• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [abo bericht]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [abooo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    Lachend drukt ze een kus op mijn wang. "Zo." Lacht ze. "Vertel eens wat over jezelf." Ik denk na. "Je weet mijn naam, ik ben zeventien en uh.. Wat wil je weten?" Vraagt ik, terwijl ik even ga verzitten. Op de grond zitten is geen pretje.

    [Aboo]

    Ty

    "Dat zou dan weer een uitzondering zijn om een meisje te slaan, dat is privé eigendom jongedame, ik kom toch ook niet aan je tweeling ? Ik heb er nog niet eens naar gekeken uit respect voor de vrouwen" zei ik. Wow ik klonk weer eens volwassen. "Maargoed, ik zal alleen nog zenuwen aanraken als je iets verkeerd doet, maar geloof me, ik kan 1 plaats aanraken waardoor je gewoon in slaap valt dus doe maar niks verkeerd" zei ik met een grijns.


    Cassie
    'Hmmm, en wat zie jij als "verkeerd?' vraag ik terwijl ik hem even in zijn buik prik, 'Was dat verkeerd? Of dit misschien,' vervolg ik terwijl ik met mijn hand zijn haar warrig maakt. 'Of is dit pas echt verkeerd?' zeg ik waarna ik hem weer een kusje op zijn wang geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulia Nena Katineh
    Als ik verveeld naast me kijk en Jer en Jenica zie sta ik op en loop naar de rest. Op dit moment had ik geen zin om naar klef gedoe te kijken.
    Ik pak ergens vanuit de hoek een flesje bier, open hem met een aansteker uit mijn tas en neem een slok.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [abo met wie was Jenica eigenlijk aan het praten/flirten? ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    [abo met wie was Jenica eigenlijk aan het praten/flirten? ]


    [Jeremy. XD]

    [Kan iemand even een gesprek met mij (Mickey) aanknopen? Ik zit hier nu al van gisteren niets te doen... ;D]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ty

    Ik begon te lachen. "Dat buik porren ging nog, maar mijn haar blijf je vanaf" zei ik met een grijns. Ik bukte me naar haar oor. "Maar dat laatste vond ik niet erg" fluisterde ik zachtjes waarna ik toch nog 1 keer in haar buik por, geen zenuw hoor, het kietelde gewoon wat.

    Ik ga ook eens beginnen ;d

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:31 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Yulia Nena Katineh

    Ik loop wat afzijdig naar Mickey. 'Hey,' zeg ik glimlachend. Hij was de eerste die aardig tegen me was nadat ik door de deur viel.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mickey
    Ik kijk op als ik plots iemand tegen me hoor praten. 'Hey,' zegt Yulia glimlachend.
    'Eh, hey. Alles goed?' Nog steeds wat onder de indruk van het plotse gesprek sta ik klungelig op, waardoor ik recht voor haar sta.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [Ben er even niet, moet folderwijk lopen. Ciao.]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 17:32 ]

    Cassie
    'Maar dat laatste vond ik niet erg' fluistert hij in mijn oor waarna hij even in mijn buikt prikt. Een zacht lachje ontsnapt mijn mond. 'Hmmm, goed om te weten,' zeg ik met kleine grijns.

    [als ik ineens offline ben, ben ik eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered