• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Cassie
    '"Nuh, valt wel mee, behalve iets van een poedel?' zegt Ty lachend. Ik kijk hem verbaasd aan, 'Poedel? Serieus? Hoe te fack kom ik dáár nou weer op dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Zou ik ook wel eens willen weten, jammer dat de rest niet heb verstaan" zei ik met zielig gezicht. Ik kon haar gezicht nu wel voorstellen, verbaasd, grote ogen, een OH NEE FACK uitdrukking, ja zoiets.

    Cassie
    'Zou ik ook wel eens willen weten, jammer dat de rest niet heb verstaan,' zegt hij met een zielig gezicht. 'Poedel, ik haat die beesten. Nouja ik haat honden niet maar gewoon poedels,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Een grinnik verlaat mijn mond. "Ik had vroeger een hond, ik hield van Dat beestje . Hij leeft nog hoor, maarja, ik kon hem niet meenemen, eerst wel maar ik heb hem toen aan een vriend gegeven waar ik zeker van weet dat hij er een goeie thuis heeft" zei ik. Ik dacht nog steeds na over wat ze gezegd kon hebben. Het was alsins iets raars.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 22:29 ]

    Cassie
    Ik knik, 'Ik hou van honden. Maar dus niet van poedels,' grinnik ik,' mis je je hond?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Meestal wel, hij was degene die me gezelschap hield en degene die niet aan geweld, drank of drugs deed" zei ik.

    Cassie
    'Kan ook nogal lastig he,' grinnik ik, 'ooit een hond met een bierflesje gezien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Toevallig wel ja," zei ik grijnzend. Ze heeft nooit gezegd dat het een echte hond moest zijn !

    Cassie
    Ik kijk hem even raar aan en buig me dan naar hem toe. Hij ruikt lichtelijk naar alcohol. Misschien aangeschoten maar niet dronken. 'Hoe, invredesnaam?' vraag ik verbaasd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Een standbeeld" zei ik lachend. Ik stak onschuldig mijn handen omhoog. "Heb je ooit iets gezegd over échte honden ?" vroeg ik dan.

    Cassie
    Ik kijk even in zijn ogen en geef hem daarna een harde por, 'niet zo bijdehand doen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Ik heb mijn handen nog" zei ik quasi verbaasd. Ik begon te lachen en liet mijn handen weer zakken. "Geef toe, je hebt nooit iets gezegd van biotisch of abiotis- ik bedoel dat hij moest leven of niet" herstelde ik mezelf. 1 woord : studies.

    Cassie
    Ik wil vragen wat dat biohuppeldepup betekend maar besluit het toch maar niet te doen, ik raak er alleen maar van in de war. 'Klopt,' zucht ik, 'dat heb ik niet gezegd,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Ik begin te lachen. "Dat" zeg ik waarna ik haar por, "Wilt zeggen dat je meer details moet geven" zei ik lachend. Ik keek even op mijn horloge en zag dat het al redelijk laat was. "Ik ga slapen denk ik" zei ik waarna ik 1 van mijn tassen open en er een slaapzak uithaal. "Jij niet dan ?" vroeg ik.

    Cassie
    Ik knik, 'goed idee'. Ik loop even weg om mijn tassen te halen en kom dan weer terug. Ik kijk Ty even aan, 'ogen dicht en niet spieken,' als ik zeker weet dat hij zijn ogen dicht heeft doe ik snel mijn broek uit en trek mijn joggingbroek aan. Daarna trek ik mijn shirt over mijn hoofd en doe een warme hoodie aan. 'Je mag weer kijken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered