• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.


    Take me to wonderland

    Ivar

    Ik knik rustig, 'Maar volgens mij is 'iets' een te klein woord voor wat er hier is gebeurd.' fluister ik zachtjes.


    I only miss you when I'm breathing

    [

    Moest gewoon x'D..]


    El Diablo.

    [ Die laat je wel vaker zien maar die is echt niet grappig -_-]


    I only miss you when I'm breathing

    Fáilte

    "We blijven gewoon liggen," grijnsde ze. "Ik was niets anders van plan," zei ik en kuste haar weer. "Als ze willen dat ik stop met jou te zoenen, dan zullen ze nog heel wat moeten doen," grijnsde ik. Weer raakte mijn lippen de hare. Vlindertjes kwamen mijn buik ingefladderd. het waren die specifieke vlinder die alleen Celeste kon veroorzaken.

    [Ahw :3 Ik stel me gewoon Niall voor die dat allemaal zegt, dus moest hij het echt ook doen. Ik ga dood dan door een vlinderaanval in mijn buik ofzo. x'D]


    Take me to wonderland

    Fay
    'Wij vallen niemand hier aan alleen ter waarschuwin mogen wij dat. Je had ook naar mij toe kunnen gaan dan had ik in kunnen grijpen.' Zeg ik bits. Ik verbrand de ijs speer en kijk naar Brooke. Dat deed zei.

    Madison
    Ik kwam vrij en bestuurde meteen olivia. Ik liep haar op de grond vallen en bedekte haar met ijs. Ze kon niets meer bewegen laat staan sturen. Ik grinnikte. 'Jullie morgen ook eens denken aan onze gevoelens.' Zeg ik bits tegen de verzorgsters.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sorry hoor -_-"]


    El Diablo.

    Alyson

    "Jullie mogen nog gelukkig zijn dat ik geen mes heb gepakt" mompel ik. Ik lach om wat er nu met haar gebeurt. Go Madison! "En je probeert nu te zwggen, jullie mogen ons mishandelen, maar wij niet eens één keer een bitchy verzorgster?".

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 22:29 ]


    El Diablo.

    Aimee
    'Maar volgens mij is 'iets' een te klein woord voor wat er hier is gebeurd.' fluistert Ivar. Ik weer even naar het groepje mensen, 'Ik denk dat die verzorger niet zo aardig was en dat ze wraak hebben genomen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste
    "Als ze willen dat ik stop met jou te zoenen, dan zullen ze nog heel wat moeten doen," grijnsde hij, and I couldn't agree with him more. "Dat is dus wat ik ook al dacht," Grinnikte ik en ik zoende hem weer terug. Mijn hand die vrij was, liet ik door zijn blonde haren gaan en ik voelde weer tintelingen door me heen gaan. Het was gek dat één persoon je zo'n geweldig gevoel kon geven, elke keer weer.

    (Ahhw. Ghihi, echt super lief! -zucht; zwijmel
    Dit is trouwens mijn laatste post hier op de computer, ik moet nu helaas verder via mobile.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivar

    Ik knik, 'Ja, dat zal het wel zijn.' antwoord ik terwijl ik nog even achterom kijk. 'Maar zullen wij maar weer verder gaan?' vraag ik tenslotte.


    I only miss you when I'm breathing

    Christina

    'Jullie morgen ook eens denken aan onze gevoelens.' Ik keek Madison aan. "We zijn misschien streng ja, maar hebben we jullie ooit gekwetst?" vroeg ik bits. Ik richte me nu tot de gehele groep. "En nu gaan we allemaal stoppen met aanvallen. We zijn geen groep bavianen,"


    Take me to wonderland

    Aimee
    'Maar zullen wij maar weer verder gaan?' vraagt Ivar. Ik knik en hoor nog net de opmerkingen over bavianen waardoor ik even grinnik voordat ik Ivar weer begin te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik hoor vaag iets over bavianen of zei ze nou bananen? Maar ik negeer het en kijk weer in Aimee's ogen voorspdat ik mijn lippen weer op de hare druk.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    Ik kreunde, en stak een sigaret op. Ik keek de verzorgsters bitchy aan. "Jullie kunnen me dit beter gunnen, want zonder sigaretten wil je me niet meemaken" gromde ik als waarschuwing, en klom in een boom. Waar ik perfect zicht had, en rustig kon roken.


    El Diablo.

    Fay
    Ik zag dat we een beetje dik gingen verliezen. Ik liet mijn vinger omhoog gaat en een enorme donderschok schoot omhoog zodat ok het schild onder hoog spanning stond. Ik maakte grote blauwe vlammen. 'Wil je soms troela op je gezicht.' Zeg ik bits tegen Alyson. Ik wordt opeens bestuurd en kijk om me heen. 'Godverdomme Madison vind jezelf weer terug. Je andere persoonlijkheid je vriendelijke. Omdat je een gesplitste persoonlijkheid hebt hoef je nog niet zo te doen. Iemand godverdomme maak haar weer vrolijk. Maak haar weer haarzelf eerder stopt ze niet!' Roep ik over het veld. ik was hier echt klaar mee.

    Madison
    Ik zag het vuur rond haar gaan en ik liet Olivia links liggen. Ze kon toch niets doen. Ik hield met moeite Fay in bedwang en liet haar in elkaar zakken. 'No way.' Zeg ik simpel naar Christina. 'Vind je dit normaal?' Zeg ik bits terwijl ik mijn openliggende schouder laat zien. Er zat echt een gat in van de nagels van Olivia.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 22:38 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break