• Verhaal.
    Het is 2154 op de fictieve maan Pandora van de planeet Polyphemus in. Een aards mijnbouwbedrijf heeft onder leiding van een meneer een vestiging op Pandora voor het delven van een kostbaar mineraal, unobtanium. Voor de ruimtereis van en naar de aarde worden snelle ruimteschepen gebruikt die de vier lichtjaren in zes jaar afleggen. Bovendien maken vervoerde personen de reis in ingevroren toestand, zodat deze heel kort lijkt te duren. Er is op Pandora een inheemse bevolking van humanoïde wezens, de Na'vi. Ze zijn intelligent zoals mensen, maar technologisch minder ver ontwikkeld. Ze lopen net als mensen op twee benen, zijn 3 meter lang, slank, lenig, met een staart en een huid met een zebra-patroon van licht- en donkerblauw. De mensen hebben een techniek ontwikkeld om een wezen te creëren dat een genetische tussenvorm is tussen een bepaald mens en de Na'vi, zijn zogenaamde avatar. De betreffende mens kan via apparatuur mentaal draadloos verbonden worden met zijn avatar waardoor hij deze kan besturen, en kan zien, voelen, enz. via de avatar, terwijl zijn eigen lichaam slaapt. Als de avatar slaapt kan de verbinding verbroken worden zodat de bestuurder kan eten en rapporteren. Via de avatars kunnen de mensen gemakkelijker contact leggen met de Na'vi, bovendien hoeft de avatar niet zoals mensen een zuurstofmasker te dragen op Pandora.
    De mensen vechten tegen de Na'vi omdat zij het mineraal willen hebben. Alleen zijn de Na'vi niet bereid dat zomaar te geven en ontstaat er een bloederige strijd.



    Ware Grootte.

    Verhaallijn.
    ~ De mensen vertrekken naar Pandora, de Na'vi's leven rustig op de planeet.
    ~ Een aantal mensen gaat gecreëerde Na'vi besturen en naar het volk toe.
    ~ De mensen die Na'vi besturen leren de echte Na'vi goed kennen en willen ze niet meer aanvallen.
    ~ De mensen die ze willen aanvallen, vallen aan en er ontstaat oorlog.
    ~ De rest komt nog of mag zelf beslist worden.



    Ware Grootte.

    Regels.
    ~ Speel sportief.
    ~ Laat iemand pas doodgaan als die gene dat zelf wilt.
    ~ Seksuele dingen tussen mensen en Na'vi kunnen niet.
    ~ Minimaal twee zinnen per reactie.
    ~ Schrijf ABN; Goed Nederlands, hoofdletters en leestekens.
    ~ Heb je iets OOC (Out of Character) te vertellen, gebruik je de haakjes; () - {} - [].
    ~ Je mag bij iedere groep maximaal één character hebben.
    ~ Reserveringen blijven vierentwintig uur staan.



    Ware Grootte.

    Personage's. LET OP: Na'vi mogen alle leeftijden zijn.
    Na'vi (Oneindig):
    ~ Ya'ktori P'teryan - 15 - Starkiller
    ~ Njiva - 17 - Flemish
    ~ Chanti Namena - 18 - IHEARTZAYNx
    ...

    Gecreëerde Na'vi (Acht): LET OP: Mensen moeten boven de 25 zijn!
    ~ Jade Sky Seze - 25 - HurtedHeart
    ~ Norm Spellman - 28 - thePineapple
    ~ Jolene Prim Montgomery - 25 - Dumbledore
    ~ Noortje Rosé - 25 - IHEARTZAYNx
    ~ Ruby Aprilynne Santora - 28 - IHEARTNIALLx
    ...

    Mensen (Oneindig): LET OP: Mensen moeten boven de 25 zijn!
    ~ Michelle Rodriguez - 29 - IHEARTNIALLx
    ~
    ~
    ...

    Invullijstje:
    Naam:
    Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Groep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Have fun!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:39 ]

    Ik maak wel een gecreeërde na'vi. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een gecreëerde naïef reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Ya'ktori P'teryan.
    Roepnaam: Ya'ktori
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 15
    Groep: Na'vi
    Innerlijk: Is erg sociaal en staat graag in het midden van de groep. Ze is heel goed met pijl en boog. Ze is een van de weinige jonge Na'vi en ook erg 'modern'. Doordat de mensen in de loop der jaren op Pandora zijn geweest, is ze soms ook bij de mensen te vinden (En nee, de stam vind dat niet leuk).
    Uiterlijk: Ze is slechts twee meter, wat heel klein is. Ze heeft vertrouwbare ogen waar je in verdrinkt. Ze lacht heel veel en ziet er gewoon uit als een gezellig persoon.
    Extra: Rijdt op een awesome Ikran.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 19:05 ]

    Ik heb hier zo lang op gewacht, naar ik kan nu niet een rol maken. Morgen of overmorgen. Ik zal ondertussen eens denken


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Ik heb hier zo lang op gewacht, naar ik kan nu niet een rol maken. Morgen of overmorgen. Ik zal ondertussen eens denken


    Ik hou bij iedere groep een plekje voor je vrij. (;

