• Ik had een onderwerp nodig voor mijn uiteenzetting voor het vak Nederlands, en koos het onderwerp 'lucide dromen'.
    Nu ben ik er stiekem best wel geinteresseerd in geraakt en ik vraag me af wie van jullie ook wel eens lucide droomt. (:
    Zo ja, wat gebeurt er dan als je je beseft dat je droomt? En wat doe je dan?

    "Lucide dromen zijn dromen waarin je weet dat je aan het dromen bent. Je beseft dat alles om je heen een droom is, en dat je eigenlijk in bed ligt te slapen. En toch droom je gewoon verder!"


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb het maar één keer gehad, dat was echt heel raar:O


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Dat heb ik zooooo vaak. Echt, dan droom ik en besef dat ik het allemaal ter plekke bedenk. Maar zodra ik besef dat ik het allemaal zelf bedenk, wordt ik langzaam wakker. Dan herinner ik me de droom nog en dan wil ik verder dromen. Maar omdat ik al wakker ben kan ik niks meer bedenken wat droomwaardig lijkt. Oke, dat was vaag, maar dat heb ik dus best vaag :p


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb het soms, maar laat het dan als het even lukt doorgaan zoals het was. Dromen zijn om dingen die je meegemaakt hebt te verwerken, het verstoren daarvan verstoort dan dus ook dat proces.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.