• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Samen liepen Serena en ik de club door om iedereen gedag te zeggen. Toen we een ronde gedaan hadden liepen we nog even langs de bar om Michael gedag te zeggen die ons nog twee drankjes wou aanbieden, maar we bedankten hem vriendelijk. 'Ciao, belezza', riep hij ons nog na. We zwaaide vluchtig en liepen toen de club uit. Buiten begonnen we als een stel gekken te rennen. 'Ik heb zin om in de fontein te gaan zwemmen', riep Serena uit, naarmate we dichtbij de fontein kwamen. 'Wat houd ons tegen!'Riep ik enthousiast en samen sprongen we in de fontein. 'Wat is het toch geweldig om jong te zijn', kirde ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [ Oh hahahahah is goed !]

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    Ik ging helemaal los met Serena en Eve. Ik hoorde dat ze naar huis gingen. 'Gaan jullie nu al?' vroeg ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Serena Jailey McCarthy
    Ik deed mijn hoofd onder water en mijn rode haar werd nat, waardoor de kleur wat lichter werd. Gelukkig was mijn make-up waterproof en was het dus niet uitgelopen. Ik had laatst toen ik me verveelde Glee gekeken en toen kwam een stukje van de tekst weer in mijn hoofd.
    "tonight
    we are young
    so let’s set the world on fire
    we can burn brighter
    than the sun!" zong ik luid.
    Ik schaamde me niet, ik werd niet zo rood als een tomaat, want ik schaam me nergens voor. En dit is het geweldigste van het jaar, tot nu toe tenminste.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:00 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Serena begon luid te zingen en ik danste door de fontein heen. Ik genoot van alles, we hadden zoveel lol. En omdat ik dronken was, vond ik alles alleen maar leuker. Na een tijdje gingen we in het water zitten en keken we rustig om ons heen. 'Kunnen we zo anders eerst nog even langs mijn huis gaan dan haal ik even wat kleding op', zei ik terwijl ik aan mijn natte kleding zat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey McCathy
    "Okay," zei ik.
    Ik kon thuis wel wat schone kleding aandoen en over straat lopen in natte kleding is heus niet zo erg. Ik haalde het pakje sigaretten uit mijn jaszak en stak een sigaret op, ik inhaleerde diep en keek naar de lucht.
    "Kom dan gaan we," zei ik blij.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:37 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    We stapten de fontein uit en liepen richting mijn huis.
    'Wel stil zijn', waarschuwde ik voordat ik de voordeur opende. Samen slopen we richting mijn kamer en pakte ik een willekeurige tas waar ik wat kleding stukken in propte, wat schoenen, ondergoed, make-up, sieraden en de standaard dingen. We waren snel klaar en net toen we de deur achter ons dicht wouden doen stond mijn stiefmoeder in de gang. 'Ik blijf bij Serena slapen', gaf ik als verklaring. Ze zou er vast geen genoegen mee nemen, maar het viel te proberen, dit kon nog wel eens leuk gaan worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    De meiden waren weg en ik liep terug naar de bar. Dronken als dat ik was liep wenkte ik Michael. Hij kwam naar me toe en grijnsde. 'Wat wil je hebben Chica?' zei hij toen. Ik begon zomaar uit het niets te giechelen. Amelia stop dit ben jij niet. Ik had mezelf niet meer onder controle. 'Jou.' zei ik toen en drukte mijn lippen volop op de zijne.


    [ Zo BAM. Weer is wat gebeurd, als Swanson nou Alexander komt helpen dan kan ik verder XD of als er nou andere erbij komen ! Anders stop ik met deze RPG ;(]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Yes eindelijk wat actie in de club, de rest moet inderdaad ook eens even komen ja!]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey McCathy
    "U hoeft u geen zorgen te maken mevrouw. We zullen geen stomme dingen doen," zei ik zacht.
