• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    meedoen?
    Naam (en/of meerdere) + achternaam:
    Beter bekend als:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Slechte trekjes:
    Verleden:
    Extra:
    Uiterlijk (foto):


    personages :

    girls :
    1. Bailas - Jenica Doina Moldoveanu
    2. x Desire - Yulia Nena Katineh
    3. LovingStyles - Cassie Jade Mirron
    4. thePinapple - Abbigail Wright
    5. xMinaj - Alyson Deniza Avery
    6. Nenuphar - Joan (Marie) Rein
    7. Sunsparkle - Abigail Megan Silver
    ...
    10.

    boys :
    1. Smugness - Dean James Sadler
    2. ZAYNxBIEBER - Justin Dean Black
    3. Sunsparkle - Quinten Tyler Jones
    4. xlufjoetoexx - Mickey Densil Conbrad
    ...
    10.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:39 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

    Mocht wat dan? ;o



    Een nieuw topic maken als zei offline was/is :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    OEPS! Wacht.. ik dacht dat jij beheerder van het topic was.. Mijn fout! S:
    @SUMMERx Kun je een nieuw topic aan maken?

    zullen we anders gewoon zelf een nieuw topic maken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voor mij is dat goed ^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    LovingStyles schreef:
    zullen we anders gewoon zelf een nieuw topic maken?


    Ik maak wel even een topic aan. :)

    IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

    Ik maak wel even een topic aan. :)


    okee (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb besloten het topic dan maar te openen, aangezien niemand anders het initiatief neemt. Klik hier voor het topic :')

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:29 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik ging hier vooral kijken van wegen mijn verslaving aan dat liedje.

    Naam (en/of meerdere) + achternaam: Luke Harrison
    Beter bekend als: Luke
    Leeftijd: 19
    Karakter: Weet zijn mannetje absoluut te staan, durft voor zijn eigen mening uit te komen, ookal is dit niet de mening van de groep.
    Hij heeft vaak ook de slimste of meest 'steek onder water'-achtige opmerking. Vaak beledigd hij zo ook mensen zonder dit werkelijk met opzet te doen.
    Desalniettemin, is hij toch een heel sociale jongen en een échte gentleman.
    Slechte trekjes: Durft wel eens het verkeerde pad te bewandelen, gewoon om rebels te zijn. Is heel erg koppig en soms net iets te ambitieus.
    Verleden: Van verschillende scholen geschorst wegens de rebel die hij is. Iets waar zijn ouders ook verre van tevreden mee waren.
    Het liefst hadden ze hem na een tijdje ook zo ver mogelijk uit hun buurt. Zijn moeder en vader zijn namelijk het type mens die graag naar Cricket-wedstrijden gaan kijken en als hobby golf verkiezen. Ze zien er altijd enorm afgeborsteld uit, in tegen stelling tot Luke. Meestal schaamden ze zich rot voor hem. Ze lieten dit dan ook duidelijk horen.
    Extra: Luke is een enorme dierenliefhebber.
    Uiterlijk (foto):



    ik moet nu babysitten, maar vanavond ben ik er ;)


    Love is louder.

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 22:44 ]


    Love is louder.

    Is deze rpg doodgevallen? Zo niet vul ik graag iets in...bijna iedere rpg valt alweer dood ;o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Is deze rpg doodgevallen? Zo niet vul ik graag iets in...bijna iedere rpg valt alweer dood ;o


    We zijn nog met vier mensen (Yulia, Luke, Cassie en Mickey) die 'actief' meedoen. Je kan er gerust bij komen, maar dan weet je dat er niet veel mensen meer mee doen. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ohh...naja maakt niks uitik maak wel iemand aan.

    Naam (en/of meerdere) + achternaam: Liberty Jade Diaz [ Vroeger Emmanuela Fransesca Rivera]
    Beter bekend als: Liberty soms wordt ze ook gewoon Diaz genoemd.
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ze is een zorgzaam, lief en passievol meisje. Ze heeft een temperament en dat weerhoud haar zeker niet van haar mond houden en jongens verleiden. Ze heeft twee kanten de ene is het lieve, bezorgde meisje dat altijd voor haar vrienden zorgt en de andere de harde, verleidende kant. Ze is iemand die wel erg hard kan zijn en zeker lossa handjes kan hebben. Ze is een levensgenieter en vind vooral nu dat je alles eruit moet halen wat maar kan. Ze is ook erg gul en al het geld wat ze heeft gebruikt ze dan ook, iedereen kan wel wat van haar lenen. Maar zelf geeft ze nooit uitleg hoe ze aan het geld komt.
    Slechte trekjes: Ze ziet jongens als speeltjes.
    Verleden: Ze woonde vroeger in een van de rijkste villa's. Haar leventje leek perfect omdat ze van alles kreeg, maar haar ouders waren er nooit. Haar moeder was altijd op zakenreis en als haar vader thuis was, was hij dronken en mishandelde hij haar omdat hij vond dat ze niks goed deed. Op haar 15e werd dit haar te veel en liep ze gewoon van huis weg. Ze nam zo veel geld als ze mee kon nemen en raakte spoorloos verdwenen. Ze veranderde haar naam in Liberty Jade Diaz, voor haar was Emmanuela Fransesca Rivera iemand die er nooit was geweest, niemand weet dit geheim op één iemand na. Zelf weet ze niet wie het is maar één ding weet ze zeker, ze wil nooit meer terug naar haar verleden.
    Extra: Ze kan verschrikkelijk mooi zingen en deed vroeger aan kickboksen om haar tijd te verdoen.
    Uiterlijk (foto): Ze heeft lang zwart krullend haar en opvallend grijs blauwe ogen. Ze is getint en is rond de één meter zeventig. Verder heeft ze een paar littekens op haar rug en armen die ze van haar vader heeft overgehouden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    We zijn nog met vier mensen (Yulia, Luke, Cassie en Mickey) die 'actief' meedoen. Je kan er gerust bij komen, maar dan weet je dat er niet veel mensen meer mee doen. (:


    Ik - Jermey - Kan er ook nog wel bij komen.

    xYoung schreef:
    (...)

    Ik - Jermey - Kan er ook nog wel bij komen.


    Ja, mag altijd (:

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 11:07 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein