• Dat er een apart subforum komt voor RPG's en dat die misschien net als Off-topic niet in de actieve topics komen te staan.
    Want de Actieve Topics-lijst staat er vol mee, er staat bijna geen enkel normaal topic meer en het is heel erg onoverzichtelijk.

    What do you think?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Scandal schreef:
    Dat komt er niet, want het is nu al zo vaak voorgesteld.
    Dan wordt er gezegd dat je maar GM moet nemen.
    Ik negeer die RPG's gewoon. Ik heb er ook een hekel aan.


    Ooit al over nagedacht dat niet iedereen GM mág of kán worden?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Een subforum is er inderdaad al en om die topics niet meer te zien, kan je een gm kopen. Meer kan je er niet aan doen.

    Ik vind ze ook storend, maar als mod kan ik het niet maken ze uit te schakelen, vind ik.


    Let the Night embrace you

    Ik vind dat ook echt vervelend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol, van mij, een RPG'er, hoeven ze ook niet per se tussen de actieve topics te staan.

    Anyway, Quizlet moet ook aan zijn geld komen voor onderhoud en dergelijke en als mensen zich er aan storen kopen ze misschien sneller GM enzo [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Lol, van mij, een RPG'er, hoeven ze ook niet per se tussen de actieve topics te staan.

    Anyway, Quizlet moet ook aan zijn geld komen voor onderhoud en dergelijke en als mensen zich er aan storen kopen ze misschien sneller GM enzo [:


    Dus je bedoeld hiermee te zeggen dat je eigenlijk gedwongen word om GM te kopen? Of begrijp ik het verkeerd?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zit ook bij de RPGs maar wat mij betreft is het niet nodig dat ze bij de actieve topics staan, daar zitten namelijk ook genoeg RPGs tussen waar ik niet aan mee doe oid. En ik kan me voorstellen dat het voor anderen vrij storend is, dus ik ben voor c:

    Suavemente schreef:
    (...)

    Dus je bedoeld hiermee te zeggen dat je eigenlijk gedwongen word om GM te kopen? Of begrijp ik het verkeerd?


    Nee, ik probeer alleen maar te zeggen dat Q ook aan zijn geld moet komen..
    Ik denk dat veel mensen dat ook doen om storende subfora, niet alleen de RPG's, weg te kunnen klikken. :A

    Ah well, hoe dan ook, ik zou het niet erg vinden als ze verdwijnen bij de actieve topics, kan begrijpen dat het storend is. Zelfs ik vind het storend af en toe als ik gewoon 'een' topic zoek en ik zie enkel RPG's die ik niet eens leuk vind.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bailas schreef:
    Dat is inderdaad wel handig.


    (Be)lieve in (you)rself

    Endure schreef:
    (...)

    Nee, ik probeer alleen maar te zeggen dat Q ook aan zijn geld moet komen..
    Ik denk dat veel mensen dat ook doen om storende subfora, niet alleen de RPG's, weg te kunnen klikken. :A

    Ah well, hoe dan ook, ik zou het niet erg vinden als ze verdwijnen bij de actieve topics, kan begrijpen dat het storend is. Zelfs ik vind het storend af en toe als ik gewoon 'een' topic zoek en ik zie enkel RPG's die ik niet eens leuk vind.


    Haha, dan begreep ik het verkeerd.
    En ja ik snap je wel, dat heb ik ook.
    Ik ben dan geen RPG'er, maar je word er gewoon mee doodgegooid. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat zou er echt moeten komen. Ik erger me er VRE-SE-LIJK aan.


    Are you lost?

    *voelt zich nu even heel oud*
    In de TH tijd op Quizlet hadden we een knop waarbij je de TH dingen uit kon zetten, en je ze dus niet meer tegenkwam. Is dit dan geen idee voor de RPG's? Dat vond ik toen namelijk een goede oplossing, iedereen was ermee tevreden.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    *voelt zich nu even heel oud*
    In de TH tijd op Quizlet hadden we een knop waarbij je de TH dingen uit kon zetten, en je ze dus niet meer tegenkwam. Is dit dan geen idee voor de RPG's? Dat vond ik toen namelijk een goede oplossing, iedereen was ermee tevreden.
    Idd, maar nu moet er geld komen ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Britsanity schreef:
    *voelt zich nu even heel oud*
    In de TH tijd op Quizlet hadden we een knop waarbij je de TH dingen uit kon zetten, en je ze dus niet meer tegenkwam. Is dit dan geen idee voor de RPG's? Dat vond ik toen namelijk een goede oplossing, iedereen was ermee tevreden.


    En dat is verwijderd omdat het de site tegenwerkte en ontzettend traag maakte. Daarom komt het er niet. Snap al dat gezeik over geld ook niet trouwens. Het is écht niet zo dat we die subfora bij de actieve topics zetten zodat mensen maar een GM gaan kopen. Maar anders kunnen we wel een tijdje bezig blijven, hebben we straks geen actieve topics meer over. Ik erger me ook aan alle rpg's, net als de bakken forumspelletjes, het JB subforum, het 1D subforum en ga zo maar door. Soms staan de actieve topics daar ook helemaal vol mee, in plaats van met de rpg's. Het is gewoon een kwestie van er voor dit moment gewoon overheen leren kijken. Zo vaak zie ik sowieso geen rpg's meer bij de actieve topics staan, met af en toe uitzonderingen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haal actieve topics anders gewoon weg.

    Ik bedoel, iedereen klaagt altijd over dat er dingen in staan die ze niet interesseren, maar kijk dan gewoon bij het subforum dat je wél interesseert. Probleem opgelost.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    weet je eigelijk vind ik het een beetje dom niet dit topic maar rpg dat het in de actieve topics komt want ik lees het niet alleen de mensen die meeschrijven lezen het


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,