    Ik glimlachte als een slijmbal, een truc die vroeger altijd bij mijn ouders werkte.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 23:51 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Gelukkig hielp Serena me uit de brand. 'Ik geloof er geen zak van, want het mag nog wel eens in de krant komen als Eve iets doet dat niet stom is', zei ze terwijl ze haar ogen tot spleetjes kneep. Ik gooide mijn tas over mijn schouder en ik pakte mij Varsity jacket van de kapstok af. 'Doei', zei ik terwijl Serena en ik snel het huis uit liepen. 'Heks is het ook', zei ik klagend. Serena lachte. 'Dankje dat je die hopeloze poging deed om haar stil te krijgen', zei ik lachend. 'Ach ik geef eerlijk toe, het was niet de meest slimme zin om te zeggen, want je doet best vaak stomme dingen', gniffelde ze. Ik lachte luid. 'Ach wat maakt het uit, ze heeft me nooit gemogen, ik trek me er niets van aan!' En toen liepen we snel door richting het appartement van Serena en haar zus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey McCathy
    Toen we bij het Westside(ja de naam was letterlijk Westside) appartementencomplex aan waren gekomen, deed ik de grote deur open van het luxe appartementencomplex, waar mijn zus, dankzij haar vele baantjes en haar band, een appartement heeft weten te beheren. Ik sleurde Eve mee de lift in en drukte op het knopje waar de '12' opstaat. De hoogste verdieping, we hebben dan ook het mooiste uitzicht.
    "We hebben heel verdieping 12 voor onszelf," legde ik uit.
    Kate had een hele verdieping gekocht, ja we hebben dus wel heel veel ruimte, teveel zelfs. Er was een grote glazen deur bij de ingang van ons appartement, ik graaide in mijn jaszak en haalde de sleutel eruit. Ik deed de deur open en gebaarde dat Eve naar binnen kon lopen.
    "Home á la zusters McCathy," zeg ik met een nep Frans-accent.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 0:17 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik keek mijn ogen uit. 'Wauw', was het enige wat ik uit wist te brengen. Serena lachte om mijn reactie. 'Ik zou hier wel kunnen wonen hoor', zei ik lachend. En ik stelde het me voor, ja dit was heel wat beter dan het kleine flatje waar mijn moeder in woonde en dan het huis waar mijn vader en mijn boze stiefmoeder in woonden. 'Vind je zus het niet erg als er wat kapot zou gaan hier?' Vroeg ik verbaasd, want alles zag er enorm duur uit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey McCathy
    "De meid ruimt dat wel op en mijn zus heeft genoeg geld om het dan te laten vervangen door iets anders," zei ik.
    Kate had een band en maandag begon hun tour, de band heette Darkness en bestond uit wat vrienden van Kate. Ik liep naar de koelkast waar onze Ierse meid Mary een briefje had opgehangen, ze is Kate gaan helpen met een probleem.
    "Wil je een rondleiding?" vroeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    'Wauw sjiek hoor', zei ik lachend. 'Maar natuurlijk wil ik een rondleiding, ik kijk mijn ogen nu al uit', gaf ik toe. Serena lachte om mijn opmerkingen en begon toen met de rondleiding, als eerst liet ze me de woonkamer zien, er hing een enorme flatscreen aan de muur en alles zag er perfect gestijlt uit. Maar toch was het niet te netjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Serena Jailey McCathy
    Ik liet haar de woonkamer zien. Een super lange, zwarte, Italiaanse bank. Een flatscreen aan de muur, natuurlijk ook een supermoderne salontafel waarop een porseleinen pot met lavendel staat. Ik sleurde haar mee naar de keuken. Ik liep naar de koelkast en deed de twee deuren open.
    "Hier houden we ons eten en drinken koel," zei ik lachend.
    Ik deed de koelkast-deuren dicht en liep toen naar de lange glazen tafel, waarop een zwart tafelkleed ligt.
    "Hier eten we," zei ik.
    Ik sleurde haar toen mee naar de badkamer en liep toen weer naar mijn kamer.
    "Wat vind je van mijn kamer?" vroeg ik.
    Wit behang, met gekleurde verfspatten en allemaal posters. Een witte bureau in de hoek een tv en bank, natuurlijk een piano en gitaar. En ook mijn tweepersoonsbed, hij was ietwat hoog en zat tegen het raam, perfect uitzicht.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 0:46 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.