• Beste WinterElf,

    hierbij heb je toestemming om je wedstrijd te beginnen. Je hebt 1 week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes, Yoda


    Dus.....bij deze begin ik de wedstrijd.
    1. Jury
    Het is gewenst om uitgebreide beoordelingen te geven en graag ook eventuele tips. Een schrijfwedstrijd is tenslotte bedoelt om het schrijven te verbeteren en er dus iets van te leren. Sorry als ik hoge eisen stel, maar de beoordelingen van Hell en Avenger vond ik zo goed en vooral nuttig, dat mijn streven daarbij ligt :)
    Jury
    - Anhysbys
    - Wandering
    - en NightMoon (IK)...
    VOL

    2. Rondes
    Het is de bedoeling dat er 6 rondes zijn. Voor elke ronde ben ik van plan 2 weken uit te rekken.
    3. Waar wordt op gelet
    Waar op gelet zal worden:
    - Spelling, Interpunctie
    - Originaliteit
    - Geloofwaardigheid
    - Komt het overeen met wat in de opdracht staat
    - Het verhaal losstaand van de opdracht
    4. Puntensysteem
    Bij deze wedstrijd zullen geen mensen afvallen. Wie niet inlevert, krijgt de behandeling zoals hieronder bij punt 5 staat. Van alle 6 opdrachten wordt het gemiddelde genomen. Door middel van deze cijfers worden de winnaars bepaald.
    5. Wat als ik niet op tijd inlever?
    Je hebt 14 dagen voor elke wedstrijd. Je laatste kans om uitstel te vragen is 24 uur VOOR de deadline. Doe je dit niet en je levert het niet op tijd in, gaat er per dag een punt af. Ben je bij de 1, staat er dus een 1 en wordt je gemiddelde behoorlijk naar beneden gehaald.
    6. De prijzen
    1ste: 30 credits, een maand promotie op mijn profiel en een verhaal naar keuze in de spotlight.
    2de: 20 credits en een maand promotie op mijn profiel
    3de: 10 credits en 2 weken promotie op mijn profiel
    7. Deelnemers
    1. Necromancer
    - Opdracht 1 Cijfer:

    2. McGinty
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -3

    3. Historian
    - Opdracht 1 Cijfer:

    4. Biologist
    - Opdracht 1 Uitstel tot 25/2

    5. Midna
    - Opdracht 1

    6. Benson
    - Opdracht 1 Cijfer:

    7. Histoire
    - Opdracht 1 Cijfer:

    8. Klainebow
    - Opdracht 1 Cijfer:

    9. dance4ever
    - Opdracht 1 Cijfer:

    10. Parachutes
    - Opdracht 1 Cijfer:

    11. Liboiron
    - Opdracht 1 Cijfer:

    12. Shogun
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    13. Tatia
    - Opdracht 1 Cijfer:
    TE LAAT -1

    14. GingerAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    15. marietjah
    - Opdracht 1 Cijfer:

    16. xLermaniac
    - Opdracht 1 Cijfer:

    17. WingedAngel
    - Opdracht 1 Cijfer:

    18. AmiZero
    - Opdracht 1 Cijfer:

    19. Love4Cookies
    - Opdracht 1 Cijfer:

    20. Domoness
    - Opdracht 1 Cijfer:
    GESLOTEN

    8. De opdrachten
    Story met opdrachten en uitslagen
    We houden het voor opdracht 1 simpel. Ik wil dat je een verhaal schrijft over iets dat je bezig houd op dit moment. Het mag een crush zijn, een ruzie of zelfs iets uit het nieuws waar je je interesse aan besteed. Het hoeft niet al te persoonlijk. Een paar details veranderen en hup, je hebt een verhaal. Wees zo creatief mogelijk. Succes!

    Minimaal aantal woorden: 750
    Uiterlijke inleverdatum: 22 februari

    Opdracht 2: Zodra deadline van uitstel voorbij is...

    9. Waar lever ik de opdracht in?
    Je opdracht zet je in een story, of nou voor deze wedstrijd of een verzameling van opdrachten of stand alones. Dan stuur je me de link van je verhaal in een PERSOONLIJK BERICHT. Ik zal deze link doorsturen naar de andere juryleden.

    Username verandering graag in dit topic of in een pb aan mij doorgeven

    Graag respect voor juryleden en andere deelnemers. Iedereen steekt hier zijn/haar tijd in. Respectloos gedrag wordt bestraft met uit de wedstrijd gezet te worden en een melding bij een mod. Ik ben graag bereid tot een discussie, zolang deze netjes blijft.

