• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    Jess

    Ik begin te lachen en volg zijn voorbeeld. Ik zet het flesje op de grond en neem de kettingen vast. Door de wind vliegen mijn bruine haren in het rond.

    [halloo ik ben terug ;p Bailas moet ff verder schrijven met Asyaaa,]


    The universal language of art.

    OHMYZAYNx schreef:
    [halloo ik ben terug ;p Bailas moet ff verder schrijven met Asyaaa,]

    [Call me Demi.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Is goed (:]


    The universal language of art.

    Asya.
    Matthew tilt me op en rent naar het zwembad.
    "Zwemmen!" roept hij hard.
    Terwijl hij rent gil ik. Op mijn huid kan ik het koude water al bijna voelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lana
    Ik keek een beetje rond. Langzaam klom ik uit het zwembad. Ik liep naar mijn hut toe waar ik rond zocht naar de fotocamera


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luel

    Ze begint opeens te lachen, waardoor ik vragend opkijk. Dan zie ik dat ze nu ook aan het schommelen is. Daardoor zwaaien haar haren ook heen en weer, wat een sexy effect geeft.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Matthew
    Ze gilt en ik moet lachen. Ik ren naar het zwembad en spring er dan samen met Asya in.


    The universal language of art.

    Jessica

    "Dit blijft echt zo leuk" zei ik lachend. Ik schommel nog wat hoger waardoor ik een gilletje slaak als de ketting zo dubbelplooit en dan waar recht valt door mijn gewicht. Daarna schommel ik vrolijk verder. Niet dat ik veel zie, mijn haren zitten in mijn gezicht.

    Luel

    Omdat ze zo wild heen en weer gaat begin ik te grinniken. Ze slaakt een gilletje omdat de ketting dubbelklapt.
    Ik sta op en besluit dat ze het flesje wel mag hebben.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jessica

    Als ik op een iets normalere hoogte ben spring ik eraf. Waardoor ik bijna op Luel val. "Dat scheelde weinig" zei ik met een grijns.

    Asya.
    Ik voel het koude water tegen mijn lichaam spatten. Mijn hoofd gaat helemaal onder water. Als een verzopen katje klim ik het bad uit. Lachend ga ik op de rand zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luel

    Met mijn rug sta ik naar haar toe. Daarom draai ik me razendsnel om als ze nog maar net achter me neerkomt. 'Dat scheelde weinig,' zegt ze grijnzend.
    'Jammer genoeg wel,' zeg ik flirterig. Het valt me op dat ik nu best wel dicht op haar sta. We raken elkaar nog net niet aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Matthew
    Ik kom boven water en zie Asya alweer lachend op de kant zitten. ''Niks daarvan mevrouw,'' zeg ik met een grijns, ''zo snel het water uit kan natuurlijk niet!'' Ik duik onder water en kom vlak voor haar weer boven. Ik steek mijn hand uit. ''Kom je?''


    The universal language of art.

    Asya.
    Matthew komt voor mij weer te voorschijn en steekt zijn hand uit.
    "Kom je?"
    Snel trek ik mijn witte shirtje uit zodat hij niet verkleurt met mijn afgevende bh. Ik pak Matthews hand vast.
    "Graag," zeg ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."