• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________


    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    André

    Ik kijk even naar de huilende Maya.
    "Sorry, ik bedoelde het niet zo." Zeg ik en wrijf even over haar rug.
    Goed zo André...*Sarcasm*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik bijt op mijn lip en leg het menu weer neer.
    "Sorry," zeg ik betrapt. Ik voel hoe ik rood word en wend mijn blik af. Om de een of andere reden vind ik dit niet leuk.
    "Dan neem ik ook spaghetti," zeg ik zacht. Ik zak neer in de stoel en wacht ongeduldig tot de ober weer komt. Zowel om op te nemen, als met ons drinken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ow btw Bailas vind het goed dat je met Char ook doorspoelt, Elise. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle

    De deur gaat open en Irial pakt mijn hand en trek me tegen zich aan.
    Zijn hand gaat naar mijn onderrug en hij kust me.
    "Nieuwsgierig?" Vraagt hij met een grijns.
    "Je wilt niet weten hoe erg." Zeg ik zachtjes en kijk hem vragend aan.
    Wat zou het zijn?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    "Sorry, ik bedoelde het niet zo." Zegt hij en hij wrijft over mijn rug, ik haal mijn neus op en snik 'ik moet maar zo snel mogelijk weggaan' en kijk even naar André en dan naar de me raar aanstarende Levi.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Fijn dat men mij een samenvatting wilt geven.]
    Donna
    Na een aantal uur met de jongen, Valentino, te hebben gepraat. Sta ik op. Ik werp een blik naar buiten. Het is donker en de sneeuw ligt al echt hoog. Ik zucht diep.
    "Sorry, ik moet echt gaan," zeg ik tegen hem.
    Hij knikt begrijpend.
    "Ik kan je ook brengen," stelt hij ondeugend voor.
    Snel schud ik mijn hoofd.
    Als ik nu ergens geen zin heb is het een man in huis. Als ik überhaupt naar mijn eigen huis ga.
    "Nee, ik red het wel," zeg ik lachend en ik geef hem een zacht kusje op zijn wang.
    "Het was gezellig."
    Ik draai me om en loop de zaak uit. De ijskoude wind snijd door me heen.
    Dit wordt een lange tocht.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 20:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Sorry. Dan neem ik ook spaghetti," zegt ze zacht, blozend.
    Ik leg mijn hand op die van haar, die op tafel ligt.
    "Heb ik iets verkeerds gezegd?" vraag ik stil.
    Ondertussen komt de ober ons drinken bestellen, ik schraap even mijn keel en laat mijn hand met tegenzin van de hare glijden. Ik bestel twee keer spaghetti zodat hij zo snel mogelijk weer weg is.

    Irial

    "Je wilt niet weten hoe erg," zegt Kyle met een vragende blik.
    Ik grinnik even en doe een pas opzij zodat het het door enkel kaarslicht verlichtte huis ziet.
    "Volg de kaarsjes," zeg ik zacht.
    Ik laat mijn hand van zijn onderrug glijden maar hou zijn hand wel vast. Ik laat hem de leiding nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Arion en Mary zijn op date, op restaurant, Kyle is nu bij Irial voor zijn verrassing en de rest weet ik niet :3. Wat doen we met Charlotte en Michael?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Mijn hand gloeit wanneer hij de zijne erop legt.
    "Heb ik iets verkeerds gezegd?"
    Ik word rood en wil iets zeggen wanneer de ober er is en hij zijn hand wegneemt. Ietwat teleurgesteld neem ik een slok van mijn drinken. Net iets te snel, waardoor ik me half verslik. Ik hoest enkele keren, en krijg tranen in mijn ogen. Ik wapper mezelf wat lucht toe, en adem weer opgelucht. Ik neem nog een slok, deze keer voorzichtig.
    "Nee, je zei niets verkeerd," zeg ik uiteindelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Dank je, we kunnen het gewoon doorspoelen. Ze zitten bij Michael thuis of zo iets bijvoorbeeld.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    ik lig nog verveeld op de tafel en pak een tennis bal die toevallig in mijn vest zat en begin er mee tegen het plafon te stuiteren. 'Zullen we eerst eten? ik heb wel honger jullie niet? wat dacht je van Pizza?' zeg ik snel als ik mijn maag hoor klagen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Ik moet maar zo snel mogelijk weggaan." Zegt ze en kijk mij en Levi aan.
    Ik schudt mijn hoofd.
    "Nee!-" Ik herstel me snel.
    "Nee, bedoel ik... Je moet hier blijven."


    Kyle

    "Volg de kaarjes." Zegt hij zacht.
    Hij houd mijn hand vast.
    Ik kijk even naar hem en dan naar de kaarsjes, langzaam volg ik ze.
    Na een lijn van kaarsjes te hebben gevolgd komen we aan in de woonkamer.
    Daar op de grond zie ik in kaarsjes gespelt 'I love you' staan.
    Ik voel me zo vrolijk worden, ik draai me om en kijk Irial met een big smile aan.
    "Omy soo cute!" Zeg ik en vlieg hem om de hals.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga eten]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Eet ze ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haar uitspoelen en dan uit]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.