• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Lisanne de vredesbewaarder treedt op :3]
    Lisanne

    Geschrokken spring ik op.
    'Hou nou eens op! Altijd dat eeuwige geruzie, geschreeuw. Waarom kunnen we nou in godsnaam niet eens normaal met elkaar praten. Als het er op aankomt, pak ik ook mijn toverstok, maar Samira, Pandora, jullie zijn wel degelijk in de minderheid.'
    Ik gebaar vastberaden naar het clubje om me heen, die allemaal al hun stok vasthebben.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bruna Luanne

    'People, people, people!' riep ik ietwat in paniek en ging tussen het groepje staan. 'Lisanne heeft gelijk! Waarom sluiten we niet gewoon vrede en gaan ieder ons eigen weggetje? Of laat dat vrede sluiten maar staan, ga gewoon je eigen weggetje. We krijgen hier nog eens een groot probleem mee!' die laatste zin siste ik bijna, bang voor als professor Wafelaar of iets dergelijks straks langsliep. Die zou Slytherin natuurlijk weer voortrekken en ons, ach ik had werkelijk geen idee wat ze met ons kon doen. In ieder geval zou het geen pretje zijn.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:27 ]

    [oh shit, ik post steeds te laat :p]

    Pandora McAllister.

    Toen ik zag dat haar hand in haar gewaad verdween kwam er een arrogante glimlach tevoorschijn.
    "Kom dan." Daagde ik haar uit. "Of ga je me vanuit de rug aanvallen zoals alle andere laffe mensen doen?"
    Ik deed nog een stap in haar richting terwijl mijn ogen zich vernauwden zodat ik alle bewegingen die ze maakte oplettend in de gaten kon houden.
    Mijn tong gleed even langs mijn lippen terwijl ik klaar was om al haar aanvallen te ontwijken.
    Maar wat ze ook zou doen, ik zou mijn toverstok niet grijpen om haar te beheksen, alleen om mezelf te beschermen indien het nodig zou zijn.
    "Waar wacht je nog op Rebecca?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rebecca.

    'Die zuivere familie van jou, Brandy,' zeg ik haar, luid en duidelijk. 'Heeft ervoor gezorgd, dat mijn OUDERS nu kasplantjes zijn!' zeg ik haar hard. Ze wist het, iedereen wist het.
    'Bruna, ik snap je punt,' zeg ik tegen het meisje naast me. 'Alleen vind ik het nu wel eens tijd worden, dat we wraak nemen. Hoe vaak ben jij niet afgerost door Malfidus, door Narcissa en door haar zus? Hoe vaak is Emmeline niet het slachtoffer geweest van de cruciatusvloek, gewoon omdat hun... "vriendinnetjes" dat wilde oefenen? Hoe vaak, vertel mij eens, hoe vaak zijn er geen huilende mensen binnengekomen die vervloekt waren? HOE VAAK?' voeg ik eraan toe en ik kijk naar de zwadderaars.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:29 ]

    Sarita
    Nieuwsgierig liep ik op het geluid af. Het klonk als een soort van ruzie. Eenmaal aangekomen bij het ruzie die nu al bijna op een gevecht uit draaide zag ik twee (?) Slytherin's staan. 'Wat is hier aan de hand?'

    [slecht]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rebecca.

    'AAN DE KANT, BRUNA!' zei ik hard. Mijn hart bonsde in mijn keel, ik dacht aan mijn familie, aan die van de anderen - die ook heftig was geraakt, dat wist ik van Roxanne [oké?]. 'Diffindo!' riep ik hard en het schild barstte uiteen. 'Kom dan, als je durft? Ik durf te wedden dat je het niet eens áánkan, Brandy. Probeer het maar hoor.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lisanne

    'LAAT DIT, OKÉ!' schreeuw ik.
    Ik hef mijn toverstok op.
    'Protego maximo!'
    Een groot schild verschijnt tussen de Gryffindors en de Slytherins.

    [Moet Wafelaar erbij komen? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sarita
    Rebecca viel een van de Slytherin's aan en ik moest de moeite doen om niet in de lach te schieten. 'Ik ben Team Rebecca,' deelde ik even iedereen mee. Ik had niet lang gekeken maar ik nu al wat er ongeveer aan de hand was. Opeens liet Lisanne een schild verschijnen. 'Laat dit, oké?' Ik liep naar Lisanne toe. 'Ik wilde net popcorn gaan maken.'

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:36 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bruna Luanne

    Langzaam besefte ik dat Rebecca gelijk had: ik was inderdaad wel erg vaak afgerost door de Malfidussen en Zwartsen - als je Sirius en die Andromeda niet meetelde. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Na even van Rebecca naar dat meisje heen en weer te hebben gekeken, besefte ik dat ik nu echt zak handelde. Ik haalde mijn toverstok tevoorschijn en wees die naar het meisje.
    'Ze heeft gelijk,' siste ik en ging naast Rebecca staan.

    Rebecca.

    'Toe dan,' zeg ik tegen Brandy en ik wenk haar. 'Toe dan, ik weet dat je wilt...' zeg ik en ik spreid mijn armen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Right, nu volg ik het niet meer ):]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lisanne

    'Goed plan, Sarita,' grijns ik.
    Ik kijk naar de twee gezichten.
    'Mensen, dit lijkt wel een dramascène uit één of andere film. Kom op, zeg. Jullie zijn toch geen kleuters?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sarita
    'Mijn ideeën zijn altijd goed,' zei ik. Ik keek van Rebecca en Bruna naar de twee Slytherin's. 'Wat is hier eigenlijk precies aan de hand?' Mijn nieuwsgierigheid won het.


    "Ignite, my love. Ignite."