• Young Albert enlists to service in WWI after his beloved horse, Joey, is sold to the cavalry. Albert's hopeful journey takes him out of England and across Europe as the war rages on.

    -

    'War Horse' volgt een jongeman genaamd Albert (Jeremy Irvine) en zijn paard Joey. Hun band wordt verbroken wanneer Joey verkocht wordt aan het leger en meegenomen wordt voor het gebruik in de Eerste Wereldoorlog. Ondanks dat Albert nog te jong is om zich in te schrijven voor het leger, besluit hij toch naar Frankrijk te gaan om zijn vriend te redden.

    Genomineerd voor zes Oscars.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk dat het een hele mooie film is, maar ondanks dat is het denk ik toch niks voor mij :Y)


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb echt niks met paarden, maar ik zou hem dolgraag willen zien, al is het maar uit interesse voor de oorlog en voor de band tussen mens en dier :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn zus wil hem donderdag avond met mij zien lol


    As travars

    Tom Hiddleston zit erin, dat is eigenlijk de enige reden dat ik hem wil zien :')


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    ik MOET hem zien.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dovahkiin schreef:
    Ik haat paarden, dus ik hoef 'm niet te zien. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil hem zoooo graag zien <333 oorlog, David Thewlis, Benedict Cumberbatch... Ik vind het nu al leuk :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hij lijkt me erg mooi.


    Stenenlikker

    Ik zou 'm alleen willen zien vanwege de acteur Tom Hiddleston, diegene @ 1:06. Nja dunno, lijkt me hele mooie film. Zeker waar/wanneer het zich afspeelt enzo.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:05 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Lijkt me echt een belachelijke film. Over paarden ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dovahkiin schreef:
    Ik haat paarden, dus ik hoef 'm niet te zien. :Y)


    26 - 02 - '16

    Dovahkiin schreef:
    Ik haat paarden, dus ik hoef 'm niet te zien. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb hem net gezien en wooow die film is echt heel erg mooi! En ik heb ook echt helemaal niets met paarden én met oorlog lol, maar ik vond hem toch heel mooi en zielig. Echt een aanrader!


    As travars

    Ik geloof best dat het een goede film is, maar op de één of andere manier spreekt het me gewoon niet aan. Waarschijnlijk ga ik 'm daarom ook niet kijken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dovahkiin schreef:
    Ik haat paarden, dus ik hoef 'm niet te zien. :Y)