• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik grijnsde. 'Ja zeker.' zei ik toen. 'Hey, ik ben Dominique dus, maar noem me gewoon Do of Nic of wat je maar wil.' zei ik glimlachend toen ik mijn hand naar hem uitstak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    Ik kijk even weg van Dominique en kijk naar de jongen. 'Dus.. Hoe oud ben je?' '16,' antwoord ik, 'hoe heet je eigenlijk?' vraag ik dan aan hem. Mijn blik glijd weer naar Dominique, 'Ja zeker.' antwoord hij. Ik glimlach naar hem, 'mooizo,' Ik loop snel naar mijn spullen en trek mijn schoenen weer aan en doe mijn sieraden om. Dan pak ik Nic's pet en zet die weer op mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 12:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouka Walldorn - Vuur

    'Single zijn is leuk, tot een zekere hoogte,' grijnsde ik terug. 'Uiteindelijk hoop ik wel een vriend te krijgen, een die niet bang van me wegrend als ik mijn emoties niet onder controle heb en met vuur begin te gooien,'grinnikte ik er achter aan en bedankte hem met een brede glimlach voor zijn compliment op mijn staart. 'Maar jij hoort gedachtes, dat moet me soms vervelend lijken of valt dat wel mee?' vroeg ik daarna. Ergens heeft het natuurlijk ook wel wat, hij weet bijna direct wat iemand van hem vind en laat ik nu net een denker zijn die dan ook bijna alles denkt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason Christian Brown.
    ''16,'' antwoordt ze. ''Hoe heet je eigenlijk?'' ''16? Nice, ik ben 17.En Ik heet Jason,'' zei ik. Nu steekt de andere jongen in de ruimte ook zijn hand uit. ''Hey, ik ben Dominique dus, maar noem me maar gewoon Do of Nic of wat je maar wil.'' ''Hey, James dus,'' zeg ik, en ik pak zijn hand aan. ''Dus, waarom zijn jullie hier?'' Vraag ik aan ze allebei.

    [sorry sorry, ik dacht dat ik de naam JAMES had opgegeven maar blijkbaar is het JASON. dus vergeet alles, mijn personage heet JASON.]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 12:59 ]


    The universal language of art.

    [Cheryl? mijn reactie met Nadia staat in vorige pagina onderaan ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens Aanvoelen

    Beide knikte ze en liepen ze al weg. Ik liep naar de ruimte ernaast, daar was niemand. Toen liep ik naar de dansruimte. Daar stonden, Jason, Dominique en Felicity. zei ik toen glimlahcend.

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Uh, gewoon.' zei ik toen tegen Jason. Felic had mijn pet weer opgepakt. Ik pakte hem snel terug en grijnsde breed. 'Hey jongens, we gaan zo eten jullie kunnen alvast naar de eetzaal gaan. Valerie is alvast de tafel aan het dekken.' zei Dawn toen vriendelijk. 'Thanks.' zei ik toen ze wegliep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adrian Bradley Crevan
    'Mijn oom is pas geleden overleden en er is verder niemand die me durft/kan opvoeden,' zegt ze. Ik ben even stil, ik weet nooit hoe ik moet reageren op zulk soort dingen, 'dat is...rot voor je,' zeg ik uiteindelijk.

    Felicity Sophia Grace
    'Hey, Jason dus. Dus, waarom zijn jullie hier?' Ik bijt even op mijn lip en geef dan antwoord, 'Mijn ouders hebben het vaak nog al druk met het werk en ze vinden het niet fijn dat ik steeds alleen thuis ben met de d-' ik kan het woord dienstmeisjes nog net optijd inslikken,' hond. Dus besloten ze me hierheen te sturen'. Nic pakt zijn pet weer af. 'Hey jongens, we gaan zo eten jullie kunnen alvast naar de eetzaal gaan. Valerie is alvast de tafel aan het dekken.' zegt een begeleider. Als Nic even is afgeleid pak ik snel zijn pet weer.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 13:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Christian Brown
    [epic fail van mij, ik kan de naam van mijn personage niet eens onthouden. iig, hij heet JASON en niet JAMES, sorry voor mijn domheid.]

    ''Uh, gewoon,'' antwoordt Dominique vaag. Felicity legt het wat duidelijker uit, ze was vaak alleen thuis en daarom stuurde haar ouders haar hierheen, vertelde ze. Dawn kwam binnen en vertelde ons dat we gingen eten. ''Oke.. Naar de eetzaal dan maar?'' Vroeg ik Fee en Nic.


    The universal language of art.

    Alexander Charles Pryst

    Ik zuchr even. 'Het heeft voor en nadelen. Ik weet wanneer mensen liegen en wat ze echt van me vinden maar soms wil ik dat niet weten snap je? ' Ik lach en schud mijn hoofd.

    Nadia Stone

    Het was een tijdje stil. 'dat is...rot voor je,' zei hij uiteindelijk. Ik haalde mijn schouders op. 'Er zijn ergere dingen denk ik. Toch?' zei ik en ik keek Adrian vragend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens Aanvoelen

    Ik liep weer weg en liep toen naar buiten. Daar zag ik Adrian en Nadia. 'Hey jongens, we gaan zo eten.' zei ik toen ik liep snel weer door anders was het eten al weer koud. In de verte zag ik Alex en Nouka lopen. 'Yo Alex.' riep ik toen luid.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka Walldorn - Vuur

    Ik dacht even na over wat hij zei en glimlachte even toen hij lachte. Een perfecte lach.'Ergens lijkt het me ook wel vervelend als je van te voren al bepaalde dingen weet. Sommige dingen zijn leuker als je ze naarmate de tijd verstrekt ontdekt, toch?' zei ik met een lichte aarzeling maar kon een ondeugende grijns niet onderdrukken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adrian Bradley Crevan
    'Er zijn ergere dingen denk ik. Toch?' ik wil net antwoord geven als Dawn zegt dat we kunnen eten. Ik kijk Nadia aan, 'zullen we dan maar naar binnengaan?'

    Felicity Sophia Grace
    ''Oke.. Naar de eetzaal dan maar?' vraagt Jason. Ik knik, 'ik vind het best,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Ga maar, ik wil eerst mijn pet terug.' zei ik toen tegen Felic. Ik liep naar haar toe en keek haar even nep boos aan. 'Felic.' zei ik toen nep waarschuwend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Hey jongens, we gaan zo eten,' hoorde ik achter me. Ik schrok daarvan en gaf de dicht bijzijnde persoon een prikje, Adrian. Hopelijk had hij het niet gemerkt. Ik keek Adrian aan. 'Zullen we dan maar naar binnengaan?' vroeg hij. Ik knikte snel en stond alvast op. Ik wachtte eventjes op Adrian en liep toen naar binnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you