• Hellooo!
    Ik ga volgende zaterdag meedoen aan de kunstwedstrijd 'Kunstbende' in Rotterdam. Ik ga een verhaal oplezen onder een muziekje. :)

    Nu heb ik twee vragen aan jullie:
    1. Gaat er ook iemand van Quizlet meedoen?
    2. Heeft er iemand tips voor mijn optreden? :$

    Bedankt!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik heb vorig jaar met mijn groepje de regionale ronde gewonnen, en nog eentje met Film & Animatie lol, maar nu mag ik niet meer meedoen omdat ik te oud ben. Geen tips, gewoon kalm blijven en au naturelle doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wou eigenlijk dit jaar mee doen, maar ik ben veel te schijterig daarvoor.
    Gewoon kalm blijven denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik deed vorig jaar mee, maar dit jaar niet meer. Het thema ligt me niet zo en vorig jaar vond ik het niet zo heel geslaagd. Maar je moet vooral kalm blijven en plezier hebben op het podium en met andere kandidaten. Dit klinkt cliché, maar: het gaat niet om het winnen, maar om het meedoen, veel succes!


    “Love is a contradiction.”

    Ikke meedoen. Ikke ook een zelfgeschreven verhaal voorlezen.
    In Limburg.

    Maar: Geloof in jezelf, dat het echt goed gaat.
    Verleg je gewicht naar een been, en niet naar twee benen tegenlijk. (Als je staat.) Zo voorkom je dat je gaat staan trillen, dat had ik vandaag tenminste tijdens mijn presentatie.
    Onderdruk de zenuwen.
    Repeteer goed, maar niet te veel, dat maakt je weer zenuwachtig.
    Nog iets?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt