• Ik heb al een aantal maanden dat als ik op msn ga (vooral mobiel) dat er dan een naam in mijn msn naam staat die ik niet geschreven heb. Gisteren stond er ook dat ik op 3 andere locaties ingelogd was ook was opeens mijn bff geblokkeerd. Ik had dus het gevoel dat ik gehackt was en wist dat ww veranderen niet hielp. Dit heb ik namelijk vorige week al gedaan. Uiteindelijk heb ik gisteren nieuwe msn aangemaakt. Het klinkt misschien daar maar daardoor voel ik me niet lekker in mijn vel. Ik heb altijd dat andere e-mailadres gehad enja, ik weet niet het voelt gwn niet goed ofzow. En ik voel me schuldig dat ik een andere msn heb aangemaakt.

    Kunnen jullie me misschien van dat rotgevoel afhelpen?


    <3

    Ehm, nee ik kan je er niet vanaf helpen want het is maar msn..?


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is echt balen! Misschien zou je contact op kunnen nemen met hotmail?


    26 - 02 - '16

    ... Whut.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Poseidon schreef:
    Ehm, nee ik kan je er niet vanaf helpen want het is maar msn..?


    I know. Maar ik maak me op de kleinste dingen druk.


    <3

    Misschien moet je iemand die er veel verstand naar heeft eens naar je computer laten kijken? Volgens mij moet het mogelijk zijn om die hacker er op de één of andere manier af te krijgen, ik zou alleen zelf niet weten hoe. Ik heb daar namelijk een mannetje voor :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Deluso schreef:
    (...)

    I know. Maar ik maak me op de kleinste dingen druk.

    Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet hoe je je lullig kan voelen om een msn..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet hoe je je lullig kan voelen om een msn..


    Het is moeilijk uit te leggen, maar er zijn dingen in verleden gebeurd waarmee ik er moeite mee heb.


    <3

    Deluso schreef:
    (...)

    Het is moeilijk uit te leggen, maar er zijn dingen in verleden gebeurd waarmee ik er moeite mee heb.

    Okee, ik ook, maar dat doet er niet toe. Maar je kan toch gewoon mensen laten weten dat je een andere msn hebt aangemaakt?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ehm, nee ik kan je er niet vanaf helpen want het is maar msn..?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je bent gehackt moet je contact opnemen met hotmail dingetje en dan krijg je zo'n privé topic waar je met zo'n gast kan praten.
    Hielp mij ook.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    .

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 18:39 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Maak je minder druk om onbelangrijke dingen, veel beter :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Maak je minder druk om onbelangrijke dingen, veel beter :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    -


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    .


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli