• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ZAYNxBIEBER schreef:
    [BRO'S PRAAT TEGEN JAMES]


    [ik wil wel maar mijn poppetjes zijn bezet a. Anders kan je naar de dansruimte gaan? Daar is die van mij aan het dansen en Dominique kijkt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [ik wil wel maar mijn poppetjes zijn bezet a. Anders kan je naar de dansruimte gaan? Daar is die van mij aan het dansen en Dominique kijkt]


    [Oke, ik kom.(:]


    The universal language of art.

    Nadia Stone

    'Oh, een vriend van mij haalt nooit zulke hoge cijfers en hackte altijd de schoolcomputer om zijn cijfers hoger te maken,' zei hij. Ik keek hem met grote ogen aan. 'En toen werd je betrapt en werd je hierheen gekwakt?' zei ik. Ik keek weer naar de wolken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    James Christian Brown
    Oke, nu kende ik al 1 iemand hier: Nadia. Maar ook zij had niet lang de aandacht voor mij, maar zag een andere jongen en liep er meteen op af. Ik vroeg me af waarom de meiden hier me niet interessant vonden: Vroeger kreeg ik alle aandacht. Ik speelde een stukje op de piano maar het lukte niet echt. Misschien dat er wat mensen waren in de dansruimte. Ik keek op de plattegrond, liep erheen en zag wat mensen zitten.. en dansen.


    The universal language of art.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Het meisje glimlacht naar me. Voordat ik terug kan lachen draait ze haar hoofd al weer om en praat verder met Adrian, die naast haar zit.
    Ik hoop niet dat ik voor lul loop met die zonnebril. Misschien denken sommigen dat ik stoer probeer te doen of zo.


    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit bij de andere begeleiders in een stoel en luister naar de gesprekken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ehh, ik wil wel even zeggen dat de jongen op haar af liep XD aangezien Nadia in de deuropening angstig keek xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [oh sorry ik loop een beetje achter. Ik mis veel stukjes en dan zeg ik dingen die niet kloppen ahahah.]


    The universal language of art.

    Adrian Bradley Crevan
    'En toen werd je betrapt en werd je hierheen gekwakt?' 'Nou, niet voor het hacken van de schoolcomputer, daar ben ik nooit op betrapt. Ze betrapten me op het hacken van de computer van de politie,'

    Felicity Sophia Grace
    Het liedje is afgelopen en springt over naar het volgende liedje. Ik kijk Dominique aan en begin dan weer verder te dansen en heb niet door dat er een andere jongen bij is komen staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    'Nou, niet voor het hacken van de schoolcomputer, daar ben ik nooit op betrapt. Ze betrapten me op het hacken van de computer van de politie,' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. 'Waarom zou je dat willen doen dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    James Christian Brown
    Ik kijk naar een meisje die staat te dansen. Ja, ze is echt goed. Er staat nog iemand anders te kijken. ''Hi,'' zeg ik tegen ze.


    The universal language of art.

    [Ohmygaawd, dit is de 1e rpg waar ik aan mee doe en het is zooo verslavend ^^]


    The universal language of art.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Er gaat een rilling door me heen. Het is best wel koud en ik heb mijn vest binnen laten liggen.
    Er zijn niet veel mensen in de tuin, en degene die er zijn zijn al diep in gesprek met anderen. Daarom draai ik me om en loop weer naar binnen.


    Lorral ~ Co-begeleider

    Ik zit bij de andere begeleiders in een stoel en luister naar de gesprekken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nouka Walldorn - Vuur

    'Ehm, nee, dat is dan eigenlijk niet zo heel moeilijk te geloven.. Maar.. Oh!' grinnikend sla ik mijn hand voor mijn mond. 'Je hebt alles dan kunnen horen wat ik dacht..' zeg ik daarna en laat mijn hand weer zakken. Dát, is een tikkeltje beschamend. 'En waarom verbaast het je dat ik geen vriend heb?' vroeg ik hem nadat het goed en wel tot me door was gedrongen dat hij dus alles kon horen wat ik dacht.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 12:14 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adrian Bradley Crevan
    'Waarom zou je dat willen doen dan?' vraagt ze verbaasd. Ik mijn schouders op, 'Verveling, en ik wilde zien of ik er in kon komen. En dat lukte dus,' zeg ik nonchalant.

    Felicity Sophia Grace
    'Hi,' hoor ik opeens iemand zeggen. Ik schrik er een beetje van waardoor ik mijn balans verlies en op de grond val. Wat een geweldige eerste indruk zal dat wel niet zijn. 'Ehm, hee,' begroet ik hem, 'ik ben Felicity maar noem me maar Fee of Feli,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Hij haalde zijn schouders op. 'Verveling, en ik wilde zien of ik er in kon komen. En dat lukte dus,' zei hij nonchalant. 'Half gelukt, want je werd betrapt,' zei ik met een lachje er doorheen. 'Dus je bent geen gevaarlijk iemand,' zei ik. 'Wat zouden de andere gedaan hebben, dat ze hierheen zijn neer gekwakt?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you