• [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:11 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    tja lastig :/ je kunt de waarheid zeggen of een heel goede leugen verzinnen maar als ik het zo hoor komen ze er toch wel achter dus ik zou de waarheid zeggen hoe langer je wacht hoe erger het wordt :/

    sterkte


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Dat is eh, kut. Maar niet spijbelen. Dan komt leerplichtambtenaar. Niet leuk *heeft ervaring* (cat)

    Well, don't do that shit. Eigen schuld.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ga nou niet liegen. Zo te zien komen ze er toch wel achter, ja. Het enige wat je wel kunt doen is gewoon met je ouders praten, zeggen dat je het niet meer doet, etc. En mocht je het wel nog eens doen, vervals dan een of ander briefje voor je school.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Genius schreef:
    Waarom bellen je ouders naar je school om te vragen of je er bent. (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Jezus, wat een stelletje moraalridders hier! Boeiend, ik heb ook wel eens gespijbeld, als ik bijvoorbeeld drie tussenuren had. :W
    Daarnaast is het wel een beetje stom van je om te spijbelen, maar eerlijkheid duurt het langst.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eerlijk vertellen!
    Ik spijbel(de) ook heel vaak en mijn moeder komt er toch wel achter. Gelukkig is zij zo makkelijk om te zeggen ‘Dat is jouw probleem.’ Dus ik hoef dan alleen maar te melden.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    waarheid vertellen
    eerlijkheid duurt het langst
    en niet meer spijbelen

    Tsjaa.. wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.. Eerlijk zijn dus gewoon en niet meer doen als je weet dat je ouders streng zijn


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Sorry maar waarom ga je dan ook spijbelen? Ik bedoel, je weet toch dat je dit soort dingen kan verwachten?:S


    Physics is awesome

    Waarom spijbel je? :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Daarom meld ik me altijd ziek (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoe is het afgelopen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb gezegt tegen mijn ouders dat ik met een vriendin naar school ging. Maar ben dus niet echt gegaan! Nu hebben mijn ouders gebelt naar school, en dus zeiden ze dat ik niet op school was.

    Waarom bellen je ouders de school als jij hebt gezegd dat je gewoon naar school ging? Hebben ze aan je kunnen merken dat je niet de waarheid sprak perhaps?

    edit: en wat zijn er veel schijnheilige mensen hier, zeg. Damn, een keer spijbelen is echt niet erg hoor. :'D

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 15:34 ]


    ars moriendi

    ja dat vroeg ik me ook af


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.