• So let me tell y'all a story about my life.
    Goed, ongeveer twee jaar geleden leerde ik een meisje kennen.
    We leerden elkaar steeds beter kennen en kregen een hele... speciale band.
    Toen ging ze uit huis wonen, op haar zelf, ergens anders. Nouja, dat gebeurt nou eenmaal als je ouder wordt. Haar leven kreeg een complete wending, dat begreep ik echt heel goed.
    Natuurlijk hebben we onze ups en downs gehad maar we kwamen steeds toch bij elkaar terug. Uiteindelijk raakte ik ook verstrengeld bij haar in de familie, het was echt een hele toffe tijd.
    En nu.. is het opeens alsof ze me compleet vergeten is. Ik had al een tijdje niets van haar gehoord, dus ik keek op haar facebook. Bleek dat ze mij heeft verwijderd, en m'n vriend heeft ze ook verwijderd. Zelfde gold voor haar moeder, die me ook opeens heeft verstoten van facebook.
    Ik snap het eerlijk gezegd niet zo goed... Waarschijnlijk zien jullie dit als een hypocriete vriendschap waarbij we elkaar volledig opeisen, maar dat was het absoluut niet. Er kwam alleen wat meer... liefde aan te pas. En dat lijkt nu gewoon compleet verdwenen te zijn. Alsof ik niet meer besta.

    Misschien probeert ze me terug te pakken voor al die keren dat ik in de knoop zat met mezelf en haar daardoor anders behandelde, maar het is nu niet zo dat ik even snel naar haar toe kan om het op te lossen. Tis gewoon super rot dit. Ik snap het niet en ik wil dat het anders is. Verdorie. :(


    Life is hard and then we die

    Well, heu, let's say: "Life sucks"?
    Maar het is inderdaad wel balen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is inderdaad raar. ;o
    Misschien moet je een mailtje sturen naar haar? Dat je niet snapt waarom ze zo doet en dat je jullie vriendschap niet zo wil laten verpesten? Het is het proberen waard, als ze echt zo'n goede vriendin was!

    Nou, wat je zou kunnen proberen is, haar een mail te sturen bijvoorbeeld. Vragen wat er precies aan de hand is, waarom ze ineens zo doet. Krijg je daar geen antwoord op, tja, dan kun je het mss na een poosje nog eens proberen, reageert ze dan weer niet, dan weet je meteen wat jullie vriendschap voor haar betekende. Ik heb het zelf ook vaker meegemaakt.

    Je hebt het in ieder geval dan wel geprobeerd, dus daar kan niemand commentaar over hebben. Ik weet dat het klote voelt, echt, maar meer als dat kun je denk ik niet doen.

    En sorry dat ik dit zeg, maar een echte vriendin zou je proberen te helpen als jij het moeilijk hebt, en niet boos worden omdat je wat anders reageert als normaal.

    Maarja, dat ben ik dan gewoon. (:


    Love don´t break me.

    Dat is een rotstreek van haar. Ik zou het gewoon eens afwachten en kijken wat ze doet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ga anders even langs
    misschien heeft ze wat persoonlijke problemen met haar moeder


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    Ga anders even langs
    misschien heeft ze wat persoonlijke problemen met haar moeder
    Nouja dat gaat niet echt, ze woont een beetje heel erg ver weg.


    Life is hard and then we die

    Naaaawh, dat is echt kut voor je! :C
    Maar volgens mij weet ik wel wie jij bedoelt...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RINUS schreef:
    Dat is inderdaad raar. ;o
    Misschien moet je een mailtje sturen naar haar? Dat je niet snapt waarom ze zo doet en dat je jullie vriendschap niet zo wil laten verpesten? Het is het proberen waard, als ze echt zo'n goede vriendin was!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    RINUS schreef:
    Dat is inderdaad raar. ;o
    Misschien moet je een mailtje sturen naar haar? Dat je niet snapt waarom ze zo doet en dat je jullie vriendschap niet zo wil laten verpesten? Het is het proberen waard, als ze echt zo'n goede vriendin was!


    Tell me about it, stud.

    Jemig, wat lullig..
    Dat haar moeder dat dan ook meteen doet. S:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RINUS schreef:
    Dat is inderdaad raar. ;o
    Misschien moet je een mailtje sturen naar haar? Dat je niet snapt waarom ze zo doet en dat je jullie vriendschap niet zo wil laten verpesten? Het is het proberen waard, als ze echt zo'n goede vriendin was!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een vermoeden om wie het gaat. Een redelijk sterk vermoeden.
    Maar dat terzijde. Ik kan me redelijk moeilijk indenken hoe jullie band is geweest, maar ik weet wel dat als iemand dat bij mij deed, dan mag diegene ook wel weg blijven :] 't Kan best dat iemand tijdelijk geen behoefte heeft aan contact of met rust gelaten wil worden, maar als je een beetje behoorlijke vriend bent geef je dat doorgaans aan.
    En wat bij mij altijd heeft gewerkt is niks van vriendschappen verwachten, dan vallen ze ook niet tegen. Honestly, op dat gebied ben ik een professional pessimist :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Ik heb een vermoeden om wie het gaat. Een redelijk sterk vermoeden.
    Maar dat terzijde. Ik kan me redelijk moeilijk indenken hoe jullie band is geweest, maar ik weet wel dat als iemand dat bij mij deed, dan mag diegene ook wel weg blijven :] 't Kan best dat iemand tijdelijk geen behoefte heeft aan contact of met rust gelaten wil worden, maar als je een beetje behoorlijke vriend bent geef je dat doorgaans aan.
    En wat bij mij altijd heeft gewerkt is niks van vriendschappen verwachten, dan vallen ze ook niet tegen. Honestly, op dat gebied ben ik een professional pessimist :'D.
    Ik moet dat de laatste tijd steeds vaker doen.. Maar das ook m'n eigen stomme schuld, omdat ik nooit over mezelf praat waardoor mensen het idee krijgen dat ik ze niet belangrijk genoeg vind om het ze te vertellen. Happened to me too often.


    Life is hard and then we die

    Awh, poor baby. D:
    Ik ben er ook pas achter gekomen dat langs de andere kant van de vriendschap alles voorbij is, so I kinda know how you feel right now.
    Good luck with it.
    Misschien dat je haar kan bellen/smsen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson