• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    Lana
    Bij het zwembad werd het al iets drukker. 1 bleef aan de zijkant liggen en de ander dook het water in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mila.
    Een jongen komt met een kletsnat lichaam op me afgelopen.
    "Knuffel!" roept hij hard.
    Hij pakt me beet en neemt me mee in het zwembad. Mijn hoofd gaat helemaal onder. Luchthappend kom ik boven. Eventjes werp ik een blik op mijn kleding.
    Ach, het werd toch wel vies.
    "Dit zet ik je betaalt!" roep ik hard tegen de jongen die ik herken als Samuel.
    Ik trek snel mijn kletsnatte shirt en broek uit omdat dat het zwemmen alleen maar zwaarder maakt. Lachend duw ik de jongen onderwater.

    Aysa.
    ''Niet geschikt voor een wandeling zeker?'' zegt Matthew lachend.
    Ik knik bevestigend terwijl ik mijn aandacht richt op het gegil rond het zwembad.
    "Zin om te zwemmen?" vraag ik Matthew met een ondeugende glimlach.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lana
    Mila wordt niet boos. Oké dan. "Wie heeft er zin in ijs zometeen?" ik kijk even rond. Het was erg warm dus ijs zou wel lekker zijn. Ik merkte dat ik er zelf ook zin in kreeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samuel

    Ik wordt ondergeduwd maar kom al rap weer boven. Ik kon me afduwen. Ik kijk haar dreigend aan. "Dat had je niet moeten doen" zei ik als ik haar opnam en haar een eindje verder het water in gooide.

    Matthew
    ''Zin om te zwemmen?'' Vroeg Asya toen met een glimlach.
    Ik knikte, waarom ook niet?
    Er verscheen een speelse grijns op mijn gezicht. Ik schopte mijn schoenen uit en tilde haar op. ''Zwemmen,'' lachte ik, en rende naar het zwembad toe.


    The universal language of art.

    Jessica

    Het zwembad werd drukker en drukker en ik moest lachen om de jongen die 1 van de begeleidsters wat verderop in het water gooide. Ik ging het zwembad uit en ging ergens op een stoel liggen om wat te zonnen. Makkelijk dat ik een bikini aanheb bruint mijn buik ook eens.

    [ik ga eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mila.
    Samuel komt dreigend op me af.
    "Sam, wacht eventjes," lach ik terwijl ik met mijn ellebogen op de kant rust.
    Met mijn vrije linkerhand wenk ik Lana.
    "Lana," begin ik.
    "Ik weet niet wat je van plan bent maar jongeren zijn niet te paaien met eten," geef ik haar als tip.
    Samuel heeft me ondertussen al weer op getilt en onder water gegooid. Lachend zwem ik op hem af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ben ff weg, huiswerk maken enzo. xx ]


    The universal language of art.

    Madelaine

    Ik gooide me jas en koffers neer en nam een aanloopje en sprong ook in het zwembad.

    Rosalinde

    "Lana ik geloof dat dit toch nog leuk gaat worden" en liep dan toch ook maar naar het zwembad

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samuel

    "Wij ? Temmen met eten ? Nooit, je zal met wat beters moeten komen" zeg ik lachend. Ik zie dat Mila weer op me af komt zwemmen en trek een wenkbrauw omhoog. Ze kan niet veel tegen me doen denk ik. Hahah.


    [Je kan nu zijn tattoo zien btw ^^]

    Mila.
    Samuel trek één wenkbrauw omhoog als ik naar het toe kom zwemmen. Op zijn borst zie ik een grote tattoo. Vogeltje met een veer. Er veel tijd om me er op te concentreren heb ik niet. Ik zwem op Samuel af en duw hem weer onder water. Zwak ben ik niet. Ik heb zelfs aardig wat spieren maar deze jongen is misschien toch iets te sterk voor mij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Ik zette mijn handen op haar buik en tilde haar zo de lucht in. "Hmm, wat zou ik eens doen ? Zal ik je weer in het water laten vallen ? Of doe ik eens aardig en laat ik je gaan ?" vroeg ik mezelf hardop af.

    Mila.
    Ik schiet in de lach als hij zichzelf hardop afvraagd of hij me moet laten gaan of laten vallen.
    "Laat me dan maar vallen," lach ik hard terwijl ik mezelf los probeer te krijgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    "Ah dat is spijtig ik had net besloten om je te laten gaan maar ja als je het zelf vraagt" zei ik lachend waarna ik haar weer een meter verder in het water liet vallen.