me toe en keek grijnzend in haar ogen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Mijn wenkbrauwen gingen een stukje omhoog, ik draaide daarna een kwart van hem weg. Rustig zette ik het inmiddels halflege glas weer op de bar, en haalde onwillekeurig een hand door mijn lange haar.
    'Je hebt wel een hoge dunk van jezelf, hè?' grinnikte ik, terwijl ik het rietje uit de baco haalde en ergens op de grond gooide. Ik haatte rietjes.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aimeé Tanner
    'Beide zouden even welkom zijn. Alleen de opvoeding zou me interesseren. Geen leven zoals het mijne.' Er gleed een onwillekeurige rilling langs mijn ruggengraat. Nee. Een leven zoals het mijne verdiende niemand.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    Ik antwoordde niet op haar vraag en dronk mijn glas leeg.
    De drank gloeide lekker in mijn keel en ik genoot.
    'Hmmm.' was even het enige wat ik zei.


    The duty of youth, is to challenge corruption.