• Jaa, nu de pirate bay weg is zit ik, als digibeet op en top, met een probleem.
    Pirate bay is me volledig uitgelegd door mijn broer ooit, maar nu zoek ik een nieuwe site en wat ik ook probeer mijn internet loopt altijd vast, alles sluit zich af of er komt een virus op mijn computer die mijn vader er dan weer af haalt.

    Iemand een makkelijke site/ programma met veel downloads zoals the pirate bay ook had?

    (:

    Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2012 - 21:59 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    isohunt ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik download altijd van youtube, gewoon met een converter. Maar daar krijg je natuurlijk geen hele albums van. Je kan ook gewoon op google zoeken en dan zoeken op de artiest met albumnaam en dan torrent erachter. Krijg je hetzelfde als van The Pirate Bay, alleen een andere site.


    Your make-up is terrible

    Alternatief voor the pirate bay: PirateBayNL

    En als je echt alleen muziek wilt hebben kun je het beste YoutubeMP3 gebruiken. 8D

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2012 - 21:57 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Chroniqueur schreef:
    ...

    En als je echt alleen muziek wilt hebben kun je het beste YoutubeMp3 gebruiken. 8D


    DIE! Die gebruikte ik net nog, die is superhandig!

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2012 - 21:58 ]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Isaac schreef:
    (...)

    DIE! Die gebruikte ik net nog, die is superhandig!


    Hehe, ik ook. 8D Doe ik constant.


    Your make-up is terrible

    OMG neee ): Die site vond ik het makkelijkst ):

    Edit: tog niet ojee, ik kan er gewoon nog op?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:50 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nurgle schreef:
    OMG neee ): Die site vond ik het makkelijkst ):

    Edit: tog niet ojee, ik kan er gewoon nog op?


    Ik ook -.-" maar nu ga ik met goede moed op zoek naar een nieuwe site (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Assassin schreef:
    Ik download altijd van youtube, gewoon met een converter. Maar daar krijg je natuurlijk geen hele albums van. Je kan ook gewoon op google zoeken en dan zoeken op de artiest met albumnaam en dan torrent erachter. Krijg je hetzelfde als van The Pirate Bay, alleen een andere site.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    TPB doet het gewoon hoor -.-

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die heb ik net van het weekend leren begrijpen, fml :(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stray schreef:
    (...)

    Ik ook -.-" maar nu ga ik met goede moed op zoek naar een nieuwe site (:


    haha oke, isohunt is inderdaad wel een oke site :'3 zoals al eerder iemand al eerder zei xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ILOVENIKKI schreef:
    TPB doet het gewoon hoor -.-
    Ga maar eens naar PirateBayOrg

    nee, doet het niet.. ik krijg dan zo'n xs4all melding in beeld

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2012 - 21:58 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Assassin schreef:
    Ik download altijd van youtube, gewoon met een converter. Maar daar krijg je natuurlijk geen hele albums van. Je kan ook gewoon op google zoeken en dan zoeken op de artiest met albumnaam en dan torrent erachter. Krijg je hetzelfde als van The Pirate Bay, alleen een andere site.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Stray schreef:
    (...)

    nee, doet het niet.. ik krijg dan zo'n xs4all melding in beeld

    Tja, daar kan ik niks aandoen.
    Dat heeft te maken dat XS4ALL verplicht is (voorlopig) op TPB te blokkeren. Maar daarvoor heb je proxy's.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen, volgens mij is het verboden om linken naar dat soort sites te plaatsen.