• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Waarom zou ik, Brandy?' vraag ik. 'Ik vraag mensen toch ook niet om me "Elisabeth" te noemen, omdat dat mijn tweede naam is? Volgens mij vind je het gewoon deftiger staan, "Pandora", maar als je de Dreuzelgeschiedenis zou kennen, zou je weten dat Pandora degene is die al het onheil en het kwaad de wereld in heeft geholpen!' zei ik hard en ik dacht terug aan de geschiedenislessen over de oude Grieken. 'En dank je, ik vind jou ook een walgelijk kotsgeval: blij dat we die mening over elkaar delen.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Samira

    'Alles beter dan voor eeuwig verdoemd rond hangen, en mensen helpen om geweldige dingen voor elkaar te krijgen.'
    Ik kijk op naar het meisje dat erbij is komen staan, kennelijk heet ze Bruna.
    'Welkom in dit geweldig gezellige gesprek,' zegt Lisanne.
    'Laat dat gezellige maar weg,' grom ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [whaaaaaaaaa xD]
    James
    Toen sarita zei dat ze het nog niet wist, knikte hij en liep ergens heen. Toen hij geluiden hoorde, met zijn naam rende hij er heen en werd pissig wat er verteld werd door Samira.
    'Wat zeg je?!? Kijk is naar jezelf en wat je doet!' en hij liep naar haar toe en keek haar woedend aan.


    [ btw mijn James heeft geen bril :3]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    "Jij smerig modderbloedje!" Snauwde ik terwijl ik met mijn vuist uithaalde in haar gezicht.
    Normaal gezien zei ik nooit wat over de bloedstatus van anderen, maar ze maakte me zo pisnijdig dat ik eventjes niet besefte wat ik deed.
    Ik had haar zo hard geslagen dat ik mijn eigen hand pijn had gedaan.
    "Maak het niet nog erger dan het al is." Siste ik terwijl ik voelde hoe mijn hart aan het bonzen was. "Of anders kom je er alleen maar slechter uit."

    [Ik hou wel van wat drama :') ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:15 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samira

    'James. Hét beste gespreksonderwerp wat we kunnen wensen is er nu ook. Welja, we kunnen hier net zo goed een theekransje gaan houden,' zeg ik sarcastisch.
    Ik kijk naar het raam, waar de regen zachtjes tegenaan tikt. Wat een geweldige middag voor een gesprek.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [NIET PERSOONLIJK! Dat wilde ik even zeggen, want ik vind jullie echt supertoffe meiden: het is maar een RPG]

    Rebecca.

    'Ik vroeg me alleen af,' begin ik tegen Bruna. 'Wat Brandy hier te zoeken had.' zeg ik en ik haal mijn schouders nogmaals op.
    'En blijkbaar is haar langetermijngeheugen erg slecht geworden,' zeg ik. 'Of ben je alweer vergeten wat er afgelopen voorjaarsvakantie is gebeurd, Pandora?' zeg ik en ik herinner haar er met die woorden aan, dat Lucius zich toen uiteindelijk heeft aangesloten bij de dooddoeners, dat ouders van haar vriendinnen een grote hap uit mijn familie hebben genomen en dat ze zich gedraagt als de Queen Bee, tegenover mijn vrienden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [We maken elkaar echt af hier :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:22 ]

    Rebecca.

    'Jij...' zeg ik zacht en mijn hand schiet naar mijn neus, die gigantisch bloedt. 'Jij... Miserabel, achterlijk gedrócht!' roep ik en ik grijp mijn toverstok. 'Ik heb nog altijd meer stijl dan jij, om dat wóórd überhaupt in je MOND te nemen... Klasseloos...' zeg ik en ik klak met mijn tong. Ik zie er behoorlijk verbouwereerd uit, maar ik kijk haar recht in haar ogen.
    'Achterlijk stuk duivelsgebroed...' zei ik hard en ik keek haar zó doordringend aan, dat haar pupillen zich vernauwden. Ik greep mijn stok vast, in een plooi van mijn gewaad: klaar om mij en mijn vrienden te wreken



    [EN in real life ben ik echt niet zo, lololololol]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James
    'Oh ja leuk een thee kransje. Draai er niet omheen Samira! Trouwens ik heb niks gedaan met Severus. Dat maken jullie er van en toen zei ik dat als grap.' zei James boos en sarcastisch.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Zou ik er met Sarita of Sirius ook nog bij komen? Die twee houden van ruzie maken]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [haha, ik weet het. echt, normaal gesproken ben ik meer van het verbale xD]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Logan
    Hij wist niks meer te zeggen.
    '...'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ja kom maar, hoe meer zielen hoe meer...eh vreugd? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [doe maar, leukkk!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!