• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:09 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    'Je raakt me nooit kwijt Nouka. Ik ben er altijd voor je misschien als vriend misschien als meer dan en vriend, een broer of gewoon je leraar maar ik ben er voor je onthoud je dat?' zegt hij en kijkt me met een glimlach aan terwijl hij door mijn haren streelde. ‘Ik zal mijn best doen niet te vergeten,’ mompel ik met een kleine glimlach, sla mijn arm om hem heen en verborg mijn gezicht tegen zijn borst. ‘Denk je dat er een kans is meer te zijn dan alleen je leerling of een gewone vriendin?’ vroeg ik aarzelend want hoe de dag ook verlopen mocht zijn, dat onzekere stukje wilde nog niet weggaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Denk je dat er een kans is meer te zijn dan alleen je leerling of een gewone vriendin?’ Ik kus haar voorhoofd. 'Wie weet.' Glimlach ik en veeg wat tranen weg. We lachen hier nu wel op bed wat ik niet verkeerd vond.

    Nouka

    ‘Wie weet,’ glimlacht hij nadat hij een kus op mijn voorhoofd drukte en een paar verloren tranen wegveegde. Mijn vingers streken even over zijn wang en kaak heen terwijl ik hem aankeek. ‘Ik hoop het,’ mompelde ik en drukte mijn lippen met een lichte aarzeling op de zijne.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Ik hoop het,' Mompelde ze en drukte toen haar lippen licht aarzelend op die van mij. Ik sluit mijn ogen en kus haar terug terwijl mijn handen over haar rug en middel heen en weer gaan.

    Nouka

    Terwijl hij me terug kuste voelde ik zijn handen over mijn rug en middel heen gaan. De aarzeling in mijn kus verdween langzaam en veranderde in verlangen. Ditmaal streek mijn tong zacht over zijn lippen, in afwachting van wat hij wilde. Ondertussen gleed mijn hand over zijn nek door naar zijn borst en bleef daar hangen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    De twijfel leek als sneeuw voor de zon te verdwijnen en haar tong streelde over mijn lippen die ik voor haar opende. Onze tongen speelde nu een vurig spelletje waar zowel ik als Nouka de regels niet van wisten. Ze maakte me gek maar elke aanraking.

    [ heey heb nieuw topic aangemaakt xx


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    Ik probeerde mezelf niet te verliezen in het liefdesspel van onze tongen en mijn hoofd helder genoeg te houden zodat ik niet dezelfde overhaastige stap maakte als eerder. Zijn aanrakingen zorgde er echter voor dat het wel gebeurde en mijn handen gleden over zijn borst, plukte licht ongeduldig aan het shirt wat in de weg zat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ik glimlach tegen haar lippen aan terwijl ze met haar handen aan mijn shirt plukt als teken dat het haar erg in de weg zat. Ik denk niet na over wat ik aan het doen ben en trek met een beweging mijn shirt over mijn hoofd om onze lippen dan snel weer met elkaar te verbinden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:36 ]

    Nouka

    Ik voel hoe hij glimlacht tegen mijn lippen en vervolgens met een beweging snel zijn shirt uit trekt. Direct daarna drukt hij zijn lippen weer op de mijne en zoen ik hem hevig terug. Mijn handen gleden ondertussen over zijn blote borst heen, streelde hem licht en lieten mijn nagels een paar keer zacht over zijn huid heen krassen. Helder nadenken lukte niet meer en ik drukte mijn lichaam steviger tegen het zijne aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    Ze liet haar handen over mijn borstkas glijden en krasde erop met haar nagels. Haar lichaam kwam dichter tegen dat van mij aan en ik had het warm van haar gekregen al wist ik dat ik niet rood was. Ze hing boven me en liet mijn handen door haar haren gaan terwijl ik genoot van elke aanraking.

    [Heb ik iets belangrijks gemist? Is iedereen nog in de gymzaal?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    [Heb ik iets belangrijks gemist? Is iedereen nog in de gymzaal?]


    [Storm heeft Nadia meegenomen uit de gymzaal en waren eerst in de eetzaal geloof ik.. en zijn nu op Nadia's kamer, Storm helpt Nadia en is/heeft de geest van Jake gevonden of zo iets ;d

    Nou ben ik eten XD]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 17:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    Een glimlach verscheen op mijn gezicht nadat ik de kus verbrak en zag dat hij het warm had. Blij om te zien dat ik niet de enige was. Onbewust was ik toch nog voorzichtig, me afvragend of hij me weer tot halt zou roepen omdat ik te snel ging. Mijn handen bleven over zijn bovenlijf dwalen terwijl ik kleine kusjes op zijn borst drukte en me volgens weer en weg naar zijn lippen bevond.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Stoute mensjes toch. Smakelijk eten.]

    Lorral ~ Sportleraar

    Oké, nu beginnen ze me een beetje boos te maken.
    Hetzelfde meisje als net is de zaal weer uitgelopen, samen met een andere jongen. Ik zeg tegen alle kinderen dat ze op de bank moeten blijven zitten en dan storm ik de deur uit, achter ze aan.

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    Een zucht ontsnapt uit mijn mond als de leraar al weer weggaat. Hij zegt dat we op de bank moeten blijven zitten.
    Ik kruis mijn armen en leg ze achter mijn hoofd, tegen de muur aan. Zo ondersteunen mijn armen mijn achterhoofd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~