• Ik ging zondag hockeyen en ik lees altijd de straatnaambordjes, en toen kwam ik deze tegen: Sint Severusstraat.
    Was wel leuk, en best wel cool want Snape kan je bet als 'Sint' benoemen!;)

Btw: Als je in de buurt van Eindhoven woont, het ligt dicht bij strijp.

"I solemnly swear that i am up to no good."

WALD0RF schreef:
    Ik wil in die straat wonen. :9~

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Leuk ja.

-

Ik heb heel lang in Eindhoven gewoond, waarom wist ik dat niet :Y)? Supergaaf!! :9~

[ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 11:05 ]

Wie du mir, so ich dir.

WALD0RF schreef:

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

REDHEADSROCK schreef:
    COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Dat zal een vriendin van me leuk vinden :')

ars moriendi

Corvette schreef:
    (...)Nee, Amersfoort (krul)

Grappig, dat is in Zeist ook zo, haha.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Oke ik ga verhuizen :D

Live Your Dream

Awesome :D

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

ik woon echt 10 minuten van eindhoven af, maar nog nooit van gehoord eigk! Lijkt me wel een toffe straat haha.

we're beautiful and dirty rich

WALD0RF schreef:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Tss, wij hebben alleen van die meertjes als straatnaam. 'De Rijnlaan' en 'De maaslaan'. ._.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik woon in eindhoven! :'D
    Omg, severus heeft gewoon zijn herdenkings plekje als naambordje van een straat (cat) Vind ik toch wel een eer(krul)

=

Gaiaphage schreef:
    Hehe nu weet ik waar ik later wil gaan wonen (A)

Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

Ohhh that's pretty awesome. :Y) Wij hebben stomme straatnamen, zoals Deken Reijgerslaan, Dokter Sillevislaan. ;_;

Full of envy behind that anonymous mask