• Vannacht droomde ik over 1D. Whaha fail, maarokee.
    Het ging zo:
    Ik was met mijn klas in Rotterdam, we hadden een excursie ofzo maar we mochten gewoon door de stad lopen en van alles kopen. En nou, er was dus een hotel waar Zayn om 7 uur zou komen maar om 7 uur vertrok ook de bus weer terug naar huis dus we hoopten dat we hem nog zouden zien. Toen riep een vriendin van me ineens: ''KIJK DAAR IS ZAYN!!!'' Dus ik rende er met haar naartoe maar toen ging Zayn net een winkel in en het bleek dat hij naar de kapper ging en de deur was op slot maar ineens niet meer, zo gaat dat in mijn dromen. Dus wij gaan daar naar binnen en vragen hoelaat hij klaar is, zit Liam daar ineens en die zegt: ''Over een halfuurtje wel.''Dus een halfuur later kwam Zayn inderdaad naar hethotel... En toen werd ik wakker.

    Hebben jullie weleens gedroomd over 1D?


    The universal language of art.

    Ja en ik had een droom over koekjes maar ik ga hem ook niet hier posten.

    Oh wacht toch wel


    SEIZON SENRYAKU!

    Wandering schreef:
    Als die gasten behalve op Quizlet ook nog eens in mijn dromen op zouden duiken zou ik gillend wegrennen D:

    Nee maar het is wel tof om over celebrities te dromen :')


    Als ze in je dromen voor komen stuur ze dan maar mijn kant op, ik vind het niet erg.

    @Monburan

    Sorry maar wat een vage opmerking maak jij


    Physics is awesome

    Ik heb wel een paar keer over hun gedroomd ja, wat precies weet ik niet meer (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    hahaha. ik droomde een keer dat ik les gaf en niall in die kleuter klas zat -_- En zayn kwam heb weer ophalen... Fail droom xD

    Ik zat in de starbucks en Niall kwam naar me toe. Ik dacht omg, maar liep niet op hem af. Hij kwam naast me zitten en ik zat stiekem steeds naar hem te kijken. Toen zei hij: You're looking at me.
    Ik zei: No
    Hij zei: Yes, you are.
    ik zei: Ok, I am.
    En toen vroeg hij of ik hem kende en ik zei van ja natuurlijk ik ben een grote fan. En toen vond hij het cool dat ik niet meteen als zo'n fan achter hem aankwam enzo en teon zei ik dat ik eigenlijk wel een knuffel wilde en toen knuffelde hij me en toen zei ik dat ik hem verder met rust zou laten en weg zou gaan. Toen kwam hij achter me aan en zei hij dat hij respect voor me had en toen ging ik mee naar de andere jongens en langzaam aan bloeide er een relatie op tussen mij en nialler<3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    jazeker ik droom wel bijna elke nacht over 1D


    353 Days, i heard -Eleven/Jane