• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Veel heb je hier niet te eisen, ik ben Lucas wie ben jij? en je eten? kan je mooi vergeten voor nu,' zei hij. Hij deed het licht aan en ik kneep mijn ogen even dicht. 'Ik heb honger,' zei ik. 'En mijn naam? Die kan je mooi vergeten voor nu,' zei ik op dezelfde toon als hoe hij tegen mij praatte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'No name, no food.' zei ik terwijl ik me weer omdraaide en naar de deur liep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity
    Ik hoor Teske schreeuwen, waaruit ik aanneem dat ze gevangen genomen is, 'ik had haar gewaarschuwd ,' mompel ik in mezelf. Ik concentreer me op de geluiden van boven en hoor Des' stem. Ik zucht even, straks zouden we hier nog met z'n drieën zitten. Want ik zit te twijfelen of Jason me wel zou laten gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'No name, no food,' zei hij terwijl hij omdraaide en naar de deur liep. 'Wacht!' riep ik. 'Geef me eerst wat te eten. Ik heb honger en als je langer wacht met mij te voeren, dan zijn deze kettingen niet sterk genoeg en scheur ik één van jullie open. En geloof me, daar zit ik niet op te wachten,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    'Sorry nee. Je kan niet getraind worden het moet in je bloed zitten.' Zeg ik Maar. Ik zie Lucas naar beneden lopen en zucht. 'Ik moet nog dingen doen kan het sneller?' Vraag ik een beetje ongeduldig.

    [Iemand met een mens naar Jade toe gaan. Jager vind ik ook goed :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik draaide me om en liep naar haar toe. 'Waar zit je niet op te wachten?' vroeg ik terwijl ik naar haar toe liep. Ik pakte onderweg nog een paar ketens en bond haar toe nog steviger vast. 'Nu gaat dat niet.' Ik ging op een stoel zitten en keek haar toen aan. 'Dus zeg maar, ik denk dat jij Teske bent? Felicity ken ik namelijk al.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Waar ik niet op zit te wachten? Om een mens open te scheuren,' zei ik, nadat hij extra ketens had gepakt en me extra stevig had vastgebonden. 'Dus zeg maar, ik denk dat jij Teske bent? Felicity ken ik namelijk al,' zei hij. Ik gromde. 'Geef me gewoon wat eten, dan antwoord ik wel wat vragen,' mompelde ik. Ik bewoog. Dit voelde echt niet fijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik frons. 'Waarom dat nou weer, hoe weet jij dat het niet in mijn bloed zit, en hoe weet jij dat ik het niet zou kunnen? Je hebt me niet getest. Je weet niet eens waarom ik een jager wil zijn, en hoezo zit het dan wel in jou bloed?' Zei ik terwijl ik een stapje dichterbij zetten. Ik werd een beetje boos, en de woede begon lichtelijk op te borrelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas 'Drake' Ferreira

    Ik keek haar wenkbrauw ophalend aan. 'Ook al zo'n vegetarier? Waarom zou je van mij eten krijgen? Het enige wat jullie eten is mensen vlees en dat ga ik je niet geven ik ben tot slotte niet voor niets een jager.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander Monteiro

    Ik liep rustig over het strand(?) en kwam een meisje tegen, een verschrikkelijk mooi meisje, lang haar prachtige ogen. Niet te geloven. 'Hey,' zei ik toen tegen haar.

    [ bam 3e persoon geactiveerd XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Ik schudde me hoofd. 'Je hoeft me geen mensen vlees te geven, ik eet dat alleen als ik veel honger heb en/of woedend ben,' zei ik tegen hem. 'Geef me gewoon wat eten,' zuchtte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    Omdat ik je niet ken of je vader. Jagers zijn gebaseerd op een bloed lijn. Je wordt het niet je bent er tor gekozen. Ik ken je vader niet of iemand heeft over een dochter als jij gepraat.' Zeg ik schouderophalend. 'En wordt nu maar niet boos ik heb nog genoeg dingen te doen.' Zeg ik nu licht geïrriteerd. Ik stond klaar om de deur dicht te doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas 'Drake' Ferreira

    'Als je me gaat commanderen heb je echt de verkeerde voor je.' riep ik toen kwaad. 'Pas op voordat je over mijn grens heen gaat.' wierp ik toen waarschuwend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Pas op voordat je over mijn grens heen gaat,' zei hij waarschuwend. Ik zuchtte weer. 'Hoe kan ik van jou eten krijgen?' vroeg ik en ik keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Natuurlijk ken je mijn vader niet, die is vermoord door één van die meerminnen.' wierp ik toen kwaad, oh wat vind ik mezelf toch een goede actrice. 'Natuurlijk word ik boos daarom dat kan je toch wel begrijpen.' Uit frustratie begon ik tranen in mijn ogen te krijgen. 'Wees maar geirriteerd maar besef even dat ik niet voor niets naar je toe kom.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.