• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc) (Olivia Rose Jones)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les (Olivia Rose Jones)
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht
    - IHeartMusicc | Brooklyn 'Brook' Camille Jackson (17) | Water
    - LovingLoser | Dylan Ryan Munc (18) | Vuur
    - LovingLoser | Mia Chantel Rose (17) | Water
    - LovingLoser | Jade Sky Dion (17) | Lucht
    - Sunsparkle | Quinn Sydney More (17) | Water

    (Er mogen geen jongeren meer aangemaakt worden.)

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water
    - xZaynatic | Olivia Rose Jones (61) | Water

    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.


    Take me to wonderland

    Dylan
    Vuur dus. Bam hetzelfde dan mij. een stelletje vraagd of we aan de kant kunnen. Ik knik en wacht op Quinns antwoord. 'Nice, maar wat heb je gedaan dan dat je hier kwam?' vraag ik dan plots. Ik kon mijn mond ook gewoon niet houden.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Brooklyn Camille Jackson

    Nadat ik het liedje uit heb gespeeld sta ik op en loop naar het raam. Als ik naar buiten kijk zie ik nu gewoon iedereen in de rustgevende tuin zitten, staan en what ever the hell allemaal doen. Ik loop maar naar beneden recht door naar de tuin. Even kijk ik rond me heen. Eigenlijk ken ik nog niet zo veel mensen. Ik liep gewoon wat rond tot ik iemand zag.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oke, wie zijn er aan het zoenen enzo x'D]


    El Diablo.

    Madison
    Ik knik vriendelijk naar Zendé die me bedankt. Ik zag hem netmaag een stelletje kijken waarna zijn gezicht betrok. Ik keek een achterom. 'Wil je erover praten?' Vraag ik voorzichtig als ik van Zendé naar aivar en Aimee kijk. Ik geef hem een vertrouwde glimlach hij kon me vertrouwen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xZaynatic schreef:
    [Oke, wie zijn er aan het zoenen enzo x'D]


    Hahahahaha


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Brandon
    Dylan vindt het ook niet erg en Quinn ook niet dus we lopen weg. 'Nice, maar wat heb je gedaan dan dat je hier kwam?' vraagt Dylan. Ik kijk hem even aan. 'Wat bedoel je met, 'wat heb je gedaan?''

    Aimee
    De beide jongens vinden het niet erg en het meisje gelukkig ook niet. 'Dus,' zeg ik tegen Ivar als ze weg zijn, 'wil je droog blijven of vind je het niet erg om nat te worden?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Lucht

    Eventjes kijk ik haar onbegrijpend aan. Dan merk ik dat ze naar Ivar en Aimee kijkt, maar nog steeds snap ik haar vraag niet. 'Ehm... bedoel je dat je meer wilt weten over hun relatie of zo?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    Ik denk even na, 'Zo erg vind ik het niet om nat te worden, maar het liefst blijf ik droog.' grinnik ik naar Aimee.


    I only miss you when I'm breathing

    Madison
    'Zende ik zie je kijken naar ze. Ik voel je bloed sneller pompen en je hart sneller kloppen.' Zeg ik medelevend. Ik kende het mijn ex vrienden had het net uitgemaakt niet dat ik super veel van hem hield ofzo. Maar het ging erom dat hij me verliet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dylan
    'Ik bedoel. Ze haalde iedereen hierheen die opviel met zijn of haar gave. iedereen blijkt hier iets ergs te hbben gedaan waarom diegene in het openbaar kwam. er zijn er meer van on die hier niet zijn, maar die personen hebben het wel onder controle. Wat heb jij gedaan waardoor je hier kwam.' Herhaal ik de vraag weer, maar nu met uitleg.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Brooklyn Camille Jackson

    Na een tijdje wandelen stond ik stil. Hmmm. Ik stond voor een natte plas. Ik hief mijn linker hand omhoog zodat ik niet in het water zou stappen. Toen ik was doorgelopen stuurde ik het water gewoon een kant.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aimee
    , 'Zo erg vind ik het niet om nat te worden, maar het liefst blijf ik droog.' grinnikt Ivar. 'Hmmm, als je een echte onderwaterkus wil zul je wel nat moeten worden,' lach ik. Zonder op een antwoord te wachten duw ik hem de vijver in en spring achter hem aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Heeft Jason al geantwoord op dat ding van Alouette ?]

    Quinn

    Ik loop mee met de jongens als ik hoor dat iemand iets heeft gedaan. "Moet je dan iets gedaan hebben om hier te komen ?" vroeg ik verbaasd.

    Ésme

    "Dankje trouwens Madi" zei ik met een vriendelijke glimlach. Ik liet een windvlaag over ons heen komen voor nog wat verkoeling.

    Brandon
    'Ik bedoel. Ze haalde iedereen hierheen die opviel met zijn of haar gave. iedereen blijkt hier iets ergs te hbben gedaan waarom diegene in het openbaar kwam. er zijn er meer van on die hier niet zijn, maar die personen hebben het wel onder controle. Wat heb jij gedaan waardoor je hier kwam.' zegt Dylan. Ik snap hem nog steeds niet helemaal, 'ik heb niks ergs gedaan. Me moeder heeft gewoon gezegd dat ze me mee konden nemen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zendé ~ Lucht

    Mijn onbegrijpende gezicht verandert in een sarcastische uitdrukking. 'Oh, dus jij denkt dat ik jaloers ben?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~