• Beste WinterElf,

    hierbij heb je toestemming om je wedstrijd te beginnen. Je hebt 1 week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes, Yoda


    Dus.....bij deze begin ik de wedstrijd.
    1. Jury
    Het is gewenst om uitgebreide beoordelingen te geven en graag ook eventuele tips. Een schrijfwedstrijd is tenslotte bedoelt om het schrijven te verbeteren en er dus iets van te leren. Sorry als ik hoge eisen stel, maar de beoordelingen van Hell en Avenger vond ik zo goed en vooral nuttig, dat mijn streven daarbij ligt :)
    Jury
    - Anhysbys
    - Wandering
    - en NightMoon (IK)...
    VOL

    2. Rondes
    Het is de bedoeling dat er 6 rondes zijn. Voor elke ronde ben ik van plan 2 weken uit te rekken.
    3. Waar wordt op gelet
    Waar op gelet zal worden:
    - Spelling, Interpunctie
    - Originaliteit
    - Geloofwaardigheid
    - Komt het overeen met wat in de opdracht staat
    - Het verhaal losstaand van de opdracht
    4. Puntensysteem
    Bij deze wedstrijd zullen geen mensen afvallen. Wie niet inlevert, krijgt de behandeling zoals hieronder bij punt 5 staat. Van alle 6 opdrachten wordt het gemiddelde genomen. Door middel van deze cijfers worden de winnaars bepaald.
    5. Wat als ik niet op tijd inlever?
    Je hebt 14 dagen voor elke wedstrijd. Je laatste kans om uitstel te vragen is 24 uur VOOR de deadline. Doe je dit niet en je levert het niet op tijd in, gaat er per dag een punt af. Ben je bij de 1, staat er dus een 1 en wordt je gemiddelde behoorlijk naar beneden gehaald.
    6. De prijzen
    1ste: 30 credits, een maand promotie op mijn profiel en een verhaal naar keuze in de spotlight.
    2de: 20 credits en een maand promotie op mijn profiel
    3de: 10 credits en 2 weken promotie op mijn profiel
    7. Deelnemers
    1. Necromancer
    - Opdracht 1 Cijfer:

    2. McGinty
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -3

    3. Historian
    - Opdracht 1 Cijfer:

    4. Biologist
    - Opdracht 1 Uitstel tot 25/2

    5. Midna
    - Opdracht 1

    6. Benson
    - Opdracht 1 Cijfer:

    7. Histoire
    - Opdracht 1 Cijfer:

    8. Klainebow
    - Opdracht 1 Cijfer:

    9. dance4ever
    - Opdracht 1 Cijfer:

    10. Parachutes
    - Opdracht 1 Cijfer:

    11. Liboiron
    - Opdracht 1 Cijfer:

    12. Shogun
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    13. Tatia
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    14. GingerAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    15. marietjah
    - Opdracht 1 Cijfer:

    16. xLermaniac
    - Opdracht 1 Cijfer:

    17. WingedAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    18. AmiZero
    - Opdracht 1 Cijfer:

    19. Love4Cookies
    - Opdracht 1 Cijfer:

    20. Domoness
    - Opdracht 1 Cijfer:
    GESLOTEN

    8. De opdrachten
    Story met opdrachten en uitslagen
    We houden het voor opdracht 1 simpel. Ik wil dat je een verhaal schrijft over iets dat je bezig houd op dit moment. Het mag een crush zijn, een ruzie of zelfs iets uit het nieuws waar je je interesse aan besteed. Het hoeft niet al te persoonlijk. Een paar details veranderen en hup, je hebt een verhaal. Wees zo creatief mogelijk. Succes!

    Minimaal aantal woorden: 750
    Uiterlijke inleverdatum: 22 februari

    Opdracht 2: Zodra deadline van uitstel voorbij is...

    9. Waar lever ik de opdracht in?
    Je opdracht zet je in een story, of nou voor deze wedstrijd of een verzameling van opdrachten of stand alones. Dan stuur je me de link van je verhaal in een PERSOONLIJK BERICHT. Ik zal deze link doorsturen naar de andere juryleden.

