• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Boem i've changed it]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    JJ
    'Ja eigelijk is ze niet echt een bedreiging.' zegt Jason terwijl hij zijn schouder ophaalt. Hij loopt de kelder uit, smeert een broodje voor zichzelf en pakt wat cola. Ik volg zijn voorbeeld en ga bij hem zitten. 'Wat was je nou van plan om met die andere te doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Toen was het dood ;d wie reageert er op het deurklopje van Teske? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ja dus dat XD ik denk dat Hurted moet reageren XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Ik hoorde mijn naam en zag Des. Ik schrok maar omhelsde haar. 'Het is niet slim om naar mij toe te gaan. Ik ben net ontsnapt en wordt gezocht.' Zeg ik peinzend. Ik loop achteruit. Vol spijt natuurlijk. 'Wacht waar is tes?' Vraag ik als ik haar nergens zie.

    Jason
    'Ik denk...' Begin ik als ik iemand op de deur hoor kloppen. Ik loop naar de deur en open hem. Ik zie een meermens staan. Gelukkig had ik die spuit genomen en mijn oordoppen in. Ik keek haar geïrriteerd aan. 'Wat moet je?!' Vraag ik net zo geïrriteerd als mijn blik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Ja dat begrijp ik, maar Tes en ik hadden een mislukt plan echt heel mislukt je merkt 't wel, en ze kennen mij niet. De reden waarom ik dus zoveel parfum op heb.' Ik bedacht me dat ik door Jade weer naar de oceaan kon gaan ruiken. Ik nam een beetje afstand en spoot toen weer een hele laag parfum over me heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    De deur ging open en er stond een jongen die mij niet zo vriendelijk aankeek. Wat was zijn naam ook al weer? 'Wat moet je?!' zei hij geïrriteerd. Ik bleef glimlachen. 'Ehm, ik had me nog niet voorgesteld. Ik ben Teske en ik wou graag Fee en Jade terug, is dat mogelijk?' vroeg ik lief. Ik gebruikte meermin truukje. Gewoon een vrouwen truukje. Lief lachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicity
    Ik kijk even op als ik de deurbel hoor gaan. Vaag hoor ik een bekende stem. Ik luister beter en hoor dat het Teske is. Teske! Val hem niet aan! Hij heeft niks heel ergs gedaan stuur ik haar kant op. Okee, hij heeft schubben uit mijn staart getrokken maar dat hoeft zij niet te weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason
    Ik trek mijn wenkbrauw op. Ze ging het vragen? O my god dat ze het ging vragen. 'Nee. Je kan ze niet terug krijgen. Jade is al weg trouwens.' Zeg ik hintend. Ik spaar haar en knal de deur voor haar neus dicht. Ik doe de ijzere beveiliging voor de deur en ramen en loop terug naar de bank en kijk naar JJ. 'Een meermin die heel droog hing vragen of ze fee terug mochten.' Zeg ik droog terwijl ik de tv aanzet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    Teske! Val hem niet aan! Hij heeft niks heel ergs gedaan, hoorde ik in me gedachten. 'Nee. Je kan ze niet terug krijgen. Jade is al weg trouwens,' zei de jongen en hij sloeg de deur dicht. Ik klopte nog een keer dit keer harder. Kan me niks schelen, ik wil jou terug, stuurde ik naar haar terug. Ik schrok ervan dat ik in mijn gedachte hongerig klonk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ niet iedereen kan toch telepatheren? o-o]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Ik schud mijn hoofd. 'Doe dat maar niet. Hij let op alles die Jason. Hij kent ook gedragstrekken van ons. Hij kan je aan allemaal dingen ontmantelen. Zelfs door hoe je Praat.' Zeg ik afwijzend. 'Maar ik moet verder weg van hier. Straks vind hij me weer.' Ga ik verder en loop weg ik zwaai nog even omdat als ik haar knuffel ik haar mijn geur geef.

    [Iemand een mens op Jade afsturen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JJ
    'Een meermin die heel droog hing vragen of ze fee terug mochten.' zegt Jason terwijl hij de tv aanzet. Ik knik, 'Maar wat wilde je nou met die andere doen dan?' vraag ik opnieuw.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IHeartMusicc schreef:
    [ niet iedereen kan toch telepatheren? o-o]


    [Jawel dat wel]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Oh okee ;d]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik hoor geen fuck you en kijk van over de rotsen naar Tes, 'Bye Jade,' het boeide me niet veel. Hij kent me niet dus mag me niet zomaar oordelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.