• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    In mijn ooghoek zie ik een meisje zitten, niet ver van mij vandaan. Ik kende haar nog niet. 'Hey, ik ben Dominique, noem me gewoon Nic of Do.' zei ik toen

    [Nadia]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik keek een beetje en zag dat een jongen opeens naar me keek. Hij zou toch niet? 'Hey, ik ben Dominique, noem me gewoon Nic of Do, zei hij. Wel dus. Ik glimlachte een beetje naar hem. 'Hoi Nic ik ben Nadia,' zei ik tegen hem. Ik kende nu dus drie mensen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity Sophia Grace
    Ik glimlach als ik zie dat Nic twee petten bij zich heeft en een daarvan op mijn hoofd zet. 'Dank je,' zeg ik met een glimlach. In een impulsief geef ik hem een kusje op zijn wang. Als ik door heb wat ik heb gedaan begin ik een beetje blozen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Geen dank, je mag hem hebben.' zei ik toen. Ze gaf me als dank een kusje op mijn wang en begon toen te blozen. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en gaf haar toen een knipoog.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek de ruimte in en zag al mensen binnen komen. Ik werd een beetje gek van alle gedachte en besloot me te focussen op een iemand. Alleen wist ik niet wie.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Nic had zijn aandacht al weer voor het meisje naast hem. Ik haalde mijn schouders op. Het maakte mij niks uit, had ik tenminste weer eventjes rust. Er kwam nog iemand de ruimte in gelopen. Ik begon eigenlijk best nieuwsgierig te raken naar de reden waarom ze hier zijn. Ik ging er alleen niet naar vragen. Ik keek weer omlaag en frunnikte aan me shirt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity Sophia Grace
    Nic drukt een kusje op mijn voorhoofd een geeft me dan een knipoog. Ik voel dat ik nog roder wordt en sla snel mijn ogen neer. Een jongen zoals Nic zou mij toch nooit zien staan.

    Adrian Bradley Crevan
    Ik zit een beetje verveeld spelletjes te spelen op mijn iPhone en zie dat er steeds meer mensen binnendruppelen. Wanneer gaan we nou eens eten, denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouka Walldorn - vuur

    Ik ging niet in op wat het meisje tegen me zei en wierp nog een blik op Alexander. 'Zullen we naar de eetzaal gaan?' vroeg ik hem terwijl ik ondertussen aan het bedenken was hoe ik weer ongezien daar weg kon. Ik was zo bang dat er misschien iets fout ging en dat wilde ik niet nog eens op mijn geweten hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dominique Alexander Monteiro

    Ze werd nog roder en het zag er heel schattig uit. Ik grinnikte. 'Wordt niet zo verlegen.' zei ik toen. Ik keek haar glimlachend aan.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik keek naar de jongen die twee stoelen naast me zat en spelletjes zat te spelen op zijn Iphone. 'Wanneer gaan we nou eens eten,' hoorde ik hem denken. Ik grinnikte. 'Hey,' zei ik toen ik me op hem had gericht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    'Wordt niet zo verlegen.' zegt hij en als ik op kijk zie ik dat hij naar mij glimlacht. Ik glimlach voorzichtig terug, 'waarom zou ik niet verlegen zijn?'

    Adrian Bradley Crevan
    'Hey,' hoor ik een meisje zeggen. Ik kijk even op terwijl ik tegelijk het spelletje blijf spelen, 'Hee, ik ben Adrian,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dominique Alexander Monteiro

    'Omdat je dan naar beneden kijkt en ik je mooie gezichtje niet kan zien.' glimlachte ik toen. 'Die pet staat je erg goed.' merkte ik toen op.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Ik ben Destiny, ' zei ik toen. 'Dus, waarom zit jij hier?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Charles Pryst

    'We kunnen ook ergens rustiger gaan eten als je dat prettiger vind ik kan je helpen je te beheersen. ' glimlach ik en loop met haar mee naar binn3 toe waar het lekket warm is.

    Felicity Sophia Grace
    'Omdat je dan naar beneden kijkt en ik je mooie gezichtje niet kan zien.' glimlacht hij, 'Die pet staat je erg goed.' vervolgt hij. Ik glimlach naar hem terwijl mijn wangen nog steeds een beetje rood zijn, 'Dankje, maar hij staat jou vast beter,'

    Adrian Bradley Crevan
    Ik ben Destiny. Dus, waarom zit jij hier?' Ik grinnik eventjes, 'computer van de politie gehackt, en daar waren ze niet erg blij mee dus stuurden ze mij hier heen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Ik keek weer eventjes rond. Iedereen was wel met iemand aan het praten. Ik glimlachte, geen rede om mij lastig te vallen. Ik ging eventjes met mijn handen door mijn haren. Wanneer kwam het eten? Dan kan ik zo snel hier weer weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka Walldorn - Vuur

    Ik glimlachte dankbaar naar hem. 'Als je dat zou willen, heel erg graag. Misschien dat ik het dan snel onder controle krijg,' reageerde ik en samen liepen we richting de eetzaal. Daar aangekomen was het druk, iedereen zat er en allemaal te wachten op het eten. 'Moeten we wachten tot het tegelijk wordt opgediend of mogen we het zelf pakken?' vroeg ik zacht aan Alexander. 'Want in dat geval, wil ik het pakken en wegwezen,'vervolgde ik met een lichte, beschamende klank in mijn stem. Watje, riep ik mezelf in gedachten toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Valerie Maria Jones ~ Aarde

    'Oke, nu iedereen er is kunnen we eten !' zei ik toen glimlachend. Dawn zette alle dingen op tafel. 'Eetsmakelijk iedereen.'

    Dominique Alexander Monteiro

    'Ik heb hem niet voor niets aan jou gegeven. Dus hij zal jou beter staan.' zei ik toen bevestigend. Eindelijk mochten we eten en schepte ik op. 'Damn wat heb ik een honger zeg.'

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Ik ben onder de indruk, ' zei ik toen. Ik mocht mensen wel die zich niet aan de regels hielden. 'Ik mag jou wel.' zei ik er vervolgens achterna.


    The duty of youth, is to challenge corruption.