    Username verandering graag in dit topic of in een pb aan mij doorgeven

    Graag respect voor juryleden en andere deelnemers. Iedereen steekt hier zijn/haar tijd in. Respectloos gedrag wordt bestraft met uit de wedstrijd gezet te worden en een melding bij een mod. Ik ben graag bereid tot een discussie, zolang deze netjes blijft.

    Hope you have fun :Y)

    Ik moet helaas mededelen dan Unplugged de jury verlaten heeft, door een aantal dingen in haar privéleven. Daardoor zullen dus alleen Wandering, Anhysbys en Ik, NightMoon, jullie inzendingen nakijken.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:04 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil mee doen. (:
    Proberen althans.
    Wat voor een soort opdrachten komen er in?

    Misschien meedoen eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 21:46 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Ik wil mee doen. (:
    Proberen althans.
    Wat voor een soort opdrachten komen er in?


    Van alles...ik heb ze nog niet allemaal klaar...moet ze nog allemaal bedenken...maar ben van plan van alles iets erin te doen...om iedereen een goede kans te geven :)

    Als je meedoen wilt, moet ik dat wel op tijd weten, voordat het vol zit :)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 21:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik doe mee. :')


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik wil meedoen, normaal moet ik nu wel tijd hebben.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Yeah, I'm in! Als deelnemer :D
    Al had jury zijn me ook wel leuk geleken :X Andere keer maar!


    Time to tip the scales!

    kun je misschien paar voorbeeldjes qua opdrachten wat voor soort? Want ik weet niet of het opdrachten zijn die mij liggen ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    WinterElf schreef:
    (...)

    Van alles...ik heb ze nog niet allemaal klaar...moet ze nog allemaal bedenken...maar ben van plan van alles iets erin te doen...om iedereen een goede kans te geven :)


    Oké. Zet me maar vast op. Ik probeer mijn best te doen, maar ik heb het ontzettend druk. Vandaar.
    Plus ik heb net een writersblock gehad van zo'n krappe maand.
    Plus ik wil mezelf niet te veel verplichten.

    Maar zoiets is wel goed voor me. Dus.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Midna schreef:
    kun je misschien paar voorbeeldjes qua opdrachten wat voor soort? Want ik weet niet of het opdrachten zijn die mij liggen ;$


    Nou...ik zal zowieso een opdracht in de richting fantasie geven. Ik dacht aan een opdracht met lyrics of films. Waarschijnlijk iets met romantiek of miss fanfic. Iets met je eigen gedachten. Zoiets. Verder zou ik het zo op dit moment niet weten. Moet ik nog goed over nadenken :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    Nou...ik zal zowieso een opdracht in de richting fantasie geven. Ik dacht aan een opdracht met lyrics of films. Waarschijnlijk iets met romantiek of miss fanfic. Iets met je eigen gedachten. Zoiets. Verder zou ik het zo op dit moment niet weten. Moet ik nog goed over nadenken :)


    Dat klinkt wel leuk. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    WinterElf schreef:
    (...)

    Nou...ik zal zowieso een opdracht in de richting fantasie geven. Ik dacht aan een opdracht met lyrics of films. Waarschijnlijk iets met romantiek of miss fanfic. Iets met je eigen gedachten. Zoiets. Verder zou ik het zo op dit moment niet weten. Moet ik nog goed over nadenken :)



    Hmm, klinkt leuk ;d Schrijf me maar in (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik doe ook wel mee (: Moet lukken met school .. hoop ik!


    To infinity and beyond •

    Schrijf mij ook maar in (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    *klapt heftig in de handen*
    Ik heb er zin in mensen!
    -Loopt toch maar niet te hard van stapel. Hoe hoger de verwachtingen, hoe lager het plezier..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil ook wel mee doen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    hmmm...ik krijg zo een idee dat ik miss mijn eisen voor de jury iets te hoog gezet heb....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.