    Hope you have fun :Y)

    Ik moet helaas mededelen dan Unplugged de jury verlaten heeft, door een aantal dingen in haar privéleven. Daardoor zullen dus alleen Wandering, Anhysbys en Ik, NightMoon, jullie inzendingen nakijken.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:04 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    Ik heb het er nu bij gezet...Je zet je opdracht in een story, dan pb je me de link van het hoofdstuk en stuur ik het door naar de andere juryleden (die nog moeten komen)...


    Owkee dank je:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik wil wel jury zijn. (wbw) Wat bedoel je dan eigenlijk met 'Motivatie'?

    Zie Winterelf, daar is je jury! (: (wbw)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Siva schreef:
    Ik wil wel jury zijn. (wbw) Wat bedoel je dan eigenlijk met 'Motivatie'?


    motivatie om jury te zijn/worden...vond ik wel leuk om te weten :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Biologist schreef:
    Zie Winterelf, daar is je jury! (: (wbw)


    jup...gelukkig wel...ik werd al bang :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    jup...gelukkig wel...ik werd al bang :(


    Biiiiiig hug tegen de after schrik.
    En mocht je écht te weinig jury hebben, wat je nu niet hebt.
    Had ik het nog altijd voor je willen doen.

    I'm so hard gonna spam this topic. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Biiiiiig hug tegen de after schrik.
    En mocht je écht te weinig jury hebben, wat je nu niet hebt.
    Had ik het nog altijd voor je willen doen.

    I'm so hard gonna spam this topic. :'D


    2 of 3 zijn ook genoeg...wss zijn 4 zelfs teveel (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    WinterElf schreef:
    (...)

    2 of 3 zijn ook genoeg...wss zijn 4 zelfs teveel (A)


    Aah oké. Haha.
    "Komt goed schatje."
    Haha.
    Kan ik je trouwens nog ergens mee helpen? Of niet?
    Just random. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Nena
    Leeftijd: 15
    Ervaring: Ervaring als jurylid heb ik niet echt, maar met schrijven wel. Ik doe momenteel al mee aan enkele schrijfwedstrijden en ik schrijf ook enkele verhalen op Q. Voor Nederlands moeten we af en toe ook wat schrijven, en daar haal ik meestal toch een goed punt voor.
    Motivatie: Ik vind het leuk om te lezen en ik wil mensen graag helpen om hun schrijfvaardigheid te verbeteren. Ik ben wel een pietje precies op vlak van spelling en dergelijke.

    Zoiets? (:

    WinterElf schreef:
    (...)

    2 of 3 zijn ook genoeg...wss zijn 4 zelfs teveel (A)

    Vier is ook wel veel. Dan heb je er in totaal vijf. En hoe groot is de kans dat het gemiddelde van vijf verschillenden ernstig afwijkt van dat van drie?
    Maar het is jouw wedstrijd en jouw keuze. :Y)


    I can't even think straight.

    Siva schreef:
    Naam: Nena
    Leeftijd: 15
    Ervaring: Ervaring als jurylid heb ik niet echt, maar met schrijven wel. Ik doe momenteel al mee aan enkele schrijfwedstrijden en ik schrijf ook enkele verhalen op Q. Voor Nederlands moeten we af en toe ook wat schrijven, en daar haal ik meestal toch een goed punt voor.
    Motivatie: Ik vind het leuk om te lezen en ik wil mensen graag helpen om hun schrijfvaardigheid te verbeteren. Ik ben wel een pietje precies op vlak van spelling en dergelijke.

    Zoiets? (:


    Afgekeurd. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Afgekeurd. (cat)


    Haha XD goed je opdrachten dus nakijken :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Biologist schreef:
    (...)

    Afgekeurd. (cat)


    Mhaha. (wbw) En ik kan me nogal ergeren aan spelling, so you're warned! (wbw)

    Oeps. Kan ik me nog uitschrijven?

    Nee grapje. Haha. Ik zal mijn best doen. Ik heb net een slechte schrijfperiode achter de rug, maar ik dat gaat geleidelijk beter. En alleen jullie kunnen me helpen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Oeps. Kan ik me nog uitschrijven?

    Nee grapje. Haha. Ik zal mijn best doen. Ik heb net een slechte schrijfperiode achter de rug, maar ik dat gaat geleidelijk beter. En alleen jullie kunnen me helpen!


    Fouten zijn er om van te leren :Y) en alleen als je erop gewezen wordt kun je ze verbeteren (flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.