• Vannacht droomde ik over 1D. Whaha fail, maarokee.
    Het ging zo:
    Ik was met mijn klas in Rotterdam, we hadden een excursie ofzo maar we mochten gewoon door de stad lopen en van alles kopen. En nou, er was dus een hotel waar Zayn om 7 uur zou komen maar om 7 uur vertrok ook de bus weer terug naar huis dus we hoopten dat we hem nog zouden zien. Toen riep een vriendin van me ineens: ''KIJK DAAR IS ZAYN!!!'' Dus ik rende er met haar naartoe maar toen ging Zayn net een winkel in en het bleek dat hij naar de kapper ging en de deur was op slot maar ineens niet meer, zo gaat dat in mijn dromen. Dus wij gaan daar naar binnen en vragen hoelaat hij klaar is, zit Liam daar ineens en die zegt: ''Over een halfuurtje wel.''Dus een halfuur later kwam Zayn inderdaad naar hethotel... En toen werd ik wakker.

    Hebben jullie weleens gedroomd over 1D?


    The universal language of art.

    Ja laatst nog, over Niall .. geen idee hoe ik opeens op hem kom.
    Ik was in een supergrote supermarkt en toen kwam Niall naar me toe gerend en begon me te omhelzen en ik had echt zoiets van wtffffff. En toen kwamen we even later Harry nog tegen, die aan het flirten was met me en nja, het sloeg gewoon 1000 keer nergens op, alleen kwam Zayn er niet in voor ):


    To infinity and beyond •

    Oja en een vriendin droomde ooit dat ik flauwviel toen ik Zayn zag (:


    The universal language of art.

    Ik wilde altijd een 1d droom.. Ik kreeg hem een tijdje geleden, hij was niet spectaculair. Gewoon dat ik ze zag en Louis zwaaide nog, dat was het. Ik wil ook een leuke droom over één van hun haha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja haha, toen had ik ook een topic aangemaakt.

    Vannacht nog, ik zat heel rustig in de snackbar een vlaflip te eten, kwam Niall binnen. =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dromen over 1D is eigenlijk best leuk :')


    The universal language of art.

    Eledhel schreef:
    Ja haha, toen had ik ook een topic aangemaakt.

    Vannacht nog, ik zat heel rustig in de snackbar een vlaflip te eten, kwam Niall binnen. =D

    haha in de snackbar een vlafip eten ;p
    maar zou me wel cool lijken, zit je zo te eten kom Niall binnen.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja, hihi, ik heb weleens een droom gehaad over One Direction. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb tot nu toe twee One Direction dromen gehad; één met Liam en één met Harry. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik droomde dat ik Louis en Niall zag tijdens het uitgaan, en toen wou ik een foto apart met alleen Niall, maar toen wou Louis er bij. lol.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb twee keer gedroomd, de ene droom was dat ik in de rij stond voor hun handtekeningen en toen was ik aan de beurt, werd ik wakker! Was die ochtend zo chagrijnig en laatst nog over Liam, dat was zo'n vreemde droom:$

    Liam lag met zijn hoofd op mijn borst (heel vreemd want dat zou ik nooit toe laten, ook al is het Liam of iemand van 1D) en hij was tegen me aan het praten


    Physics is awesome

    Whahahah, ik kan nog herinneren dat ze met zijn vijfjes naast elkaar zaten en dat ik op hun schoot lag. LIKE A BOSS xd

    Ik weet eigenlijk niet. Ik heb altijd vage dromen over sterren. Die van 1D was nog wel het vreemdst, dus ik herinner me hem niet meer. Met ATL gleed ik van een gletsjer, hand in hand met Alex. Da's de enige die ik me kan herinneren met die van een ster. x]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Eyes schreef:
    Ik heb twee keer gedroomd, de ene droom was dat ik in de rij stond voor hun handtekeningen en toen was ik aan de beurt, werd ik wakker! Was die ochtend zo chagrijnig en laatst nog over Liam, dat was zo'n vreemde droom:$

    Liam lag met zijn hoofd op mijn borst (heel vreemd want dat zou ik nooit toe laten, ook al is het Liam of iemand van 1D) en hij was tegen me aan het praten

    Dat lijkt wel op de Liam droom die ik had. In die droom sliep ik half en Liam kwam binnen en hij was tegen me aan het praten, heel zachtjes. En vlak voor hij weer wegging uit mijn kamer zei hij "You are beautiful" en toen werd ik wakker x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nee, gelukkig niet.


    ars moriendi

    Ik heb een terugkerende droom over 1D die echt beschamend is :$


    Take risks and conquer your fears.