• Dus. Ik had een eerder topic geplaatst over dat ik een crush had in mijn klas, maar dat hij steeds naar mijn vriendin neigde. Nou, die vriendin heeft nu een relatie met een jongen uit Amsterdam, dus problem 1 solved. Maar ja, hij is de laatste tijd een beetje afstandelijk -zijn ouders zijn overleden- dusja. Foreveralone, hehe. Ik geef het op en wacht gewoon stilletjes tot hij weer terug komt op aarde met zijn gedachten.

    Ik heb zo het idee dat ik voor altijd forever alone ga zijn haha. Als je iemand kent met donker haar en donkere ogen, of donker haar en lichte ogen, rond de 17, en hij is langer als ik, en hij is heel lief: stuur maar door! Wie is er nog meer forever alone?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Meer medelijden voor die jongen dan voor jou...

    I'm engaged, so, no problems here. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik niet. (: maar waarom zou je hem opgeven? Je kan er toch alsnog voor hem zijn? Echt vreselijk voor hem trouwens, wanneer is het gebeurd?


    Your make-up is terrible

    Kind je bent 17. Je hebt nog tijd zat, joh. Geniet ervan, zou ik zeggen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zijn ouders zijn overleden en jij zit te zeuren over forever alone? Ook lekker.

    Sowieso je bent pas 17, dat komt allemaal wel. Mijn vader werd voor het eerst verliefd op mijn moeder toen hij ergens midden 20 was.
    Zijn eerste liefde was ook de liefde van zijn leven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben ook forever alone.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee, wánneer. Het viel zo op dat hij er al een aantal dagen niet was, die dagen werden weken..hij was nergens te bekennen. We wisten wel dat zijn moeder ziek was...en toen kwam onze slb'er binnen met dat nieuws.
    Even voor de haat; ik zeg niet dat ik het níet níet erg vindt, hé?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Juist nu z'n ouders zijn overleden moet je 'm steunen..
    Ik blijf ook forever alone. Absoluut géén behoefte aan relaties. Ben inmiddels een jaar single, bijna alleenmaar jongensvrienden, maar echt moet niet aan een relatie denken. Blijf lekker alleen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Winterwerp schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee, wánneer. Het viel zo op dat hij er al een aantal dagen niet was, die dagen werden weken..hij was nergens te bekennen. We wisten wel dat zijn moeder ziek was...en toen kwam onze slb'er binnen met dat nieuws.
    Even voor de haat; ik zeg niet dat ik het níet níet erg vindt, hé?


    Maar ja, hij is de laatste tijd een beetje afstandelijk -zijn ouders zijn overleden- dusja. Foreveralone, hehe.

    ^Dit klinkt niet echt medelevent hé?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik niet. Ik heb net contact met een jongen die ik leuk vind, maar nu begint hij me echt een beetje te stalken -.-' Ook behoorlijk irritant, geloof me.


    You've cat to be kitten me right meow.

    wel meer mensen zijn het maarja het is klote voor die jongen.

    ik ken ook zat mensen die zeggen dat ze foreveralone zijn en 1 maand later een relatie hebben :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Maar ja, hij is de laatste tijd een beetje afstandelijk -zijn ouders zijn overleden- dusja. Foreveralone, hehe.


    Dit, is echt vreselijk dat je dat zegt.


    To infinity and beyond •

    Biologist schreef:
    Ik ben ook forever alone.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb ook nog geen relatie gehad, maar in zo'n geval zou ik dat van me af zetten en me eerder druk maken om het welzijn van die jongen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    NewZaynland schreef:
    (...)

    Dit, is echt vreselijk dat je dat zegt.


    Ik dacht juist hetzelfde ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Taize schreef:
    Ik heb ook nog geen relatie gehad, maar in zo'n geval zou ik dat van me af zetten en me eerder druk maken om het welzijn van die jongen.

    + Quizlet is geen relatiebureau.


    Ex astris, sciencia