• Jaa, nu de pirate bay weg is zit ik, als digibeet op en top, met een probleem.
    Pirate bay is me volledig uitgelegd door mijn broer ooit, maar nu zoek ik een nieuwe site en wat ik ook probeer mijn internet loopt altijd vast, alles sluit zich af of er komt een virus op mijn computer die mijn vader er dan weer af haalt.

    Iemand een makkelijke site/ programma met veel downloads zoals the pirate bay ook had?

    (:

    Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 21:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2012 - 21:59 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)


    "I shut my eyes in order to see.'

    MiyaviFreak schreef:
    Mensen, volgens mij is het verboden om linken naar dat soort sites te plaatsen.

    Ja, is het. Sorry, mijn fout.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Statler schreef:
    Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)


    aah, okay. Weer een regel erbij geleerd (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Even 't beginbericht aangepast :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Statler schreef:
    Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)


    I'm utterly sorry. (: Weer een lesje geleerd. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Statler schreef:
    Het is niet toegestaan een link te plaatsen naar een pagina met een illegale download en/of productcodes. Verwijzen naar een site is toegestaan, zolang er maar niet de exacte link wordt gegeven. (bv. Piratebay, 4shared)

    Wait, even om dit duidelijk te krijgen. Ik dacht dat dit: 'isohunt' wel is toegestaan maar dit: 'isohunt' niet. Want ik heb nergens in dit topic een directe link gezien waar je op kan klikken.
    Butyea, als ik het weer verkeerd geinterpreteerd heb please say so :].

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 0:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    hulkshare; waaaay makkelijk en snel ook.


    -

    Piratebay bestaat nog hoor, alleen is het nu .se i.p.v .org


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Shogun schreef:
    (...)
    Wait, even om dit duidelijk te krijgen. Ik dacht dat dit: 'isohunt' wel is toegestaan maar dit: 'isohunt' niet. Want ik heb nergens in dit topic een directe link gezien waar je op kan klikken.
    Butyea, als ik het weer verkeerd geinterpreteerd heb please say so :].
    Dat kan wel kloppen, want ik heb die links allemaal verwijderd/aangepast :'D "Isohunt", als woord, is gewoon toegestaan, ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij mij doet piratebay het gewoon, maar je kan het in elk geval proberen via een youtube converter (alleen kan je dan niet albums of films downloaden, alleen losse nummers) en anders maar gewoon CD's kopen eh (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    www.zamzar.com

    Maar wel even een liedje zoeken op youtube

    Werkt prima deze site!!!!!!!!!!!!!

    Dit is niet illigaal zover ik weet

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 9:39 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Torrents.to, daarbij kun je op zo'n beetje elke torrentsite zoeken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Youtube Converter. Je download het. Als je dan een leuk liedje op Youtube tegenkomt, kopieer je de URL en die plak je in Converter. Dan klik je op downloaden en je hebt het liedje! Zo heb je dus altijd het liedje dat jij wilt. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    LoveLost schreef:
    www.zamzar.com

    Maar wel even een liedje zoeken op youtube

    Werkt prima deze site!!!!!!!!!!!!!

    Dit is niet illigaal zover ik weet


    Die gebruik ik ook :Y) het duurt soms alleen even voordat ze het converted hebben :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dan gebruik je toch gewoon een proxy.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.