• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    Lana
    Lachend kijk ik naar de meeste in het water of van het zonnetje genietend. Ik maak wat foto's van de omgeving.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kan boven bij de kamers lana ook ingedeeld worden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica

    'Jammer genoeg wel' zei hij flirterig. Ik begon te lachen en zet een klein stapje dichter. 'Beter ?' vroeg ik met mijn glimlach.

    Matthew
    Ze pakt mijn hand vast. ''Graag,'' zegt ze. Ik trek haar het zwembad in en zwem een rondje. Zwemmen heb ik altijd al leuk gevonden. Ik kijk om me heen, er zijn veel mensen in en rondom het zwembad. Logisch natuurlijk met dit weer. Ik kom weer terug bij Asya. ''Hou je van zwemmen?'' Vraag ik.


    The universal language of art.

    Asya.
    "Houd je van zwemmen?" vraagt Matthew.
    "Niet zo," lach ik.
    "Ik zon liever of sporten."
    Ik zwem weer naar het trapje toe en ga daar zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Ik kom buiten in een wit shirt met V-hals en een short. Ik loop terug naar het zwembad maar op een veilige afstand waar mijn ogen naar Mila zoeken. Ze zat nog altijd op dezelfde plaats.

    Luel

    Ze lacht en komt nog iets verder naar voren, zodat onze bovenlichamen elkaar lichtjes raken.,
    'Beter?' vraagt ze glimlachend. Oh, dit is goed. Ik kan het geurtje dat ze opheeft ruiken.
    'Veel beter,' fluister ik zwoel.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jessica

    "Veel beter" fluistert hij zwoel. Ik begin te lachen en ga dan op mijn tenen staan. "Dit is inderdaad beter, ik voelde me zo klein" zei ik met een pruillipje. Nouja, de twinkeling in mijn ogen verraadde waarschijnlijk veel maar sht niet zeggen.

    Luel

    Ze lacht en ik kan haar adem ruiken. Hmm. Dan gaat ze op haar tenen staan en zet een pruillipje op, wat er ontzettend schattig uitziet.
    'Dit is inderdaad beter, ik voelde me zo klein,' zegt ze dan. Haar ogen fonkelen. Onze gezichten bevinden zich nu recht tegenover elkaar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Matthew
    ''Niet zo,'' antwoordt ze. Ze gaat op het trapje zitten en ik zwem achter haar aan. ''Sorry, wist ik niet,'' verontschuldig ik me.


    The universal language of art.

    Lana
    Een beetje verveaeld liep ik terug naar de hut. Ik kleedde me om in een strapless jurkje en deed mijn zonnebril met strohoed op. Ik pakte mijn slippers en liep naar buiten.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 18:34 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica

    Onze gezichten staan op dezelfde hoogte omdat ik met Ballet heb geoefend voor dit te kunnen. Het is alleen wel een tijdje geleden dus een zenuw knelt in mijn voet. Vlug ga ik weer neerstaan. "Kramp" zeg ik zachtjes aangezien we toch dicht genoeg stonden.

    Luel

    'Kramp,' zegt ze stil terwijl ze weer normaal gaat staan. Dat is wel jammer, maar ja.
    Zonder erbij na te denken begin ik met mijn rechterhand voorzichtig over haar wang te strelen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jessica

    Zijn rechterhand begint zachtjes mijn wang te strelen waardoor de Zomer naar mijn buik is gegaan. Ik ga weer wat hoger staan zodat ik beter in zijn ogen kan kijken.

    Luel

    Ze gaat weer wat hoger staan en kijkt me recht in mijn ogen. Een paar seconden ben ik sprakeloos en kan ik alleen nog maar in haar beeldschone ogen kijken. Dan weet ik weer hoe ik moet praten. Ik buig me ietsjes voorover.
    'Doe wel voorzichtig, hè?' fluister ik dan in haar oor, aangezien ze kramp heeft.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 18:41 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~