• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - ZAYNxBIEBER: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason Christian Brown
    ''Ik vind het best,'' zegt Fee. Dominique wilt eerst zijn pet terug, ik moet er om lachen. ''Komen jullie nog?'' Vraag ik. Deze mensen mocht ik wel


    The universal language of art.

    Felicity Sophia Grace
    'Ga maar, ik wil eerst mijn pet terug.' zegt Nic. Hij loopt naar me toen en kijkt me nep boos aan. 'Felic.' waarschuwt hij nep. Ik schud mijn hoofd en doe een stap naar achteren, 'wil je me please Fee of Feli noemen? Felic klinkt een beetje jongensachtig,' zeg ik terwijl ik nog een stap naar achter doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adrian Bradley Crevan
    Ik voel een kort prikje maar dat zal wel niks zijn. Dan loop ik achter Nadia aan naar binnen. In de eetzaal aangekomen zie ik dat de tafel gedekt is en ga ik op een willekeurige plek zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nadia Stone

    Ik kon niet echt aan hem merken dat hij iets voelde. In de eetkamer aangekomen was de tafel al gedekt. Adrian was al ergens gaan zitten. Ik ging ergens zitten waar ik alleen zat en goed de ruimte kon zien. Ik bleef om me heen kijken. Het zal ongetwijfeld weer druk worden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    'Alleen als je mijn pet terug geeft.' zei ik toen.

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens Aanvoelen

    Ik liep naar ze toe. 'Yo Nouka, Alex.' zei ik toen. Ja ik blijf gewoon 20 dus ja, 'We gaan zo eten komen jullie er zo aan?' vroeg ik toen aan ze.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jason Christian Brown
    Dominique en Feli zijn nog steeds bezig met die pet.
    '''Noem me liever Fee of Feli,'' hoor ik Felicity zeggen en ze zet plagerig een stap naar achteren. Ik wil eigenlijk al naar de eetzaal gaan, maar wacht nog even op Nic en Feli.


    The universal language of art.

    Alexander Charles Pryst

    Ik lach terug. 'Ja oervjes ja maar goed ik ben er aan gewend geraakt.' ik haakr mijn schouders op.

    Felicity Sophia Grace
    'Alleen als je mijn pet terug geeft.' zegt Nic. Ik zucht even en kijk hem zogenaamd verdrietig aan en geef met een nep sip gezicht zijn pet terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nouka Walldorn - Vuur

    Ik glimlachte weer even. 'Gelukkig maar..'reageerde en voor ik verder iets kon vragen of zeggen hoorde ik iemand iets roepen. 'Yo Nouka, Alex,' klonk het langs ons en toen ik opkeek zag een een meisje op ons aflopen. 'We gaan zo eten komen jullie er zo aan?' vroeg ze toen waarop ik lichtjes knikte en naar Alex keek. Dat werd me wederom bevinden in een drukke ruimte. Alles komt goed, Nouka, zoek gewoon een rustige plek op en ga anders ergens alleen eten. Misschien dat Alex wel mee wilde dan?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Propius, Dawn staat bij jullie en zegt dat het eten klaar is lees maar ff terug ]

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Als ik mijn pet terug krijg kijkt ze me sip aan. Ik trek haar in een knuffel. 'Ga maar alvast naar de eetzaal ik kom zo.' Ik ren even de trap af en loop naar mijn kamer. Mijn spullen zijn nog ingepakt. Snel pak ik alles uit. Met andere woorden gooit alles in de kasten. Ik kijk en zie dat ik drie petten bij me heb. Ik pak mijn wit met zwarte pet en zet loop ermee terug naar de eetzaal.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dawn Misty McKenzie ~ Gevoelens aanvoelen

    Ik voelde dat ze zich onprettig voelde. Ik liep naar haar toe en fluisterde in haar oor. 'Nadia vindt het ook niet fijn als ze in een drukke ruimte is, misschien kunnen jullie bij elkaar blijven.' zei ik toen zacht. Ik keek even naar Alex met een grijnzende blik. Hij blijft een jongen. Ik schudde lachend mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace
    Nic trekt me in een knuffel als hij ziet dat ik 'sip' kijk. 'Ga maar alvast naar de eetzaal ik kom zo.' en dan rent hij ervandoor. Ik kijk even naar Jason en loop dan samen met hem naar de eetzaal. Net als ik aan de tafel ga zitten zie ik dat Nic de eetzaal binnenkomt en een andere pet op heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dominique Alexander Monteiro ~ Water

    Ik loop naar Fee toe. Ik zet de andere pet die ik net had gepakt op haar hoofd en doe de andere weer bij me op. Ik ga naast haar zitten en wacht geduldig op het eten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik bleef een beetje gefocust op de deur en er kwamen steeds meer mensen binnen. Ik kende de meeste nog niet. Wie kende ik nou? Alleen Adrian en Jason. Ik zuchtte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 13:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered