• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    [ ik ben er weer! is er nog iets bijzonders gebeurd? en waar kan ik inspringen? ]

    Jessica

    Een rilling loopt over mijn rug omdat hij iets in mijn oor fluisterde. "Bij jou altijd" fluister ik zachtjes terug waarna ik zijn ogen weer zocht. Ik geef toe, die jongen had mooie ogen.

    [Eh, Ivar staat nog steeds bij Emily en Luel is weg gelopen van die twee.]


    I only miss you when I'm breathing

    [Niet heel veel bijzonders volgens mij. Matthew en Asya hebben gezoend enzo, dat gaat waarschijnlijk zo ook gebeuren bij Luel en Jessica en ze zijn ook aangekomen op het terrein zegmaar. Heel veel mensen zijn nu aan het zwemmen, ik zou daar ook heengaan.]


    The universal language of art.

    Isabell Yordan
    Ik zat nog steeds in mijn stoel te genieten van de zon en mezelf te bedenken waar de wereld heen ging als dit de begeleiders van een zomerkamp moesten voorstellen. Ik hield mijn hand tegen mijn voorhoofd en stond op. Ik liep langs de rand van het zwembad en zag Lana de hutten uit komen. Nou ja, ik kon deze jongeren vast wel even aan haar overlaten.. toch? Ach, als het fout gaat zou ik wel weten dat ik dat nooit meer zou doen. Ik liep verder en besloot een tochtje door het bos op het terrein te maken.


    Cookies!

    Luel

    'Dat is niet nodig, hoor,' grijns ik. Ik besluit maar even niet meer in haar ogen te kijken, want op de een of andere manier raak ik dan steeds mijn stembanden kwijt. Ik heb de neiging om haar nu te kussen, maar weet niet of ze dat wel wil. Daarom wacht ik nog maar even.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Asya.
    ''Sorry, wist ik niet,'' verontschuldig hij zich.
    "Geeft niet, joh," lach ik terwijl ik het bad uitklim.
    "Ga jij maar zwemmen, ik kijk wel."

    Mila.
    Ik zie hoe Samuel iemand zoekt. Eventjes gok ik op mezelf en ik steek mijn hand naar hem op.
    "Hi!" roep ik hard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica

    Zijn ogen blijven me maar aantrekken. Zonder ik het echt besef druk ik mijn lippen zachtjes op de zijne.

    Samuel

    Ik lach en zwaai even terug. Ik loop naar haar zonder nat te proberen worden en ga niet zitten want dan wordt ik nat. Ik zet mijn handen bij haar middel en trek haar omhoog. "We gaan het terrein eens verkennen" zei ik met een grijns.

    Emily

    Ik kijk Ivar lachend aan. "zullen we gaan zwemmen?" stel ik voor. "of houdt je daar niet zo van" vervolg ik mijn zin. en kijk hem vragend aan.

    Ryan

    Ik hang rustig aan de rand van het zwembad en geniet van de warme zonnestralen die mijn huid strelen. Overal hoor ik gelach en gegiechel. Maar zelf heb ik nog niet iemand kunnen vinden waar ik wel een 'click' mee heb. Al zou een vriend of vriendin wel fijn zijn deze vakantie.

    Luel

    Ik heb moeite om niet te glimlachen tijdens de kus. Zij nam dus het initiatief. Zonet waarschuwde ik haar dat ze niet voorzichtig bij mij hoefde te doen, dus ik hoop dat ze daar nu aan denkt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik ga eten, tot zo.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Luel niet weglopen ha, ben ff gaan eten x]

    Ivar

    Ze kijkt me lachend aan. 'Zullen we gaan zwemmen? Of houd je daar niet zo van?' vraagt ze me. Ik lach terug, 'Lijkt me leuk, vooral met jou.' antwoord ik terwijl mijn mondhoeken nog wat meer omhoog krullen.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik moet ook ff eten]


    I only miss you when I'm breathing