    Mijn Transformatie
    Naam: Jade Sky Seze
    Roepnaam: Jadie, Jade, Jadje, Sky
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18 bijna 19
    Groep: Gecreerde Na'Vi
    Innerlijk: Ze is vriendelijk. [De rest komt nog]
    Uiterlijk: Foto komt nog
    Extra: Ze had hetzelfde als Jake Sully (die denk ik in dit verhaal niet bestaat) haar tweelingzus overleed, maar de Na'Vi was al af. Ze heeft er wel mee geoefend. Ze was CSI agent voordat de naar Pandora moest

    [Ik moet nu eten dus de rest komt later]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ga een na'vi maken en een gecreërde Na'vi ;)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tsmoeku Njiva
    Roepnaam: Tsmoe, Moe,...
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Groep: Na'vi
    Innerlijk: Hij is voornamelijk rustig, maar kan nogal wilde uitbarstingen hebben. Hij maakt niet graag ruzie en is iedereens vriend. Hij is ook goedlachs, soms ook ongepast, in situaties waar het niet past.
    Uiterlijk: foto Zijn amberkleurige ogen vallen meteen op. Hij is groot en slungelig.
    Ewtra: Ke zene win säpivi. ’Ivong nìk’ong is zijn slogan: Neem je tijd, overhaast niet, traag lukt ook.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 17:41 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Misschien zal ik nog een personage maken, ik zal nog zien :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vul zo een lijstje in voor een gecreëerde Na'vi :3


    Cookies!

    Mag ik Norm van de film maken? Ik vind hem best wel coowl namelijk en hij kwam nauwelijks voor in de film ):
    Maar als het niet mag doe ik wel iets anders hoor (a)


    Naam: Norm Spellman
    Roepnaam: Norm
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 28
    Groep: De Avatars
    Innerlijk: Norm is kalm en leergierig. Hij houdt ervan om dingen te onderzoeken en vind de cultuur en natuur op Pandora erg fascinerend. Het zit niet in zijn aard om iemand kwaad te doen en is erg vriendelijk. Wel kan hij soms erg jaloers zijn, al gaan zulke buien snel over.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij heeft vijf jaar over de Na'vi en Pandora gestudeerd. Hij is een Antropoloog op Pandora, dat wil zeggen dat hij in zijn Avatar-vorm onderzoek doet naar de cultuur en leefomstandigheden van de Na'vi

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:17 ]


    Cookies!

    Sorry dat ik er nog geen ingevuld heb, ik doe dat morgen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam:
    Chanti Namena. (Sjan-tie.)
    Roepnaam:
    Cha. (Sja)
    Geslacht:
    Vrouwlijk.
    Leeftijd:
    18.
    Groep:
    Na'Vi.
    Innerlijk:
    Chanti kan goed omgaan met andere mensen en is erg nieuwsgierig. Als er iets nieuw is, is Chanti daar altijd wel te vinden.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Chanti vind het geweldig om een Navi paard -Kheb geen idee hoe dat heet. Heb het opgezocht, maar kan t niet vinden xdd - te berijden.

    Naam:
    Noortje Rosé.
    Roepnaam:
    Noor.
    Geslacht:
    Vrouwlijk.
    Leeftijd:
    27.
    Groep:
    Gecreëerde Na'Vi.
    Innerlijk:
    Noortje is een dapper meisje. Ook is ze iemand die niet snel verlegen is. Ze komt voor zichzelf op en doet wat ze wilt doen. Ze beseft zich namelijk goed, dat haar leven op ieder moment kan worden beëindigd. Noortje is ook erg spontaan en vaak hyper. Ze kan nogal gek overkomen en trekt graag gekke bekken om mensen aan het lachen te maken.
    Uiterlijk:


    &


    Extra: Noortje is op vroege leeftijd haar broer verloren. Haar grote broer die haar hielp met bijna alles. Ze beseft zich daarom goed dat haar leven op ieder moment van de dag kan worden beëindigd. Daarom wil ze zoveel mogelijk dingen doen, die ze anders niet zou hebben gedaan.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:53 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naam: Jolene Prim Montgomery.
    Roepnaam: Prim.
    Geslacht: Vrouw.
    Leeftijd: Jolene is zeventien jaar oud, ze wordt op 8 juni achtien.
    Groep: Gecreeërde Na'vi.
    Innerlijk: Jolene is een meisje dat er een beetje rare trekjes op over houdt. Zo kan ze voor geen meter had gevoelens uiten en vindt het heel moeilijk om met verdrietige mensen om te gaan. Ze is ontzettend snel jaloers, maar laat dit merken door tegen diegene te gaan snauwen en doet als ze hem/haar niet mag. Jolene is iemand die graag praaten lacht, iemand die altijd het beste van alles probeert te maken. Ze heeft altijd last van een ochtendhumeur en ontkent dit dan. Ze is degene die mensen altijd zo ver krijgt om iets te doen. Ze vrolijkt graag mensen op, maar vindt het ook net zo interessant om iemand totaal neer te halen. Jolene is iemand met veel vrienden, maar ook met veel vijanden. Het is een kwestie van Jolene mogen of niet.
    Uiterlijk:


    Als mens.


    Als Na'vi.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik maak zelf een mannelijke Na'vi, een vrouwelijk mens (De piloot uit de film) en een vrouwelijke gecreëerde Na'vi.