• Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JJ
    'Als je zeker weet dat je er geen problemen mee krijgt vind ik het goed.' Dan stapt ze soepel uit de ketens. 'Ehm.. Ja ik kon de heletijd ontsnappen, maar zo ben ik niet.' zegt ze op een bescheiden toon. Hmm, volgende keer maar iets strakker. Ik gebaar naar Jade dat ze mee moet komen. Als ik geen geluiden hoor doe ik de deur van kelder open. Ik duw Jade naar de voordeur en gooi die open. 'Ga. Nu!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Tuurlijk wel, want die ene zegt dan van ja HELP HELP IEMAND GAAT DOOD. Dan komt die andere en komt me ook helpen zodat ik niet dood gaat. Daarna kan jij iedereen bevrijden en dan BAM POEF PIEF BOEM, ze zijn weg. En ik bedenk me nu pas dat wat ik net zei geen toegevoegde waarden had...big family? WAUW.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Ik schudde me hoofd. 'Onze plan moet iets beter worden uitgedacht,' zei ik en ik ging liggen. Op een rots? Ja, het lag alleen niet zo comfortabel. 'Maar, of we moeten zelf van slag gaan, of ik moet eerst een dier eten,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik begon ook steeds meer honger te krijgen,'Ja maar wat wil je eten? Herten gaat niet, anders moeten we gaan jagen in het bos en dat kan niet, anders is ons plan echt verdoemd te mislukken.' Ik steunde met mijn handen op de rotsen en leunde er zo tegen dat ik half lag. 'Ons plan, ik vind het best een goed plan alleen moeten we het misschien anders aanpakken ik bedoel met het seintje. Misschien kan Maddie ons toch met iets helpen, het bedenken van een seintje ofzo ze hoeft er niet aan mee te doen toch? Dat is toch niet erg?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Hij hielp me naar buiten. Voordat hij de deur dicht deed hield ik hem tegen en gaf hem een kus op zijn lippen en glimlachte. 'Dankje.' Zei ik vriendelijk. Ik draaide me om en rende gelijk weg voordat ik gesnapt zou worden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Teske Velez

    'Het seintje was toch Telepathie? Niemand die het doorheeft,' zei ik. 'Of je schreeuwt gewoon heel hard; Fck jou! hier is je seintje!' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'OH JA MAAR DAT VAN JOU XD JA SCHREEUW GEWOOON HEEL HARD; FUCK YOU dan snap ik het wel'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Perfect!' riep ik. 'Ik vraag gewoon, mag ik Fee en Jade terug? En dan zeggen hun uiteraard nee en dan roep ik gewoon keihard. Fuck jou! Niemand die denkt dat ik het tegen jou heb,' zei ik trots.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JJ
    Ik schrik als Jade me ineens een kus geeft, 'Dankje.' glimlacht ze waarna ze wegrent. Ik kijk haar verbaasd na en schud mijn hoofd. Dan loop ik weer naar de kelder. Nu moest het er alleen nog uitzien als ze me knock uitgeslagen had. Met een zucht ga ik bovenaan de kelder trap staan, 'Ik lijk wel gek,' mompel ik in mezelf. Ik haal diep adem en gooi mezelf van de trap af waarna alles zwart wordt.

    Felicity
    Ik betrap mezelf er op dat ik maar naar de deur blijf kijken in de hoop dat Jason terug komt. Dan slaak ik een diepe zucht en vouw mijn armen om mijn knieën heen. Hij komt toch niet terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Ja dat is geweldig ! Gewoon doen ! Dan lig ik gewoon dood te gaan op de grond, bel je aan, zeg je eerst dat ik dood ga. Daarna vraag je Jade en Fee terug en dan PIEF PAF POEF ze zeggen nee en dan weer PIEF PAF POEP BOEM je krijgt een nee en dan gewoon zo; JIJ MOTHERFUCKING ASSHOLE, FUCK YOU ! Steekt middelvinger op en loopt weg terwijl ik nog dood ga op de grond.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Aanbellen dan maar? Nee wacht, pas als ik fck jou zeg kom jij er half dood aan,' zei ik. Volgens mij gingen alle plannen nu door elkaar heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    'Jaa ! Maar wacht even serieus, welk plan gaan we nu doen? Anders hebben we voor niets lopen brainstormen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Plan; Ik bel aan en wanneer ik fuck jou roep, dat jij er dan half dood aan komt?' zei ik. Ik zou het anders ook niet weten. Deze klonk het leukst. 'Wacht! je zoete parfum niet vergeten'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason
    Ik loop weer naar beneden. Wil net de kelder van Fee openen als ik opeens de andere kelder open zie staan. Ik versnelde mijn pas en zag Jayden bewusteloos op de grond lag. Ik plenste water in zijn gezicht en schudde hem door elkaar. 'Jay! JJ wakker worden wat is er gebeurt?!' zeg ik rustig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JJ
    Ik voel dat iemand water in mijn gezicht plenst en me wild door elkaar schud. 'Jay! JJ wakker worden wat is er gebeurt?!' zegt Jason's stem. Vermoeid doe ik mijn ogen open en wrijf over mijn hoofd. 'Die meermeid is ontsnapt. Ik wilde iets pakken en toen kwam ze uit de boeien en rende naar de deur. Ik rende haar achterna maar ze duwde me van de trap'. Ik wrijf met een pijnlijk gezicht over mijn pols en bijt even op mijn lip als ik zie dat die behoorlijk dik is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered