• Vannacht droomde ik over 1D. Whaha fail, maarokee.
    Het ging zo:
    Ik was met mijn klas in Rotterdam, we hadden een excursie ofzo maar we mochten gewoon door de stad lopen en van alles kopen. En nou, er was dus een hotel waar Zayn om 7 uur zou komen maar om 7 uur vertrok ook de bus weer terug naar huis dus we hoopten dat we hem nog zouden zien. Toen riep een vriendin van me ineens: ''KIJK DAAR IS ZAYN!!!'' Dus ik rende er met haar naartoe maar toen ging Zayn net een winkel in en het bleek dat hij naar de kapper ging en de deur was op slot maar ineens niet meer, zo gaat dat in mijn dromen. Dus wij gaan daar naar binnen en vragen hoelaat hij klaar is, zit Liam daar ineens en die zegt: ''Over een halfuurtje wel.''Dus een halfuur later kwam Zayn inderdaad naar hethotel... En toen werd ik wakker.

    Hebben jullie weleens gedroomd over 1D?


    The universal language of art.

    Sherley schreef:
    Nee, gelukkig niet.


    En ik hoop dat hij ook nooit komt


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pericles schreef:
    Ik heb een terugkerende droom over 1D die echt beschamend is :$


    vertel(:


    The universal language of art.

    Sherley schreef:
    Nee, gelukkig niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sherley schreef:
    Nee, gelukkig niet.


    26 - 02 - '16

    ZAYNxBIEBER schreef:
    (...)

    vertel(:


    Okee, maar NIET LACHEN.
    De droom gaat telkens over: Blijkbaar was ik een beroemde actrice en werd op een dag gevraagd om in een film te spelen, waarna ik er later achter kwam dat het met de jongens van 1D was. Toen moesten we met z'n zessen in één huis wonen om het 'geloofwaardiger' te maken en werden we beste vriendjes. En de gebeurtenissen die voorkwamen, gingen best ver hahaa. Op het laatst kreeg ik verkering met Liam. Elke keer gaat de droom een stapje verder.


    Take risks and conquer your fears.

    haha ja laatst nog (:
    maar ik weet niet meer wat het was. Volgens mij kwamen ze binnenlopen op de verjaardag van een vriend van mij ofzo. xd

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Dat lijkt wel op de Liam droom die ik had. In die droom sliep ik half en Liam kwam binnen en hij was tegen me aan het praten, heel zachtjes. En vlak voor hij weer wegging uit mijn kamer zei hij "You are beautiful" en toen werd ik wakker x'D


    Wat een mooie droom. Als het nou over Harry was dan zou ik die droom willen dromen aangezien Liam al bezet is


    Physics is awesome

    Yeay.


    The universal language of art.

    ilovestalik schreef:
    Ja, hihi, ik heb weleens een droom gehaad over One Direction. (;


    Pass the damn ham, please.

    Ik vond mijn droom raar >.<
    Maar wel stoer yeay 1D.


    The universal language of art.

    Hahahah ik droomde laatst dat een paar vriedinnen en ik naar spanje gingen en daar 1D ontmoeten, we zaten op het strand en toen zag een vriendin hun. En wij waren gewoon van oke. En toen liepen hun naar ons toe, vroegen ons mee uit, wij zeiden ja en toen werd ik wakker -_____-


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik was vannacht op hun concert en ze waren er niet, en toen ze uiteindelijk toch kwamen ging ik naar school toe omdat het tussenuur voorbij was. Right...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik had afgelopen zomer een nachtmerrie over Zayn haahha !
    Ik was beste vrienden met Nialll em toen werd ik op een dag wakker en Niall was verdwenen - we hadden GEWOON een sleepover- maar Zayn stond in mijn kamer. Met een mes. En toen duwde hij mij achterin een zwarte bestelbusje met geblindeerde ramen hahahah. En toen na heeel lang rijden werd ik uit de auto gehaald door Zayn en een oude man die erg veel van hem weg had. Toen zei ik:" WTF Zayn, where am I?"
    En toen zei Zayn: "You're in Pakistan." en toen werd ik opgesloten in een kerker. En moest ik als slaaf dienen voor de opa van Zayn. Aan het einde van mijn droom kwam Niall me redden.:Y)

    Edit slavin natuurlijk, haha.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:49 ]


    Remember when...

    Ik droom eigenlijk best wel vaak over 1D. Hahaha. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 16:52 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Als die gasten behalve op Quizlet ook nog eens in mijn dromen op zouden duiken zou ik gillend wegrennen D:

    Nee maar het is wel tof om over celebrities te dromen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.