• So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free


    Het leven in de straten van Londen City is hard en nooit zonder gevaar. Deze groep mensen weten hoe het is. Ze zijn allemaal best goed bevriend met elkaar, want op de straat ; daar leer je je echte vrienden pas kennen. Elke week spreken ze samen af in hun gekraakte pand, wat ze hebben omgetoverd tot een heuse dancing.

    Beginning:
    Het verhaal begint in de straten van Londen. De personages zijn allemaal dakloos, en ontmoeten elkaar voor de eerste keer op een winterachtige avond in een groot kraakpand, waar ze een plaatsje zoeken om te overnachten.

    Meespelen kan altijd! -KLIK-


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Is goed!]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ty

    "Oh wacht, ik weet al iets" zeg ik lachend. Ik duw haar omver en ga vlug op haar zitten. Ik begin haar te kietelen. "Komt het al ?" vroeg ik lachend.

    [Ff wassen, sorreh]

    [Samenvatting? :p]


    Take me to wonderland

    Cassie
    "Oh wacht, ik weet al iets" lacht hij waarna hij me omver duwt en op me gaat zitten. "Komt het al?' Ik schud mijn hoofd, 'N-nog ste-steeds ni-niet,' weet ik er lachend uit te krijgen.

    [geeft niet hoor a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Ik bleef grijnzend doorkietelen. "Komt het al ?" vroeg ik zonder enige moeite. "Pas op met wat je zegt want ik ga andere maatregelen nemen dan alleen maar kietelen" zei ik waarschuwend.

    Cassie
    "Pas op met wat je zegt want ik ga andere maatregelen nemen dan alleen maar kietelen" zegt hij waarschuwend. 'E-en w-wat zijn di-die ma-maatregelen dan?' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Je kan kiezen, slapen voor 1 minuut of lachen voor een kwartier" zei ik zonder te stoppen met kietelen. "Beiden kan ook" voegde ik er nog aan toe.

    Cassie
    'S-slapen vo-voor 1 min-uut,' zeg ik nog steeds lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Mij goed, slaapwel" zei ik als ik op 1 plaats duw. Haar ogen vallen dicht en haar spieren worden slap. "Ik moet dit meer doen" zei ik lachend tegen mezelf. Ik ging tegen de muur zitten en keek op mijn horloge. "Nog 45 seconden".

    Cassie
    'Mij goed, slaapwel' zegt Ty waarna hij op een plekje drukt en mijn ogen dicht vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    Ik kijk op mijn klok. "3.2.1, welkom terug" zei ik lachend als ze haar ogen weer opent.

    Cassie
    'welkom terug,' lacht hij als ik mijn ogen open doe. Ik grinnik even, 'dat was sowieso beter dan 15 minuten de kieteldood,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Het was interessant om naar te kijken, dat wel" zei ik lachend. Als ze even niet keek deed ik mijn haar toch wat beter en keek toen onschuldig om me heen.

    [Mijn broer zaagt voor de 823e keer dat hij op mijn Laptop wilt. Idioot koop er zelf 1, maargoed, ik moet dus weg, rond 10 u terug --]

    [okee, ben dan nog wel online :P]
    Cassie
    'Het was interessant om naar te kijken, dat wel,' lacht hij. Ik kijk hem even aan, 'ik toch geen rare dingen gezegd toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ty

    "Nuh, valt wel mee, behalve iets van een Poedel ?" zei ik lachend. Nee serieus, ze brabbelde zoiets.

    [Niet lachen met Poedel, kon ff niets beter verzinnen ;P]