• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Jeremy 'Jer'.
    "Wat jij wilt." Ik voel me meteen schuldig. "Sorry.." Ze trek haar knieën op, volgens mij doet het pijn, maar ze verkrimpt geen spier. "Ga je dan morgen mee? Misschien is hier in de buurt een café of zoiets."

    Cassie
    'Sorry...Ga je dan morgen mee? Misschien is hier in de buurt een café of zoiets,' zegt Jeremy. 'Geeft niet,' zeg ik met een voorzichtige glimlach, 'En ja, ik ga mee. Kan ik ook gelijk een baantje zoeken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Geeft niet. En ja, ik ga mee. Kan ik ook gelijk een baantje zoeken." Ik merk dat mijn humeur beter word. "Gezellig." Zeg ik. "Wat voor baantje ga jij zoeken?"

    Cassie
    'Gezellig. Wat voor baantje ga jij zoeken?' Ik haal me schouders op, 'Weet ik nog niet. Er zijn vast niet veel mensen die een 16-jarig ongeschoold meisje aannemen. Maar ach, alles ik beter dan wat ik nu doe,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Weet ik nog niet. Er zijn vast niet veel mensen die een zestienjarig ongeschoold meisje aannemen. Maar ach, alles ik beter dan wat ik nu doe." Ik sla mijn ogen neer. "Wat doe je nu?" Vraag ik voorzichtig.

    Cassie
    'Wat doe je nu?' vraagt hij voorzichtig. Als ik zijn kant op kijk zie ik dat hij zijn ogen heeft neergeslagen. Ik zucht even en begin dan te vertellen, 'Gewoon, heel erg flirten met jongens en zorgen dat ze dronken genoeg worden. En als ze dat zijn steel ik hun geld,' zeg ik zacht, 'ik ben er niet trots op maar ik krijg er wel veel geld mee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet afsluiten, huiswerk maken.. ):]

    [aww :(]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulia Nena Katineh
    Ik denk na, aangezien ik niet volledig ben overtuigd maar laat het verder rusten. Ik hou de fles drank in mijn handen geklemd en kijk niet op.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jeremy 'Jer'.
    "Gewoon, heel erg flirten met jongens en zorgen dat ze dronken genoeg worden. En als ze dat zijn steel ik hun geld." Vertel ze en mijn mond zakt open van verbazing. Dat had ik niet bij haar gezocht.. "'Ik ben er niet trots op maar ik krijg er wel veel geld mee." Ik knik. "Rot voor je."

    [Nu ga ik weer, laatste huiswerk afmaken en dan slapen.]

    Casssie
    'Rot voor je' zegt Jeremy. Ik haal mijn schouders op, 'ach het verdient goed en het is beter dan vakkenvullen waar je bijna niks aan verdient. Maar een normaal baantje zou wel fijner zijn,'

    [slaap lekker (:]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Ach het verdient goed en het is beter dan vakkenvullen waar je bijna niks aan verdient. Maar een normaal baantje zou wel fijner zijn." Ik knik, deels uit medeleven en ook omdat ik het rot voor haar vindt. Ik haal mijn oude telefoon uit mijn broekzak en kijk naar de tijd. '11.47' Even rek ik me uit, de meeste dagen ga ik pas op twee uur slapen, eerder was ik niet moe. Drugs en drank houden me lang wakker, maar nu voel ik me redelijk moe.

    Cassie
    '11:47' zegt Jeremy. 'Als je wilt slapen moet je het zeggen hoor,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy 'Jer'.
    "Als je wilt slapen moet je het zeggen hoor." Zegt ze glimlachend. Ik grinnik kort. "Misschien is het verstandig.." Mompel ik. "Boven zullen wel iets van slaapkamers zijn.."

    Cassie
    Ik knik, 'waarschijnlijk ja. Maar ik betwijfel of er wel bedden staan, laat staan dekens,' ik bijt even op mijn lip en kijk Jeremy even aan,' ehm, ik heb een slaapzak...die zouden we misschien kunnen delen...' stel ik voorzichtig voor,


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered